Webasto Sharan 2003jka TDI 85kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Webasto Sharan 2003jka TDI 85kW

Příspěvek od kumac »

Zdravím, mam problém s webastom, diagnostika vypisuje chyba 01409 opakovaná chyba plamena, sviečka uplne nova, sitko bolo dobre, čerpadlo ide, mýchadlo tiez na test reaguje, neviem čo s tym........... neviete mi niekto helpnúť?
mam k nemu aj ovládač, ten tiez neviem sparovat, neviem najst poistku čo ide priamo ku nemu aby som ho mohol podla navodu spárovať........

za kazdu radu vopred dakujem...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

S Webastem??? Od kdy je v Sharanu 2003 Webasto???
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:S Webastem??? Od kdy je v Sharanu 2003 Webasto???
oukej eberspacher , ale k tomu bolo dorábané v nemecku webasto dialkové ovládanie atd atd...

to je jedno hlavne čo s tym :(
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Možná by bylo fajn vymazat závady a zkusit, co bude dělat. Jak se chová, kam až je ochoten se rozběhnout, jaká je kouřivost, zvuky - co VAG v okamžiku, kdy bufík běží. Bufík je poměrně složitá věc a může mít sto různých příčin problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Možná by bylo fajn vymazat závady a zkusit, co bude dělat. Jak se chová, kam až je ochoten se rozběhnout, jaká je kouřivost, zvuky - co VAG v okamžiku, kdy bufík běží. Bufík je poměrně složitá věc a může mít sto různých příčin problému.
vymazem a chova sa to rovnako, sam sa spusti pri nastartovanom motore, ale nedojde ani ku zapaleniu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co spalovací komora - není zasviněná karbonem? Doporučuju vypálit, vyškrábat a vymýt.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Co spalovací komora - není zasviněná karbonem? Doporučuju vypálit, vyškrábat a vymýt.
ta bola taka čista až som nerozumel, samozrejme som to aj spravil, vyčistil, prefukol stlačenym vzduchom, sitko vyumyval prefukol, sviečka nová a nič KUA
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak to je divné. Opakované přerušení plamene hlásí bufík zpravidla v případech, kdy se nezvyšuje teplota hoření. A to bývá způsobeno buď vadnou svíčkou, nebo vadným sítkem okolo ní.

Zkoušel jsi mít bufík za chodu napíchnutý na VAGu? Začne se při spuštění dávkovacího čerpadla zvyšovat teplota hoření?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Tak to je divné. Opakované přerušení plamene hlásí bufík zpravidla v případech, kdy se nezvyšuje teplota hoření. A to bývá způsobeno buď vadnou svíčkou, nebo vadným sítkem okolo ní.

Zkoušel jsi mít bufík za chodu napíchnutý na VAGu? Začne se při spuštění dávkovacího čerpadla zvyšovat teplota hoření?
vidis toto som neskusal ...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Zkus. Jakmile začne cvakat naftové čerpadlo, musí okamžitě teplota hoření nahoru (kanál 001, pole 2). V okamžiku, kdy vypne žhavení, musí být teplota hoření už minimálně 120 - 150°C. Plynule se musí zvyšovat až na hodnotu kolem 300°C. Jestliže se teplota hoření zvyšovat nezačne, tak to prostě nehoří. A pokud je svíčka i sítko v cajku a přesto to nehoří, napadá mě už jen, že tam nejde nafta. V čerpadle nafty je sítko - může být ucpané nebo zborcené. Nebo může být přimáčknutá hadička nafty někde po cestě. Že čerpadlo cvaká nemusí ještě znamenat, že dává.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Zkus. Jakmile začne cvakat naftové čerpadlo, musí okamžitě teplota hoření nahoru (kanál 001, pole 2). V okamžiku, kdy vypne žhavení, musí být teplota hoření už minimálně 120 - 150°C. Plynule se musí zvyšovat až na hodnotu kolem 300°C. Jestliže se teplota hoření zvyšovat nezačne, tak to prostě nehoří. A pokud je svíčka i sítko v cajku a přesto to nehoří, napadá mě už jen, že tam nejde nafta. V čerpadle nafty je sítko - může být ucpané nebo zborcené. Nebo může být přimáčknutá hadička nafty někde po cestě. Že čerpadlo cvaká nemusí ještě znamenat, že dává.
dakujem ti toto vyskúšam,,,,,, ked som odpajal webasto teda vyberal ho tak v gaičke bola nafta, ale či ide dostatok, tak to neviem to je jasne ..... vyskúsam toto určite.......
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

hod mi mail pošlem ti návod na opravu a test ebersprecheru
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Dá sa z niečo iného nahradit tesnenie v bufíku?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Upřímně řečeno bych to radši nezkoušel. Jsou tam dost vysoké teploty a tudíž by to mělo být těsnění z kvalitního materiálu. Aby to nezačalo třeba hořet - mohlo by to napáchat velké škody.
Sada těsnění se dá poměrně snadno koupit. Sice není z nejlevnějších, ale jistota je jistota.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kumac
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 30 zář 2008, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od kumac »

Marek77 píše:Upřímně řečeno bych to radši nezkoušel. Jsou tam dost vysoké teploty a tudíž by to mělo být těsnění z kvalitního materiálu. Aby to nezačalo třeba hořet - mohlo by to napáchat velké škody.
Sada těsnění se dá poměrně snadno koupit. Sice není z nejlevnějších, ale jistota je jistota.
A CO TAKA VYFUKOVA PASTA :-) HLADAM MOZNOSTI AKO TO DNESKA SPOJAZDNITTTT :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“