Lehká úprava 1.8T AGU před chipem

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PKcz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 lis 2012, 15:13
Odpovědi: 0
Bydliště: ČL

Lehká úprava 1.8T AGU před chipem

Příspěvek od PKcz »

Ahoj, příští léto plánuju chipnout 1.8T AGU v OI. Tak mě zajímá, co by se dalo ještě lehce upravit, abych tomu ve výsledku přidal pár koníků. Samotným chipem se dostanu na těch 180-185 koní. Kdybych se dostal ke 200, budu rád:) Napadlo mě, hodit tam vstřiky z RS. Co dál?

Předem díky za rady.
O1 1.8T
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Tak to nefunguje, ale 190 z něj dostaneme :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Říkal mi člověk, co se chiptuningu věnuje už léta, že u 1.8T jde chipem u motoru s mechanickou klapkou přidat ta 20-25ps a u elektrické 25-30ps, podle stavu motoru a jeho komponent.

Máte případně někdo graf z brzdy, té 1.8T?

Díky
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Motorpower píše:Tak to nefunguje, ale 190 z něj dostaneme :)
a proc to nefunguje ? :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No na AGU bez HW uprav je podla mna 190k odvazne cislo. Pokial to ma byt vsetko korektne spravene, tak ani 180k sa mi nevidi realnych, ale nech sa paci na papier sa da napisat vselico resp. papier znesie vela.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 06 pro 2012, 22:35, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

AGU 192 ps uplne v pohode na vyhonenej brhline , ktora ma tesne zvody. AUM preto lepsia , lebo ma ine turbo a saci vstup ma o 1mm vacsi ako AGU. to je cele. Ked das na AGU turbinu s AUM tak budes mat 210 ps ako vysitych. ten system MP5.xx ked sa dobre nastavi a vies hlavne ako v skutocnosti funguje / strategiu pozna naozaj malokto/ tak je podla mna lepsi ako ME 7
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
PKcz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 lis 2012, 15:13
Odpovědi: 0
Bydliště: ČL

Příspěvek od PKcz »

Má teda cenu vůbec něco vymejšlet? Chtěl sem to trochu poupravit, než to právě půjde na chip, abych si pak za půl roku nevymyslel něco, kvůli čemu bych tu mapu musel zase nechat upravovat.
O1 1.8T
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ja myslim ze vstreky z RS by mohli pomoct
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

no nebylo by lepsi tam rovnou hodit vstriky z cupry/S3?
A pak jit rovnou sistematycky, obraceny sani dual cooler a Rj a mas to vse plug&play? Muj napad, nevim zda je mozno realizovat...
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nechtel jsem prispivat, protoze benzinum nehovim, ale tusim, ze Persan by Ti mohl poradit (paklize by nereagoval, popros jeho bratra s nickem Nogis). Osobne bych se tez ubiral cestou cupry/S3, akorat to uz neni nic "mirneho", ale nastesti by to melo byt cestou plug and play.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PKcz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 lis 2012, 15:13
Odpovědi: 0
Bydliště: ČL

Příspěvek od PKcz »

Chci jít mírnou cestou, nechci z toho dělat nějakej extrém. Proto třeba jen ty vstřiky a podobný lehčí úpravy, pokud mají cenu.
O1 1.8T
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

eazy20 píše:ja myslim ze vstreky z RS by mohli pomoct
nemohli
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

kurva chlapi benzin nieje diesel. s povodnymi vstrekmi co su na tomto motore a ked tam date k04 tak sa da hybat nejako do 240-250 ps podla stavu. nespekulujte vsetci okolo toho, daj tam turbo z auq vcwtnw nasavacieho hrdla a na 210 ps to urobis ked to dakto vie urobit
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

A co udělat něco s filtrboxem? Jako třeba větší nasávací roura, nebo komplet filtrbox se šnorchlem z R32. A udělat v podběhu žábry na odvod teplého vzduchu od IC. Jsou to sice pitomosti, ale trochu by to pomoct mohlo, byť minimálně, ne?

A taky bych tam dal BOV, už jen kvuli zvuku :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
PKcz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 22 lis 2012, 15:13
Odpovědi: 0
Bydliště: ČL

Příspěvek od PKcz »

Tak BOV má 1.8T už v serii, akorát fouká do sání, nebo kam. Na naftu toho je všude milion a na benzín nic, škoda...
O1 1.8T
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“