Lehká úprava 1.8T AGU před chipem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lehká úprava 1.8T AGU před chipem
Ahoj, příští léto plánuju chipnout 1.8T AGU v OI. Tak mě zajímá, co by se dalo ještě lehce upravit, abych tomu ve výsledku přidal pár koníků. Samotným chipem se dostanu na těch 180-185 koní. Kdybych se dostal ke 200, budu rád:) Napadlo mě, hodit tam vstřiky z RS. Co dál?
Předem díky za rady.
Předem díky za rady.
O1 1.8T
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No na AGU bez HW uprav je podla mna 190k odvazne cislo. Pokial to ma byt vsetko korektne spravene, tak ani 180k sa mi nevidi realnych, ale nech sa paci na papier sa da napisat vselico resp. papier znesie vela.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 06 pro 2012, 22:35, celkem upraveno 1 x.
AGU 192 ps uplne v pohode na vyhonenej brhline , ktora ma tesne zvody. AUM preto lepsia , lebo ma ine turbo a saci vstup ma o 1mm vacsi ako AGU. to je cele. Ked das na AGU turbinu s AUM tak budes mat 210 ps ako vysitych. ten system MP5.xx ked sa dobre nastavi a vies hlavne ako v skutocnosti funguje / strategiu pozna naozaj malokto/ tak je podla mna lepsi ako ME 7
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
no nebylo by lepsi tam rovnou hodit vstriky z cupry/S3?
A pak jit rovnou sistematycky, obraceny sani dual cooler a Rj a mas to vse plug&play? Muj napad, nevim zda je mozno realizovat...
A pak jit rovnou sistematycky, obraceny sani dual cooler a Rj a mas to vse plug&play? Muj napad, nevim zda je mozno realizovat...
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nechtel jsem prispivat, protoze benzinum nehovim, ale tusim, ze Persan by Ti mohl poradit (paklize by nereagoval, popros jeho bratra s nickem Nogis). Osobne bych se tez ubiral cestou cupry/S3, akorat to uz neni nic "mirneho", ale nastesti by to melo byt cestou plug and play.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kurva chlapi benzin nieje diesel. s povodnymi vstrekmi co su na tomto motore a ked tam date k04 tak sa da hybat nejako do 240-250 ps podla stavu. nespekulujte vsetci okolo toho, daj tam turbo z auq vcwtnw nasavacieho hrdla a na 210 ps to urobis ked to dakto vie urobit
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
A co udělat něco s filtrboxem? Jako třeba větší nasávací roura, nebo komplet filtrbox se šnorchlem z R32. A udělat v podběhu žábry na odvod teplého vzduchu od IC. Jsou to sice pitomosti, ale trochu by to pomoct mohlo, byť minimálně, ne?
A taky bych tam dal BOV, už jen kvuli zvuku
A taky bych tam dal BOV, už jen kvuli zvuku
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5