Felicia 1,6 špatný starty

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rami
Aktivista
Příspěvky: 1697
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

to jsem nepsal ja :D (noteeth)
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Sorry :D ,uz mi treba namiesto skiel do okuliarov asi namotovat sosovky z lampasa :-)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Uvidime ci Filipos napise,co tomu vlastne bolo (hm)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Takze,benzinova 1.6ka pri odpojenom cidle -40,naftova 1.9ka -20.Odpojenie cidla za behu motora u 1,6ky,alebo prerusenie kontaktu, ma za nasledok prechlastanie motora a hnusny smrad z vyfuku.Tym,ze sa riadiacka da do akoby nudzoveho rezimu,asi prestava reagovat aj na udaje z lambdy a prechlastava to stale,kym sa nevymaze pamet zavad.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to podivné, ale jak jsi psal, že by to zastudena muselo chcípat.., tak to ne. Motor by normálně běžel donekonečna, ale jakmile by jsi to chcípl a motor by vychladnul, nešel by nastartovat, protože ŘJ by tam dávala palivo pouze pro provozní teplotu...Netušila by, že je motoru zima.. A že by dnes konstruktéři až tak zbbli, že při závadě čidla se motor uleje benzinem až zdechne se mi nezdá..A tohle auto není žádný výkřik moderní doby, je ještě z doby rozumu.. :)
nepropadat panice...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4993
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

měl jsem poruchu teplotního čidla na fabii1 - 1,4 16V.za studena šla nahodit v pohodě,jízda taky normální,ale po ohřátí a vypnutí motoru nešla nastartovat.musela vychladnout.při startu smrděl benzín...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Jericho,asi som ta dobre nepochopil.Preco by motor nesiel nastartovat?Ved je to vstrekovac!On nastartovat ide,ale ma male tocky a rad chcipa za studena,lebo riadiacka si mysli,ze je teply a dava menej paliva,Ked odpojis cidlo,mysli ze je -40 a dava paliva viac.Ked ho odpojis na teplom motore za chodu,zacne davat viac paliva,ale ma malo vzduchu,tak smrdi ako kolegovi co pisal vyssie.Tak,ako by si karbosovu verziu startoval za tepla na sytic.Aj nastartuje,ale treba zoslapnut plyn,aby motor dostal viac vzduchu.Najhorsie je,ked umre cast riadiacky ktora ma na starosti volnobeh.Motor ide na 200-300 ot.a felda sa okolo klepe :o .Je to stara koncepcia,vecsina riadiaciek uz bude mat napoly vyschnute kondy,no a ovladat klapku hrackarskym motorcekom...... :? .Nechapem ze ked uz tam dali motor z VW,preco tam nedali aj nemecke ovladanie.Nejako sa im ti Taliani pacia.Na naftakoch tiez.Alebo sa len potrebovali zbavit prebytkov?No a nikde som nepisal,ze sa motor uleje,az zdochne,Len ze sa zachlastava a smrdi a lambda nedokaze ubrat na bohatosti zmesi.To auto mi neprichodi ako z doby rozumu,ale ako zlepenec prebytocnych suciastok.Ale je lacne a rozne tukance sa riesia mavnutim ruky,tak ho rad pouzivam :D
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Takže věc má pokračování, kamarádce se podařilo nastartovat a auto odvézt do servisu. Druhý den jí volali, že je asi špatná klapka a že jí vymění za 10 tis.. Je vůbec možné aby byla v háji když to teplý jezdí bez problémů? Díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ksmsrádce se prostě podařilo ;)
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

podařilo, nebyl takovej mráz tak to na poněkolikátý nastartovala, nechala běžet dokus se to nezahřálo a pak to jelo normálně
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

filipos píše:podařilo, nebyl takovej mráz tak to na poněkolikátý nastartovala, nechala běžet dokus se to nezahřálo a pak to jelo normálně
10 tisíc =jiná felicie,zkuste raději jinou el.rampu na svíčkách,může být proražená,přesně tohle dělala jedna felda tady u nás
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

miraspetrowski píše:felicie,zkuste raději jinou el.rampu na svíčkách,může být proražená,přesně tohle dělala jedna felda tady u nás
kde to tam je elektrická rampa :?
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:
miraspetrowski píše:felicie,zkuste raději jinou el.rampu na svíčkách,může být proražená,přesně tohle dělala jedna felda tady u nás
kde to tam je elektrická rampa :?
omlouvám se rampa- parohy-neboli zapal.modul je na 1,3, tady se teď lustruje 1,6 (wallbash)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
horyna
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 17 lis 2010, 17:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od horyna »

Dvakrát jsem to dělal na fabii a zastudena se motor uchlastával-výměna čidla teploty a bylo po problemu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Máš pravdu, tím se začíná, ale já už nevěřím ani novým čidlům..Kolikrát jsem se trápil a pak to bylo čidlem, /ale nebyla to Fabia/..Krásně na člověka svítilo zlatou barvou, ale uvnitř stálo za hovno, lhalo..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“