si velmi vedlamisope píše:spojka ktora je ok by mala zaberat na vrchu nie?
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
octavia66kw
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 zář 2010, 10:06
- Bydliště: Letohrad
Mal by si tam mat SACHS ale nebyva to pravidlom. Lamelu daj preoblozit do renovaku organickym materialom HDS-57 o hrubke 2 x 3.5mm. Neviem kolko to ma nahonene ale ale spojkove lozisko (s pracovnym valcom) sa da zohnat tak za 80eur a preventivne by som to vymenilked uz bude prevodovka vonku, tak by som vymenil aj napln. Prevodovy olej tam ide GL5 nieco malo cez 2L. Ale daj tam tak o 2-3 dcl viac.
Zkus napsat Pajovi 19, hodne lidi uz od nej spojku ma i ja, naprosta spokojenost, zadna CHina, perfektni a ferovy jednani, zajem o zakaznika, urcite se spolu domluviteRastoN15 píše:Chlapi potrebujem vymenit zetrvak na O1 ASZ 07/2003, neviete niekto ci tam je luk alebo sachs alebo je to zamene? spojka je este dobra ale neviem ci sa neoplati vymenit aspon lozisko..dik za rady
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
3,5mm?TDI tech píše:Mal by si tam mat SACHS ale nebyva to pravidlom. Lamelu daj preoblozit do renovaku organickym materialom HDS-57 o hrubke 2 x 3.5mm. Neviem kolko to ma nahonene ale ale spojkove lozisko (s pracovnym valcom) sa da zohnat tak za 80eur a preventivne by som to vymenilked uz bude prevodovka vonku, tak by som vymenil aj napln. Prevodovy olej tam ide GL5 nieco malo cez 2L. Ale daj tam tak o 2-3 dcl viac.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
to vilozx6: Bavime sa o 240mm lamele, nie o 228mm. Poviem to takto. Zavysi to od opotrebenia stycnych ploc zotrvaku a pritlacneho kotuca. Napr. do svojej Octavie (SACHS) som dal 2x 3.5mm a spojka mi spociatku vypinala len tak tak. Do otcovej Octavie (LuK) som dal tiez 2x3.5mm a spojka zabera celkom hore, kludne by zniesla 2x3.8mm s prehladom.
TDI tech - Ok už chápemTDI tech píše:to vilozx6: Bavime sa o 240mm lamele, nie o 228mm. Poviem to takto. Zavysi to od opotrebenia stycnych ploc zotrvaku a pritlacneho kotuca. Napr. do svojej Octavie (SACHS) som dal 2x 3.5mm a spojka mi spociatku vypinala len tak tak. Do otcovej Octavie (LuK) som dal tiez 2x3.5mm a spojka zabera celkom hore, kludne by zniesla 2x3.8mm s prehladom.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
presne tak, ja som tiez dal 3,5 a len len ze to vytlacimTDI tech píše:to vilozx6: Bavime sa o 240mm lamele, nie o 228mm. Poviem to takto. Zavysi to od opotrebenia stycnych ploc zotrvaku a pritlacneho kotuca. Napr. do svojej Octavie (SACHS) som dal 2x 3.5mm a spojka mi spociatku vypinala len tak tak. Do otcovej Octavie (LuK) som dal tiez 2x3.5mm a spojka zabera celkom hore, kludne by zniesla 2x3.8mm s prehladom.
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
presne tak, taky mam 240mm SACHS , lamelu z renovaku 2x3,5mm a vypina skoro az doleTDI tech píše:to vilozx6: Bavime sa o 240mm lamele, nie o 228mm. Poviem to takto. Zavysi to od opotrebenia stycnych ploc zotrvaku a pritlacneho kotuca. Napr. do svojej Octavie (SACHS) som dal 2x 3.5mm a spojka mi spociatku vypinala len tak tak. Do otcovej Octavie (LuK) som dal tiez 2x3.5mm a spojka zabera celkom hore, kludne by zniesla 2x3.8mm s prehladom.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
chlapi, chystám sa meniť komplet spojku na O1 1,9 TDI AGR 66kW s dvojhmotou. Samotná spojka zaberá veľmi pekne, plynulo "odspodku", rýchlo ide radiť krásne, jedným prstom, akurát teraz, keď je zima, tak sa začali prejavovať na aute zvuky, pri prvom štarte keď auto stojí vonku v zime v noci, podobné na tomto videu:
https://www.youtube.com/watch?v=x9e3LVEH2ag
podobné, nie až také silné a intenzívne zvuky sa prejavujú aj na mojej octe, najmä pri pri voľnobehu počas toho, keď je motor studený. Ten zvuk nie je až taký silný ako v prípade tejto O2, u mňa je to trošku slabšie, ale je tam zreteľné "škubanie" a nepravidelný chod motora. Po pridaní plynu ten zvuk prestane a potom sa opäť vráti. Pri studenom motore to robí skoro stále (dokým neodhrabem auto od snehu) a keď sa zohreje, tak to prestane robiť, resp. to spraví len "raz za čas". Podotýkam, že rýchlosti ide stále radiť krásne, plynulo a spojka zaberá pekne odspodu. Je na 100% v prdeli dvojhmotný zotrvačník, alebo môže byť chyba inde, napr. v ložisku? Keď auto stojí napr. v noci v zime vonku, tak som si všimol ešte takú vec, že pri preraďovaní rýchlosti to spraví taký čudný zvuk, napr. z 2 na 3 stupeň. Spraví to vždy len raz "cez deň".
Potom nastáva otázka, dať tam kompletný set LUK Germany (prítlačák, lamela, ložisko, dvojhmota, šróby, vodiace púzdro v cene cca. 285€) alebo tam dať náhradu s jednohmotou z motora TDI ATD? Valeo určite nie, keď tak, tak by som vyskladal set od LUK alebo Sachs s jednohmotou. Len nie som rozhodnutý, či tam dať jednohmotu alebo dvojhmotu. Viem, že jednohmota vydrží toho viac, je menej kultivovaná v nižších otáčkach, ale otrasy končia v bloku motora v kľukovke. Dvojhmota je kultivovaná, vydrží toho menej, otrasy končia v zotrváku.
Vítam každý názor a postreh, som na vážkach, čo tam dať, ale na 90% tam pôjde opäť dvojhmota. Jedná sa o O1, TDI, AGR 8/1999, cca. 200 tis., bez chipu a chip ani neplánujem.
Cena práce vychádza na 70€, číže dokopy by to vyšlo na cca. 360€ aj s robotou.
Ďakujem
PS: vymeniť rovno aj olej v prevodovke? 90% mechanikov tvrdí, že je tam "doživotná náplň", že sa nemení, dokonca aj servis Škoda má takýto názor, vraj pokiaľ nebola prevodovka otváraná, tak že sa do toho netreba vŕtať...
https://www.youtube.com/watch?v=x9e3LVEH2ag
podobné, nie až také silné a intenzívne zvuky sa prejavujú aj na mojej octe, najmä pri pri voľnobehu počas toho, keď je motor studený. Ten zvuk nie je až taký silný ako v prípade tejto O2, u mňa je to trošku slabšie, ale je tam zreteľné "škubanie" a nepravidelný chod motora. Po pridaní plynu ten zvuk prestane a potom sa opäť vráti. Pri studenom motore to robí skoro stále (dokým neodhrabem auto od snehu) a keď sa zohreje, tak to prestane robiť, resp. to spraví len "raz za čas". Podotýkam, že rýchlosti ide stále radiť krásne, plynulo a spojka zaberá pekne odspodu. Je na 100% v prdeli dvojhmotný zotrvačník, alebo môže byť chyba inde, napr. v ložisku? Keď auto stojí napr. v noci v zime vonku, tak som si všimol ešte takú vec, že pri preraďovaní rýchlosti to spraví taký čudný zvuk, napr. z 2 na 3 stupeň. Spraví to vždy len raz "cez deň".
Potom nastáva otázka, dať tam kompletný set LUK Germany (prítlačák, lamela, ložisko, dvojhmota, šróby, vodiace púzdro v cene cca. 285€) alebo tam dať náhradu s jednohmotou z motora TDI ATD? Valeo určite nie, keď tak, tak by som vyskladal set od LUK alebo Sachs s jednohmotou. Len nie som rozhodnutý, či tam dať jednohmotu alebo dvojhmotu. Viem, že jednohmota vydrží toho viac, je menej kultivovaná v nižších otáčkach, ale otrasy končia v bloku motora v kľukovke. Dvojhmota je kultivovaná, vydrží toho menej, otrasy končia v zotrváku.
Vítam každý názor a postreh, som na vážkach, čo tam dať, ale na 90% tam pôjde opäť dvojhmota. Jedná sa o O1, TDI, AGR 8/1999, cca. 200 tis., bez chipu a chip ani neplánujem.
Cena práce vychádza na 70€, číže dokopy by to vyšlo na cca. 360€ aj s robotou.
Ďakujem
PS: vymeniť rovno aj olej v prevodovke? 90% mechanikov tvrdí, že je tam "doživotná náplň", že sa nemení, dokonca aj servis Škoda má takýto názor, vraj pokiaľ nebola prevodovka otváraná, tak že sa do toho netreba vŕtať...
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR