VM motori
Moderátoři: šulda, Moderátoři
je to obycajny tlakovy motor ako napr.

len namiesto tych stelovacich srobov je oko, vo vnutri membrana, pruzina, zacina sa hybat pri cca 0.7 bar
na turbe je to vsak mozne namontovat len so stlacenou pruzinou cca 4 mm co zvysuje otvaraci tlak na 1.4 bar po 2.7 bar (plne otvorena klapka), ta klapka je uplne volna (nie je pridreta)...
skusal som vselijako ale tocenim tu tycku nepredlzim, co s tym? nechat 1.4+ bar, 4 mm podlozky na prirubu, alebo prevarit tu tyc?
len namiesto tych stelovacich srobov je oko, vo vnutri membrana, pruzina, zacina sa hybat pri cca 0.7 bar
na turbe je to vsak mozne namontovat len so stlacenou pruzinou cca 4 mm co zvysuje otvaraci tlak na 1.4 bar po 2.7 bar (plne otvorena klapka), ta klapka je uplne volna (nie je pridreta)...
skusal som vselijako ale tocenim tu tycku nepredlzim, co s tym? nechat 1.4+ bar, 4 mm podlozky na prirubu, alebo prevarit tu tyc?
jestli to dobře chápu, tak ti ta tyčka co ovládá wastgate vyskočila a nemůžeš jí dát zpět, tak aby ovládala wastgate??67gtman píše:
a da sa ten tlak na VM vobec nastavit? lebo ako tou tyckou na turbe tocim a tocim, akosi stale mi chyba 3-4mm, aby sadla do oka tej klapky poradite?
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Sak tu tycku povol a bude tlacit menej. Pokial ju mas pevnu tak zozen nastavovaciu.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
takže:
na 1+3 válci jsou odstraněné rozteklé žhavičky z válce a na pístech 1+3 jsou zapeklé stírací kroužky a vzhledem k tomu jak je píst očouzený a jak to foukalo, jde se an nové kroužky



ale
poradtě:
mohu použít takto poškozený píst???

EDIT: ještě otázka jak se případně vyvažují písty tedy kde odebírat materiál???
na 1+3 válci jsou odstraněné rozteklé žhavičky z válce a na pístech 1+3 jsou zapeklé stírací kroužky a vzhledem k tomu jak je píst očouzený a jak to foukalo, jde se an nové kroužky



ale
poradtě:
mohu použít takto poškozený píst???

EDIT: ještě otázka jak se případně vyvažují písty tedy kde odebírat materiál???
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Samozřejmě zvážit píst je dobré, ale mám za to, že do 4g snad neubylo..Ale je to jistota. Mám doma starou váhu z krámu, dám tam píst, zvážím, potom to smontuji s ojnicí a zase a pak zkontroluji všechny...Mnohokrát je člověk překvapen. A je to první věc, kterou dělám, když sháním píst... 

nepropadat panice...
Re: VM motori
ahoj prosim ta nevedel by si mi poradit na alfu romeo 2.5 .....83 kw rok 1989Milo75 píše:VM motori je itaská firma která vyrábí jen dieslové motory do všeho,(Alfa,Opel,JEEP, atd) motor o kterém mluvím se konstrukčně podobá traktoru: rozvod ozubenýma kolama (OHV) dělené hliníkové hlavy, předkomůrka-nejsilnější motor této konstrukce(staré) byl montován do alfy 164/155 2,5TD kde byl s řídicí jednoutkou a může být načipován na 155HP
POZOR neplíst s fiatem s tím to nemá nic společného
VIZ:http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp
poradte mi prosim dal som si spravit cerpadlo lebo mi tieklo a teraz nie a nie nastartovat neviem ako mam nastavit rozvody
dal som to tak ze na vackovej hriadeli su dve bodky a na kolese cerpadla je jedna bodka nastavil som to tak ze koliecko s bodkou cerpadla som dal medzi dve bodky vackovej hriadele a prvy valec som nastavil pod vrch na strekovanie a cerpadlo- prvy strek som nastavil na prvy valec a motor vobec neodpali neda sa nastartovat a skusal som to aj roztahovanim ani nezadymi pomozte prosiim ak mate stym skusenosti
Velni pekne dakujem za odpoved