zapojení Webasto T top C

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

U novějších aut s can bus sběrnicí vím že je potřeba ještě nějaký modul aby to fungovalo s elektronikou auta. U starého climatronicu se jen napinoval do konektoru jeden káblík a funguje jak má.
EDIT: Ještě se přivedlo napájení na pojistku ventilátoru přes relé.
Naposledy upravil(a) favo dne 25 led 2013, 10:46, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

o vikendu montoval TTC(analog) do OII s klimatronikem a zapojoval IPCU modul na spinani ventilatoru. Nevim jak u OII a FabII ale u OI se zapojuje signal z webasta pin4 na ovladani climatroniku do pinu D1. A vlozit rele pro napajeni ventilatoru. Na netu je spousta schemat. musis hledat :))
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Do Fabky treba IPCU modul, aj ked neviem, ci bude spolupracovat s takym starym webastom. Inak nebude vediet spustat ventilatory /klimatronic/. Za ten modul s montazou pytaju riadnu mrdku
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak kluci stale netopim.Pise to chybu hlidani plamene.Projevy to ma takove ze se ani nespusti cerpadlo paliva a ani zhaveni.Pomoci testu cerpadlo spustim,naftu dava.Svicka to samo.Kdyz jsem to rozkuchal tak svicka se nazhavi.Ale pri startu nejede.Po cem jit?Shanet svicku nebo rovnou past po jednotce.Jinak kotel,vymenik je vsechno krasne ciste.Nikde nanosy karbonu nebo tak neco...Kdyz jste se bavili o nejake mrizce to je takova ta jakkdyz vata na dne kotle?Mel jsem za to ze je tam nejaka rozprasovaci tryska ktera to palivo rozprasi a to od svicky pak chytne..
Predem dekuju za pripadne rady.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Já sem ted znova rozdělával webasto znovu,protože sem měnil komru a žhavka na ní byla špatná.Normálně žhavila, ale webasto spustilo pouze dmýchač.V závadách uložena chyba flame detektor bla bal..Měla oproti o.k. žhavce skoro o pulku větší odpor.Výměna za jinou žhavku a už zas topím.. :)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No ono asi čím kdo měří.Já v práci rozkuchaltopení vyndal žhavku změřil a naměřil při teplotě cca 15°C odpor 0,0ohmu.Tak říkám je vadná.Doma při teplotě jiným měřákem jsem naměřil při zhruba stejné teplotě 0,8ohmu po uložení na místě kde je 22°C jsem po hodině naměřil 0,6ohmů.A ještě jiným měřákem 0,4ohmů.Tak jim ku**ám věř.Zítra bych měl mít výrazně přesnější a citlivější měřák tak to zkusím ještě jednou.Svíci asi zkusím objednat v pondělí ve VW tam bych ji měl mít za slušnou cenu a pokud nepojede tak to rozprodám a kašlu na celé topení a pořídím dálkový start.Sedmičku za jednotku nedám ani náhodou.

Akorát potřebuju poradit s číslem svíčky.Podle etky by to mělo být:
7L0 963 319 A Jinou jsme tam nenašli.Tak poprosím někoho kdo má aktuální etku aby mi to překontroloval.Děkuju.
A ještě jeden poznatek a to že po zapnutí diagnostiky a přepnutí na okýnko kde jsou ty vodorovné sloupce s tím co a jak je zapnuto a dolů sou ty jakoby kontrolky tak kontrolka od hlídače plamene svítila stále červeně.Ikdyž byla paměť závad třeba prázdná.Smazaná...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A ještě jedna věc.Je víc druhů svíčky?Já vyndal z topeni tuto. Obrázek
Byla vsunutá do komory a zajištěná červíkem s kontramatkou.A co hledám po netu svíčky tak všude je tahle.
Obrázek
Ta je trochu jiná.Neznamená to snad že bych měl měnit celou komoru? :? (wallbash)
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

To je jedna a ta sama zhavka :) ty si to vyndal i s takovym valeckem ten sem tam mel taky. Me ale zustal v kotliku. Starou zhavku jsem musel robit abych ji vyndal. Zkus ten valecek z te stare zhavky sundat ( a zustane tiakorat ten bilej porcelan na konci) ten valecek vrat do kotliku a pak ti tam pujde ta zhavka co si nasel na netu.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A jooo.Dík za nakopnutí.Teď na to koukám.Dolovat budu až budu mít změřeno.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

Jj ja byl zase vykulenej ze mi tam kus zustalo :) ale vysurfoval jsem jak vypada nova a bylo hned jasno :) ja musel ten porcelan ulomit a ten zbytek naklepat dovnitr diru jsem zacistil aby tam nova sla jak po masle :)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3786
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A tobě se to nějak projevovalo v diag že máš KO jednotku?Tím mám namysli v owerview okně na těch spodních kontrolkách?Mi ta napravo co signalizuje flame detector svítí od začátku červeně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

Koukni o par stranek zpet tam jsem to popisoval. Me to normalne nabihalo, hnedka zapalilo, ale na diag cervena nesvitila az tesne pred fazi mereni plamene se rozsvitila a svitila cca 3vteriny a pak to spadlo a psalo to hlidac plamene chyba 9800 - zadny start. I po vymene zhavky.
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

jeste pro uprsneni, rozsvitila se ve fazi "stabilizacni cas" pak to preskocilo na "faze mereni plamene" a to uz to peni valilo na plno (dmychadlo na max a pal. taky z vyfuku varici vzduch) ale jen cca 2-3 vteriny a pak vyplo.
v.kalandra
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 24 led 2013, 09:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od v.kalandra »

Pánové, chtěl bych vám poděkovat za pomoc. Po 2 denním boji jsem uspěšně namontoval webasto BW50 do své fabie 2. Ještě mi sice zbývá ten modul na klimatronik, ale na to mám čas ještě.....

Jen se chci na toto téma optat, viděl jsem tento modul prodavat asi za 1200kč na netu, jedná se o jakési pulzní řízení ventilátoru.
A dle schema zapojení od webasta sem zapojil "aktivační relé K3" co přivádí vlastně napájení mimo polohu klíčku.

Obrázek

Očekával jsem, že se mi rozsvítí panel, a že se nebude točit ventilátor, ale ono prd. Napadlo mně, proč se musí použít ten modul PWM, když by teoreticky stačilo jen "zapnout klimatronik" jako když se zapne otočením klíčku..... Nějakými relaty, nevím jak vypada zapojení origo klimatroniku, kde se bude taky přepínat + od klíčku a + od webasta jako napájení.....

Nepřemýšlel nad tím někdo?? ušetřilo by to si myslim nemalou částku
Fabia 2 1,6 BTS 2009 + LPG
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

...

Příspěvek od ajk »

ted sem si s tím hrál na své a6 c5...ten klimatronic by se měl rozsvítit až pošle webasto signál z pinu 4 a zároven sepne relé na plus 30 pro větrák...ta 1 z kontaktu relé 86 mi jde přímo do klimatroniku na pin D1...k čemu je ta IPCA netuším..je otázka jak jsou řízeny u fabie otáčky větráku...
Autoservis pneuservis geometrie Brno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“