Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

chiptuning píše:pokud nebudete kazdy mesic filtr prat a nasledne mazat specialnim olejickem/ a z praxe vim ,ze to nikdo nedela / tak vam akorat odejde vaha vzduchu a to bude tak jediny efekt co ma sportovni filtr u tdi
Sorry ale myslim ze to prehanas s tym kazdy mesiac :) aj ked to bolo urcite myslene obrazne(zalezi kde sa s autom pohybujes). S tym pranim to nevidim tak katastrofalne len si kupis sadu kde mas roztok ktorym nastriekas filter, vyperies nechas ususit a nastriekas olej ktory potom papierovym obruskom zotries z miest na ktorych nema byt. Robil som to viackrat a vaha uplne v poho len to treba poutierat aby toho oleja nebolo vela
Kolotoč TUNING
clichy
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2007, 17:15

Příspěvek od clichy »

nuž na toto by som žiadny otvorený filter nedával, leda že by si chcel každých cca 20 000 km vymieňať váhu vzduchu. Najlepšia je originálna papierová vložka, ver mi, vlastná drahá skúsenosť...
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

clichy píše:nuž na toto by som žiadny otvorený filter nedával, leda že by si chcel každých cca 20 000 km vymieňať váhu vzduchu. Najlepšia je originálna papierová vložka, ver mi, vlastná drahá skúsenosť...
Moze byt netvrdim ze sa to nemoze stat ja len ze uz mam sisku asi 30 000km a zatial je to OK a pral som ho 3krat. Na vahu moze posobit aj olej z odvetrania vika ventilov a klukovej skrine ktore sa napaja do sania a ked sa zastavi motor tak sa vypary nadalej uvolnuju ale uz nejdu dalej do sania a zasieraju to tam.
Kolotoč TUNING
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti

Příspěvek od Ivo »

Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti

Příspěvek od tantal »

Ivo píše:
Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.
Já bych ani neřekl, jednak nemusí pořád kupovat papírové filtry, druhak si zajistí potřebný přísun vzduchu. Sám o sobě ti filtr moc nepomůže no na druhou stranu pokud uvažuje směrem k tryskám a turbodmychadlu tak tohle je logický krok. Jenom bych ho zaboxoval aby se nezvýšila hladina hluku.

Bohužel faktem je že v létě se musí filtr prát každých 5.000 km všichni sice píšou 10.000 mil což je nějakých 16.000 km ale vzhledem k tomu jak moc se zasírají papírové filtry bych ho čistil raději pravidelně.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Re: Sportovní filtr na TDI 66 kW - zkušenosti

Příspěvek od Sifon »

tantal píše:
Ivo píše:
Pepsi Octavia píše:Ahojte, mám Octavii po faceliftu 10/2000 1.9 TDI 66 kW AGR + chip. Uvažuju nad tím, že bych tam kopnul sportovní filtr. V mechanických věcech se skoro nevyznám, tak bych potřeboval dobrou radu. Chtěl bych nějaký, aby se mi nezvýšila nějak moc spotřeba a hlučnost motoru. A samozřejmě aby to nějaký koník přidalo navrh. Poraďte značku, zkušenosti, výkon, v jakých otáčkách to jde poznat atd. Jakýkoliv detail. Děkuju mockrát
Myslím že ste mu to rozpitvali až moc. Popísalo sa tu toho veľa ale osobne si myslím že radšej nie. Skôr by som si položil otázku čo od toho očakávaš? Máš tam chip a chceš k tomu ešte viac? Ak áno, tak si trochu zvolil nešťastný postup tunovania. Porozmýšľaj nad tryskami, turbom a potom o prečipovaní.Potom si už z výkonom niekde úplne inde.
Já bych ani neřekl, jednak nemusí pořád kupovat papírové filtry, druhak si zajistí potřebný přísun vzduchu. Sám o sobě ti filtr moc nepomůže no na druhou stranu pokud uvažuje směrem k tryskám a turbodmychadlu tak tohle je logický krok. Jenom bych ho zaboxoval aby se nezvýšila hladina hluku.

Bohužel faktem je že v létě se musí filtr prát každých 5.000 km všichni sice píšou 10.000 mil což je nějakých 16.000 km ale vzhledem k tomu jak moc se zasírají papírové filtry bych ho čistil raději pravidelně.
Alebo sa da kupit hotovy sportovy airbox aj s filtrom ak sa na auto vyraba(green - twister,BMC vyraba tiez, JR ich ma dokonca niekolko druhov) je to sice drahsie ale v konecnom dosledku asi najlepsie riesenie co sa tyka airboxu
Kolotoč TUNING
Pepsi Octavia
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 05 dub 2006, 21:32

Příspěvek od Pepsi Octavia »

Díky vám moc za vše příspěvky. Teď už v tom mám aspoň trošku jasno. Nechcou se mi tam dávat trysky a nové turbo a pak to znova chipovat. Je to vysoká investice, jelo by to sice o hodně lépe, ale to jak by to pak černě hulilo je síla. Viděl jsem pár fotek některých aut s těmito úpravy a to je už extrém. Chudák auto. Chtěl jsem tomu jen trošku něco přidat. Třeba max 10 HP navíc.

Tak co jiného by se dalo udělat kromě těchto úprav?

Díky moc. Nevyznám se v tom, tak se omlouvám, že mě to musíte psát znova
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

neboj,když to není mechanické tak to nehulí-maximálně trošku
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

myslim, ze KN filtrem co pasuje do airboxu nic nezkazis a budes mit lepsi pocit, ze ti to lip jede:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

jayd píše:myslim, ze KN filtrem co pasuje do airboxu nic nezkazis a budes mit lepsi pocit, ze ti to lip jede:-)
Keď tie pocity sa rýchlo stratia a bude špekulovať čo a ako.

Veď to poznáš sám, seriovka 90 a potom to čo si na nej popáchal na 145.
To je iný fičák.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

no vim..vykonu nikdy neni dost..ale clovek je nejdriv omezeny financema..no a casem pak mechanickyma vlastnostma dilu..ale to u me nehrozi:-))

jinak ja ten KN filtr mam..zrovna dneska jsem si ho tam dal vycisteny..a oproti papirovy se mi zda, ze mi staci min plynu,aby se auto lip rozjelo(treba kdyz predvama nekdo odbocuje musite zpomalit a pak treba z 1200 ot se rozjidite)..pri plnem vykonu to asi poznat neni..na a vagu to ukaze o par mg vzduchu vic..takze to urcite bude min kourit (rofl)

ale jak rikam, je to o subjektivnich pocitech:-)treba v aute bez turba si taky myslite, ze to netahne..zadny kopanec do zad,ale ono je pritom o dost rychlejsi nez auto s turbem

ale o tom to je...nekdy staci cloveku,aby si MYSLEL, ze mu to jede a je spokojeny a nic neresi :)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
pipx
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:11

Příspěvek od pipx »

ja mam v octe green power v airboxe uz dva roky . uz je 4 krat cisteny vaha v pohode. Auto chodi lepsie neni to len pocit . ide lepsie do otacok a ma plynulejsi chod .
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

pipx píše:ja mam v octe green power v airboxe uz dva roky . uz je 4 krat cisteny vaha v pohode. Auto chodi lepsie neni to len pocit . ide lepsie do otacok a ma plynulejsi chod .
To tu ale kopa ludi nevie pochopit ze to ma plynulejsi chod(neberte to osobne) :) .Proste ak to mas spravene tak ze sa ti tam netlaci horuci vzduch tak to musi ist lepsie ako seria lebo priepustnost filtra je vacsia. V KN-ku maju dokonca taky model kde je ventilator a ten tlaci pinpongovu lopticku vo valci a je tam aj mierka. Najprv tam(pred ventilator) nedaju nic potom vlozku KN a nakoniec papierak. Ked je tam ten papierak je to dost biedne oproti KN-ku. Urcite to nie je len pocit ze to ide lepsie(hlavne v nizkych otackach, pri plnom vykone to nie je nejako extra poznat).
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“