Webasto Sharan 2003jka TDI 85kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Webasto Sharan 2003jka TDI 85kW
Zdravím, mam problém s webastom, diagnostika vypisuje chyba 01409 opakovaná chyba plamena, sviečka uplne nova, sitko bolo dobre, čerpadlo ide, mýchadlo tiez na test reaguje, neviem čo s tym........... neviete mi niekto helpnúť?
mam k nemu aj ovládač, ten tiez neviem sparovat, neviem najst poistku čo ide priamo ku nemu aby som ho mohol podla navodu spárovať........
za kazdu radu vopred dakujem...
mam k nemu aj ovládač, ten tiez neviem sparovat, neviem najst poistku čo ide priamo ku nemu aby som ho mohol podla navodu spárovať........
za kazdu radu vopred dakujem...
Možná by bylo fajn vymazat závady a zkusit, co bude dělat. Jak se chová, kam až je ochoten se rozběhnout, jaká je kouřivost, zvuky - co VAG v okamžiku, kdy bufík běží. Bufík je poměrně složitá věc a může mít sto různých příčin problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
vymazem a chova sa to rovnako, sam sa spusti pri nastartovanom motore, ale nedojde ani ku zapaleniuMarek77 píše:Možná by bylo fajn vymazat závady a zkusit, co bude dělat. Jak se chová, kam až je ochoten se rozběhnout, jaká je kouřivost, zvuky - co VAG v okamžiku, kdy bufík běží. Bufík je poměrně složitá věc a může mít sto různých příčin problému.
Tak to je divné. Opakované přerušení plamene hlásí bufík zpravidla v případech, kdy se nezvyšuje teplota hoření. A to bývá způsobeno buď vadnou svíčkou, nebo vadným sítkem okolo ní.
Zkoušel jsi mít bufík za chodu napíchnutý na VAGu? Začne se při spuštění dávkovacího čerpadla zvyšovat teplota hoření?
Zkoušel jsi mít bufík za chodu napíchnutý na VAGu? Začne se při spuštění dávkovacího čerpadla zvyšovat teplota hoření?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
vidis toto som neskusal ...Marek77 píše:Tak to je divné. Opakované přerušení plamene hlásí bufík zpravidla v případech, kdy se nezvyšuje teplota hoření. A to bývá způsobeno buď vadnou svíčkou, nebo vadným sítkem okolo ní.
Zkoušel jsi mít bufík za chodu napíchnutý na VAGu? Začne se při spuštění dávkovacího čerpadla zvyšovat teplota hoření?
Zkus. Jakmile začne cvakat naftové čerpadlo, musí okamžitě teplota hoření nahoru (kanál 001, pole 2). V okamžiku, kdy vypne žhavení, musí být teplota hoření už minimálně 120 - 150°C. Plynule se musí zvyšovat až na hodnotu kolem 300°C. Jestliže se teplota hoření zvyšovat nezačne, tak to prostě nehoří. A pokud je svíčka i sítko v cajku a přesto to nehoří, napadá mě už jen, že tam nejde nafta. V čerpadle nafty je sítko - může být ucpané nebo zborcené. Nebo může být přimáčknutá hadička nafty někde po cestě. Že čerpadlo cvaká nemusí ještě znamenat, že dává.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dakujem ti toto vyskúšam,,,,,, ked som odpajal webasto teda vyberal ho tak v gaičke bola nafta, ale či ide dostatok, tak to neviem to je jasne ..... vyskúsam toto určite.......Marek77 píše:Zkus. Jakmile začne cvakat naftové čerpadlo, musí okamžitě teplota hoření nahoru (kanál 001, pole 2). V okamžiku, kdy vypne žhavení, musí být teplota hoření už minimálně 120 - 150°C. Plynule se musí zvyšovat až na hodnotu kolem 300°C. Jestliže se teplota hoření zvyšovat nezačne, tak to prostě nehoří. A pokud je svíčka i sítko v cajku a přesto to nehoří, napadá mě už jen, že tam nejde nafta. V čerpadle nafty je sítko - může být ucpané nebo zborcené. Nebo může být přimáčknutá hadička nafty někde po cestě. Že čerpadlo cvaká nemusí ještě znamenat, že dává.
Upřímně řečeno bych to radši nezkoušel. Jsou tam dost vysoké teploty a tudíž by to mělo být těsnění z kvalitního materiálu. Aby to nezačalo třeba hořet - mohlo by to napáchat velké škody.
Sada těsnění se dá poměrně snadno koupit. Sice není z nejlevnějších, ale jistota je jistota.
Sada těsnění se dá poměrně snadno koupit. Sice není z nejlevnějších, ale jistota je jistota.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
A CO TAKA VYFUKOVA PASTAMarek77 píše:Upřímně řečeno bych to radši nezkoušel. Jsou tam dost vysoké teploty a tudíž by to mělo být těsnění z kvalitního materiálu. Aby to nezačalo třeba hořet - mohlo by to napáchat velké škody.
Sada těsnění se dá poměrně snadno koupit. Sice není z nejlevnějších, ale jistota je jistota.

