Zase: turbo nebo ventil??????

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Zase: turbo nebo ventil??????

Příspěvek od karel polacek »

Ahoj chlapi!! Mam galaxy 81kw motor AVG nemá výkon ale od začátku do konce .S odpojeným ventilem ovl. turba při jízdě tlačí max 960????? s připojeným ventilem při zatížení při 2200ot. 1600 mlb, při 4 000 ot. sotva 1950!! je pyč turbo lopatky nebo ventil _akční členy funkční, podtlaky taky dobré ic hadice dobré žádný unik. a ještě jedna záhada??? po nastartování se mi po chvíli zvýší volnoběžné otáčky z 890 na 987??? :?
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

dodávám: snímač tlaku jsem zkoušel vyměnit a MAF taky
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

vem kus dratu a na turbu zaaretuj tycku co ovlada lopatky do polohy kdy je co nejvic zalezla do dozy(musis ji tam zatlacit) a jdi to project...jestli je turbo dobre tak by to melo zacit tlacit vic tak 2 - 2,2 a muze to i spadnout do nouzaku protoze to prekroci max. povolenej tlak a ten drat nedovoli zmensit tlak.jestli to tak bude tak muzou bejt zatuhle lopatky(podltak je nedokaze pritahnout do polohy pro max tlak,ale rucne silou a tou aretaci to udelas) nebo ovladani tlaku (N75 , nebo i ta doza na turbu)
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

díky vyzkouším ale až příští víkend ,dam vědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Měl jsi to na VAGu? Jestli ne myslím, že tam bude závada na chcípáku. Zkus ho vytáhnout a vyčistit, stává se, že se tam něco dostane a blokuje ho to a do motoru de málo nafty, příznak jako totálně špatná váha vzduchu. Toto je reakce na to, že píšeš, že to po startu zvedne otáčky.
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

chcípákem je myšleno ventil na čerpadle??!!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Jo
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Ahj, tak jsem se konečně dostal na to turbo! Rozhýbaní lopatek, celkem zajímavá práce jen kdyby to nebyl Galaxy, ale turbo je vypucovane lopatky chodí uplně volně, ale netlačí jak má , takže asi N 75??? ovládání lopatek jsem připojil přímo na podtlak a to tlačilo 2500.při 3000ot.S připojeným ventilem jen 1960!Motor je 81 kw a vůbec nejde odspoda trochu víc začne tahat tak okolo2300ot.Není nějak uškrcenej když plní EURO 3?? chybí mi tam ta výbušnost TDI i když Galax není žádný závoďák. Motor je AVG
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Tak co vy na to?? :? :?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Dej logsoubor kanál 11 při plném zatížení, z toho by se nechalo něco usoudit, nevím z hlavy kolik AVG v Glaxy má tlačit.
karel polacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od karel polacek »

Tak už tlačí :D :D dává až 2100 pak jde na 1970Tak to je myslím gut.Ale pořád to nejede jako kámošovi, nemá čip! Kde se dá ve vagu změřit či tam jde dost nafty?? co by to delalo kdyby byl vadný řidící vstřik?Ale to by VAG ukázal né??MAF jsem si také pujčoval na zkoušku. Už se z toho Po...u. (wallbash) Rozvody jsou taky postavený dobře. Prostě chybí to správná TDI akcelerace :o
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“