
nazor na E46 320D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor bych vybiral podle toho, kde bude auto jezdit, jestli dalky nebo pocuky. zadny "velky" motor dlouhodobe nezvlada kratke trasy a zacne se s.at. naopak s malym motorem neni moc pohodlne jezdit treba praha-brno
urcite 3.0D super motor. u 2.0D CR narocenjsi na kvalitu nafty, pocitove jede a tahne lepe. rotacka ma bohuzel blbe cerpadlo, ktere trpy nahlou smrti a nasledne drahou opravou. od spodu linejsi. vzdycky zalezi na kusu a do toho nikdo nevidi.

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavé názory....
Z hlediska údržby a potenciálních problémů je 2,0d 110kW úplně to samé jako 3,0d 135kW jen to má o 2 válce míň, jsou tam totožné vstřikovače i vysokotlak, tak nerozumím proč by jeden motor měl být náchylnější na naftu než druhý
Motory rozhodně nepatří mezi poruchové, nebo nespolehlivé, jen ty vstřikovače tam holt nejsou na věky jako u vše CR systémů, záleží samozřejmě na co se jezdí a jak se s tím zachází. Po koupi bych pro jistotu zkontroloval nebo vyhodil swirlklapky. Je tu samozřejmě riziko zacházení předchozích majitelů jako u každé ojetiny.
Co se týče jízdních vlastností, tak to moc konkurence nemá a pokud někdo opravdu rád řídí, tak si pak velmi těžko bude zvykat na něco jiného.
Za sebe bych volil jednoznačně 3,0d - citelnější výkon, příjemnější projev a i v 5ce se s tím dá jet za 6l (pohodovou jízdou).
Z hlediska údržby a potenciálních problémů je 2,0d 110kW úplně to samé jako 3,0d 135kW jen to má o 2 válce míň, jsou tam totožné vstřikovače i vysokotlak, tak nerozumím proč by jeden motor měl být náchylnější na naftu než druhý

Motory rozhodně nepatří mezi poruchové, nebo nespolehlivé, jen ty vstřikovače tam holt nejsou na věky jako u vše CR systémů, záleží samozřejmě na co se jezdí a jak se s tím zachází. Po koupi bych pro jistotu zkontroloval nebo vyhodil swirlklapky. Je tu samozřejmě riziko zacházení předchozích majitelů jako u každé ojetiny.
Co se týče jízdních vlastností, tak to moc konkurence nemá a pokud někdo opravdu rád řídí, tak si pak velmi těžko bude zvykat na něco jiného.
Za sebe bych volil jednoznačně 3,0d - citelnější výkon, příjemnější projev a i v 5ce se s tím dá jet za 6l (pohodovou jízdou).
jo,ale ty jezdis urcite jinak jako ja. mozna jedes 20 km po meste,ale ja jedu pres Zlin sama krizovatka a pak 2 km do vesnice tam ruzny kopecky na dvojku a uz koncim. s 1,9tkou jezdim 8 litru zima a 6 leto.klo55 píše:zahriva se uplne normalne.A spotrebu 12litru nemam ani s medvedem ML 320cdi 4 matic,ten zere do 10lsikin1987 píše:a kolik to bere ve meste? prej se strasne dlouho zahriva. coz by u me znamenalo spotrbu nad 10 litru urcite realne bych videl 12 u 4kolky
s benzinama to je uplne v haji. nejmensi spotrebu mam s HTP kolo 7,5 litru jinak vse od objemu 1,4 do 2,0 mi bralo 9-18.
proto chci zase naftu podstoupit zase riziko turba,vstriku a cerpadel.

Naposledy upravil(a) sikin1987 dne 28 led 2013, 19:10, celkem upraveno 1 x.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
rozepis se za kolik jakej rok vybava, stav tachometru,stav auta co bylo dleane co je potreba, jestli manual. hudba to je to posledni co bych resil. to uz bych vic resil aj barvu auta:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auta je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group 

Naposledy upravil(a) eazy20 dne 29 led 2013, 14:35, celkem upraveno 1 x.
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
eazy20 píše:2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auto je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group
čekáme na fotky

Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky

takze sis nekoupil ten facelift. no nevim jestli si neudelal chybu. uvidis. ja uz to vidim asi jedine na AUDI nebo VW. nebo mate nedko pro me jinej navrh?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
aha tak zase me nekdo blbe navedl. FACELIFT po roce 2003 byl jen u coupe a kabria. to timpadem tam bude ta zadni naprava OK. tak to muzu zase zacit resit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
načipuj to na 150Kw a zaslep EGReazy20 píše:2001 manual,seda metaliza,multifunkcny volant,klima,vsetky okna v elektrike atd atd,187000km,stav auta je velmi dobry,motor ide krasne tichucko,a zohreje sa skor ako 1,9tdi od vw group


At slouží


Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54