Jinak 1,8T 400Nm neudrží na to zapomeň ... neměl samosvor a stejně jí očesal.BH motor píše: problem by nastal keby sa tam dal samosvor. Pre zaujimavost 6 kvalt s3 /konstrukcne rovnaky/ 430 ps a 480nm a toci to do 7200 rpm a nic sa neodtrhne a nic sa nedeje. Turbo fukne 2,9 atm abs tlaku v overboost. les spojka je ina. Prevodovky 1,8t bez problemou jezdia z 400 nm a nic sa nedeje a pani tomu nakladaju aj na okruhoch. Len ak tam das samosvor tak potom to zacina.
Toledo .... potřebuju poradit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nebolo to tvrde a nepovolovala kasne ked si ju nemal spevnenu ?scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.
BH: na unibalech sem jezdil dva roky a dalo se to
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Žádná polemika prostě za to hezoni na okruhu netahali jak měli.BH motor píše:.ked ich urobis tolko co ja tak potom polemika. A kto chce tak doje..e aj ocelovu gulu.
Já bych řekl že bavit se s ním můžu kdykoliv, na rozdíl od třeba pana prezidenta.scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja si myslim že je to o ludoch všetko. Ja to vidim na cenach dielov su firmy ktore chcu z toho žit ale to sa neda nie je tu dostatok zakazníkov aby sa zaplatila uprava auta a tak sa snažia zarobit maximum na minime vložených investicií. Pre mna je to skôr zabavka ako realny bizniss preto si možem dovolit mat ceny motorových dielov velmi priaznivé. To ked tu niekto spomina investicie 500tis do motora je totalna blbost a je vidiet že niekto tam len navyšuje rabat.
Ako priklad by som uviedol PD 130 piest a VE motor kedže nie je mozne dat PD 130, 150 piest na starší motor VE tak stačí prehodit kovanú ojnice Hčko a dat PD piest na VE motor a popri tom vymenit ložiská za kvalitnejsie s vyssou unosnotou a hned je motor zase o trošku bezpecnejsi (kompr. kruzok na PD 130 je nižšie uložený ako na VE motore takže znasa lepšie tepelné zataženie) a nestoji to majland ako si myslite.
Ako priklad by som uviedol PD 130 piest a VE motor kedže nie je mozne dat PD 130, 150 piest na starší motor VE tak stačí prehodit kovanú ojnice Hčko a dat PD piest na VE motor a popri tom vymenit ložiská za kvalitnejsie s vyssou unosnotou a hned je motor zase o trošku bezpecnejsi (kompr. kruzok na PD 130 je nižšie uložený ako na VE motore takže znasa lepšie tepelné zataženie) a nestoji to majland ako si myslite.
...to be or not to be... - faster
Nejako dobre poznas tu 170 ps ppd z RSII. Myslim ze by si to ani v tolede nenastartoval. Apropo v ARL ked sa upravi sa skryva daleko vyssi potencial ako v 170 ps ppd .tantal píše:Na druhou stranu ... když by někde sehnal nový dieslový motor do Octavie II RS 170Hp tak to už by se docela nechalo poladit. Jenom to bude docela záser dostat do auta ... 81kW mají jinak uchycený motor, kompletně celá elektroinstalace ... no pořád by to bylo lepší než se snažit dokurwit 81kW.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Ako som povedal dokur..t sa da aj ocelova gula a nie taka vec ako je prevodovka. Ked jej zalomis plny rajd a ako polodement vypalis na plno aj na serii tak len rozmyslaj co ti streli ci klb alebo diff. s tymto musim suhlasit.tantal píše:Já bych řekl že bavit se s ním můžu kdykoliv, na rozdíl od třeba pana prezidenta.scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.Navíc myslím že i BH motor ví že daná převodovka těch 400Nm nemusí unést v závislosti na tom jak a v jakých podmínkách s tím autem jedeš. No offence …
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Ani ne, ještě jsem to neviděl na vlastní kukadla. Myslíš že v ARL je větší potenciál ... něco bližšího by jsi k tomu měl? Docela by mě to zajímalo.BH motor píše:Nejako dobre poznas tu 170 ps ppd z RSII. Myslim ze by si to ani v tolede nenastartoval. Apropo v ARL ked sa upravi sa skryva daleko vyssi potencial ako v 170 ps ppd .tantal píše:Na druhou stranu ... když by někde sehnal nový dieslový motor do Octavie II RS 170Hp tak to už by se docela nechalo poladit. Jenom to bude docela záser dostat do auta ... 81kW mají jinak uchycený motor, kompletně celá elektroinstalace ... no pořád by to bylo lepší než se snažit dokurwit 81kW.