Audi TT-praskání izolátoru svíček...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Audi TT-praskání izolátoru svíček...

Příspěvek od Matin »

Ahojte

Chtěl bych poradit.Mám načipované Audi TT 165KW,Jsou tam svíčky NGK PFR 6Q a po několika km je vidět na svíčkách trhlinky na izolátoru a i někdy motor uškubne při zatížení....

nevíte když naloguju za jízdy BTDC časování kolik má být max.stupňů?
Obrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

po kolika km ty svíčky popraskaj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

tak ta svíčka co je na obrázku měla najeto cca 2000km
pak jsem dal nové a po 500km jsem je kontroloval a tady je obrazek viz šipkyObrázek
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Odpovědi: 0
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

Není možné že máš nevhodný klíč na sbicky?
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

to ne....
jedny svíčky už jsem vyhodil a teď to znova udělalo po 500km
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

nepřehřívají se? Máš správně zvolenou tepelnou hodnotu a odtrh na elektrodách? U načipovaného auta je spousta věcí jinak, obzvlášť pokud si i posiloval palivovou soustavu a tlak turba.

Stavěl jsem Golfa 4GTI, motor AGU, ve zkratce FMIC, turbo T3/T4 hybrid, tlak 1,1 baru, vstřiky 440 ccm + regulátor, chip dělal Bulldog, odbrzdilo to 317 koní a svíčky jsme dávali tyhle http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svic ... fr7g-11ks/ , jen s odtrhem 0,8 mm. Tepl. hodnota 6 byla málo.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

svíčky ale nevypadají nějak opálené.. pokud by byla špatně tepelná hodnota tak budou elektrody bílé a třeba i natavené...

nejde zkusit jiná značka? třeba denso?
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Chlapci rieste si naftu. Daj fungel nove s´viecky podla specifikacie vyrobcu a vymen aj fajky k nim. to je ta gumena cast od cievky do sviecky. stoji to asi 12e jedna a mas po probleme. akonahle vymenis len sviecky tak za chvilu mas ten isty problem. Viem aj pricinu ale na to sa ma tu nepytaj
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Vici píše:svíčky ale nevypadají nějak opálené.. pokud by byla špatně tepelná hodnota tak budou elektrody bílé a třeba i natavené...

nejde zkusit jiná značka? třeba denso?
denso sviecky su dobre tak na zapalovanie letlampy a nie turbomotorov. na tie hondicky tak budiz. Ale ani v jednej 2,7t alebo 1,8t nevydrzala ani 2000km. konkretne sa jedna o sviecky IK2X. pozeral som 22 24 radu a ani jedna nieje vhodna. kup si ngk co predpisuje vyrobca jednokontakty a mas po probleme
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

presne tak,bh motor ma pravdu,tie denso IKxx su o nicom na tie motory,treba dat origo ngk podla etky alebo kodu motora
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Ok. já jen že denso jsou celkem funkční značka, hned po ngk.. čili mě to napadlo jako alternativa - na vyzkoušení. Ale pokud je ověřené že na tom nefungují tak je to jasné.
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

Tak ty cívky nemusí fungovat správně to je pravda...myslíte že by fungovali i tyto?

http://www.hothatchshop.cz/audi/tt-225h ... -2287.html

jsou to výkonější z TFSI....tak nevím?
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

zevraj maju dlhsiu zivotnost
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

logoval ...
Naposledy upravil(a) Matin dne 12 úno 2013, 17:13, celkem upraveno 1 x.
Matin
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 05 říj 2009, 20:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matin »

eazy20 píše:zevraj maju dlhsiu zivotnost

tak hlavně aby fungovaly správně z toho TFSIčka
stejně moc nechápu jak můžou cívky způsobit popraskání izolítoru...
díval jsem se že ta guma na cívce není nijak poškozená apd...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“