Felicia 1,6 špatný starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takze,benzinova 1.6ka pri odpojenom cidle -40,naftova 1.9ka -20.Odpojenie cidla za behu motora u 1,6ky,alebo prerusenie kontaktu, ma za nasledok prechlastanie motora a hnusny smrad z vyfuku.Tym,ze sa riadiacka da do akoby nudzoveho rezimu,asi prestava reagovat aj na udaje z lambdy a prechlastava to stale,kym sa nevymaze pamet zavad.
Je to podivné, ale jak jsi psal, že by to zastudena muselo chcípat.., tak to ne. Motor by normálně běžel donekonečna, ale jakmile by jsi to chcípl a motor by vychladnul, nešel by nastartovat, protože ŘJ by tam dávala palivo pouze pro provozní teplotu...Netušila by, že je motoru zima.. A že by dnes konstruktéři až tak zbbli, že při závadě čidla se motor uleje benzinem až zdechne se mi nezdá..A tohle auto není žádný výkřik moderní doby, je ještě z doby rozumu.. 
nepropadat panice...
měl jsem poruchu teplotního čidla na fabii1 - 1,4 16V.za studena šla nahodit v pohodě,jízda taky normální,ale po ohřátí a vypnutí motoru nešla nastartovat.musela vychladnout.při startu smrděl benzín...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Jericho,asi som ta dobre nepochopil.Preco by motor nesiel nastartovat?Ved je to vstrekovac!On nastartovat ide,ale ma male tocky a rad chcipa za studena,lebo riadiacka si mysli,ze je teply a dava menej paliva,Ked odpojis cidlo,mysli ze je -40 a dava paliva viac.Ked ho odpojis na teplom motore za chodu,zacne davat viac paliva,ale ma malo vzduchu,tak smrdi ako kolegovi co pisal vyssie.Tak,ako by si karbosovu verziu startoval za tepla na sytic.Aj nastartuje,ale treba zoslapnut plyn,aby motor dostal viac vzduchu.Najhorsie je,ked umre cast riadiacky ktora ma na starosti volnobeh.Motor ide na 200-300 ot.a felda sa okolo klepe
.Je to stara koncepcia,vecsina riadiaciek uz bude mat napoly vyschnute kondy,no a ovladat klapku hrackarskym motorcekom......
.Nechapem ze ked uz tam dali motor z VW,preco tam nedali aj nemecke ovladanie.Nejako sa im ti Taliani pacia.Na naftakoch tiez.Alebo sa len potrebovali zbavit prebytkov?No a nikde som nepisal,ze sa motor uleje,az zdochne,Len ze sa zachlastava a smrdi a lambda nedokaze ubrat na bohatosti zmesi.To auto mi neprichodi ako z doby rozumu,ale ako zlepenec prebytocnych suciastok.Ale je lacne a rozne tukance sa riesia mavnutim ruky,tak ho rad pouzivam 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
10 tisíc =jiná felicie,zkuste raději jinou el.rampu na svíčkách,může být proražená,přesně tohle dělala jedna felda tady u násfilipos píše:podařilo, nebyl takovej mráz tak to na poněkolikátý nastartovala, nechala běžet dokus se to nezahřálo a pak to jelo normálně
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
miraspetrowski
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
omlouvám se rampa- parohy-neboli zapal.modul je na 1,3, tady se teď lustruje 1,6slovacek.milos píše:kde to tam je elektrická rampamiraspetrowski píše:felicie,zkuste raději jinou el.rampu na svíčkách,může být proražená,přesně tohle dělala jedna felda tady u nás
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku