No predvstrek šteloval už predtým. Keď sa menili rozvody, tak som mu to dal naštelovať. Zistil, že to bolo o niekoľko stupňov posunuté, už neviem o koľko. A keď sme si s autom už nevedeli rady, keď neštartovalo, tak som mu ho zaviezol a on to opravil . Neskôr, o rok som už len menil prepadové hadičky, lebo mi nafta tiekla dole po bloku už boli zlé.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
si myslim ze keby boli zle trysky tak bo to slo divne aj za tepla ci? a ked je do -5 tak nie je problem nastartovat a mimochodom moj motor aj olej zere a to cca 1l na 1500 km
Myslieť znamená hovno vedieť , skúška trysiek na feldu nestojí veľa.
Ten motor má asi dosť, môj má tlaky ako za mlada a olej na 10 000km zožiere možno z maxima na polovicu čo je pár deci.
Když se sníží tlaky, neznamená to automaticky zvýšenou spotřebu oleje..Kolikrát je až s podivem po rozebrání, když první kroužek lítá v pístu jak hadr na holi , jak jsou stěrací kroužky v "pohodě"..
Cau, myslel sem že to žhavky vyřešily, ale když vidim jak ti to běží je opravdu na čase vyndat vstřiky a otestovat je. Zažil sem cordobu co jezdila 200 do poslední chvíle přitom trysky prochcávaly. Tak že jde za tepla neni uplně směrodatný. Za test dáš jako za nějakou dobrou trysku, jen pár stovek a kouknul bych na čidlo teploty přes Vag
a inak co hovorite na startovanie za pomoci novin?
cize: da sa dole hadica aj cely filter box zapalia sa noviny a plamen sa prilozi ku saniu a druhy clovek sedi v aute a startuje. Zevraj tento sposob je este ucinejsi ako startovaci sprej a tiez som sa dozvedel aj to ze takto na vojne startovali staru V3S tiez so slabymi kompresnymi tlakmi a vzdy nastartovala aj vo vacsich mrazoch
Driver_1.9D píše:a inak co hovorite na startovanie za pomoci novin?
cize: da sa dole hadica aj cely filter box zapalia sa noviny a plamen sa prilozi ku saniu a druhy clovek sedi v aute a startuje. Zevraj tento sposob je este ucinejsi ako startovaci sprej a tiez som sa dozvedel aj to ze takto na vojne startovali staru V3S tiez so slabymi kompresnymi tlakmi a vzdy nastartovala aj vo vacsich mrazoch
na zetorech běžný, říká se tomu dát přečíst noviny
Driver_1.9D píše:a inak co hovorite na startovanie za pomoci novin?
cize: da sa dole hadica aj cely filter box zapalia sa noviny a plamen sa prilozi ku saniu a druhy clovek sedi v aute a startuje. Zevraj tento sposob je este ucinejsi ako startovaci sprej a tiez som sa dozvedel aj to ze takto na vojne startovali staru V3S tiez so slabymi kompresnymi tlakmi a vzdy nastartovala aj vo vacsich mrazoch
nebodaj by si chcel každý deň dávať dole filterbox
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Jo, to jsou housličky, to krásně chytá a jak krásně vrzala ta tryska a ta dvouhmota ani neklepne. Tehdy měli dost času a kvalitní výrobky. Chtěl bych v té době žít...
Driver_1.9D píše:a inak co hovorite na startovanie za pomoci novin?
cize: da sa dole hadica aj cely filter box zapalia sa noviny a plamen sa prilozi ku saniu a druhy clovek sedi v aute a startuje. Zevraj tento sposob je este ucinejsi ako startovaci sprej a tiez som sa dozvedel aj to ze takto na vojne startovali staru V3S tiez so slabymi kompresnymi tlakmi a vzdy nastartovala aj vo vacsich mrazoch
nebodaj by si chcel každý deň dávať dole filterbox