Je škoda, že firmy povinně nemusí dávat na baterii srozumitelný datum výroby, což kdysi bývalo..
mrazy vs. vybehany diesel (felicia 1.9D)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mě teď potěšilo, koupil jsem nabitou novou baterii Meyle ze skladu a když jsem jí změřil, měla 12,9 voltu a metla jako blázen. Když jsem do rána nabíjel údajně zánovní baterii, tak ráno měla/plně plynovala/ 14 V a to mi bylo podezřelé...Auto místo toho u mne zůstalo celý den a po ani ne 2 hodinách měla 12,2 ..Bylo prostě po ní.. Ono lidé kolikrát nezaznamenají jak čas plyne a rok 2004 je pro ně nedávno...
Je škoda, že firmy povinně nemusí dávat na baterii srozumitelný datum výroby, což kdysi bývalo..
Je škoda, že firmy povinně nemusí dávat na baterii srozumitelný datum výroby, což kdysi bývalo..
nepropadat panice...
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 236
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 236
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
borecDriver_1.9D píše:ja som uz feldu asi 100x roztahoval
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 236
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
no a takto bezi motor v mraze ked je upne studeny
http://www.youtube.com/watch?v=YxMrbxhT ... Pg&index=2
http://www.youtube.com/watch?v=YxMrbxhT ... Pg&index=2
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 236
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
Možno budeš mať podobný problém ako som mal ja, a to s tryskami. Čím klesla teplota nižšie, tým horšie sa štartovalo. Po horkom-ťažkom natočení to išlo na 2-3 valce. Po pomalom pridaní plynu nabehly aj ostatné valce. Prečítaj si napr. toto od tejto strany, aj tam je to písané
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15 Trysky boli zaoxidované od nafty a pri štartovaní tam toho išlo málo na zapálenie. Ja som to mal už v horšom štádiu. Predchádzajúca majiteľka jazdila zrejme dosť po otáčky a nafta v tryskách robila svoje. Ako hovorím, od tej opravy už nebol so štartovaním žiadny problém 
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Já osobně z toho, jak to popsal majitel vozu, mám za to, že to odhalil sám.., má již malé kompresní tlaky.. Proč když začne tohle zimní počasí se vyrojují jako houby po dešti problémy se startem..? Teď mluvím o předkomůrce, která je háklivá za nižší kompresní tlaky.. které jsou samozřejmě nejvíc znát v zimě..Předkomůrka bez žhaviček nechytne na škub ani v létě, a v zimě, když motor nemá požadované tlaky nechytne už vůbec..Proč jsou najednou špatné starty, když je žhavení v pořádku a trysky ještě před 20 dny spolehlivě fungovaly? Je to věčný problém a je to každou zimu.., auta, která jsou 15 let stará s vyhoněnými motory nechytají, tak se hledá příčina...Netvrdím, že každá 1,9 D z Felicie má slabé tlaky, ale většinou je to bohužel tak. Tryska buď je přidřená, mlátí nebo špatně rozprašuje, motor nemá správný, úsporný chod, ale není to příčinou nechytatelnosti.. Jde to snadno ověřit..jakmile motor chytí na převalení na laně, není co řešit...Jsou to špatné tlaky, bohužel... 
nepropadat panice...
Jericho : pred 2 rokmi, v zime som nemohol naštartovať ani za pána. Baterka bola nová, aj žhaviče boli nové (síce Champion, ale ukázalo sa, že nie sú OK). Keď bolo okolo O°C, ešte sa dalo naštartovať, ale trvalo to dlhšie a štartér musel veľa točiť
A pri väčších mrazoch som už nenaštartoval
Auto som vytlačil von a roztiahnuť. Na rozťah chytilo hneď. Potom, ďalši deň už samozrejme nechytilo. Tak som to zaviezol jednému odborníkovi na diesle v PN. Ten to tam mal cez noc. A ráno taktiež nemohol naštartovať. Zistil, že trysky nie sú v poriadku. Každú zrepasoval a už to štartovalo
A odvtedy, je to už 2 roky, nebol žiaden problém. Myslíš, že som mal slabé kompresné tlaky ? Neviem, nemeral som. Keby hej, tak problém by ešte pretrvával. Zaujímavé, že 
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
A nepřidal ti taky trochu fora?To samozřejmě pomůže a je jasné, že když vyndaš vstřikovače, které většinou otvírají již při menším tlaku a přidáš jim podložku, tak se to zlepší, když dáš novou baterii, nový startér, popřípadě opravíš všechny doteky tak se to taky zlepší..Kolikrát je to tak na hranici, že motor při -2 ještě v pohodě chytne, ale při -4 již ne, nebo dáš auto za barák, kde je to za větrem a auto chytne i v -6 stupních ..Je tam hranice startovatelnosti a samozřejmě všechny vhodné opravy pomohou..Někdy stačí teplá zima je vše v pohodě, ale padnou mrazy a je zle, vyhoněný motor nemá žádnou rezervu..Jak to, že loni to bezvadně chytalo a letos už ne? A auto toho moc nenajelo. Nedovedeš si představit, co jsme se s tím nalaborovali , když tady žádný přímý vstřik nebyl..A resumé? Proběh a opotřebení motoru .. s tím nic nenaděláš...A že má motor víc najeto, než si majitel myslí, je tutovka.. 
nepropadat panice...
