505.00 do dpf - průšvih?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
Odpovědi: 0
505.00 do dpf - průšvih?
řeším tento ,,problém´´. tedy problém to tak není, známému sem dnes omylem nalil do OII 2.0TDI RS s PDF. olej 5W40 s normou 505.00. jsem rozhodnut jej zítra vypustit a dám mu 5W30 C3 ale když už jsem u tohoto problému a 2hodinovém hledání na foru, tak jsem se nikde nedopátral, zda li to již někdo takhle nalil, či jaké s tím mohou,nebo nastaly potíže. to že tam ta norma nepatří mi je jasný jen sem zvědav jestli by šlo jen o problémy s pdf filtrem a jeho častým zanášením nebo jestli se i liší celková konstrukce PD motoru , případně při odstranění filtru částic tento olej by do motoru mohl přijít. Děkuji.
no do motoru s DPF by měl přijít olej se sníženým obsahem popela a do PD je olej s patřičnou specifikací aby to neodprdla vačka , znám auta co odjezdila výměnu na olej co jsi nalil a bez problému , ale asi bych to taky vyměnil , já na tyto motory s DPF používám sheel helix ultra extra
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Olej VW 505.00 do motoru PD nepatří, ani kdyby byl bez DPF. Pokud to tam ale bylo chvilku, nemohlo to udělat vůbec nic.
Olej VW 507.00 se specifikací ACEA C3 je jen kvůli DPF - motor by za běžných okolností mohl mít VW 505.01. Ale pozor - VW 505.00 je problém i pro motor, to je olej pouze pro naftové motory s rotačními čerpadly - i když jak říkám za tu chvilku se nemohlo stát vůbec nic.
Rychle ven a pro příště jedině ACEA C3
.
Olej VW 507.00 se specifikací ACEA C3 je jen kvůli DPF - motor by za běžných okolností mohl mít VW 505.01. Ale pozor - VW 505.00 je problém i pro motor, to je olej pouze pro naftové motory s rotačními čerpadly - i když jak říkám za tu chvilku se nemohlo stát vůbec nic.
Rychle ven a pro příště jedině ACEA C3

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)