laguna 2 2.2dci

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mataw
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2012, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: kolin

laguna 2 2.2dci

Příspěvek od mataw »

Zdravim koupil sem repasované turbo vyměnil olej a olej filtr ,vzduch filtr vyčištěna cela cesta i s ic nechal si změřit tlak oleje prej jde udajně zjistit tvrdily mi že je 4 bar :? je to možny nebo mi jen kecaly to jest první otázka a ta druhá ujel sem s tim turbem cca 750 a je docela dost hlučny cca od 100 km od instalace , je slyšet při naběhu když se roztáčí nebo jak bych to popsal olej nemizí ma otazka zni mam ho reklamovat nebo pockat jak to bude dal a je to mozny ze by hluk byl u repas tak velky jinak bych rekl ze se intezita neměni :? dik za reakce
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

záleží taky kdo repas dělal, jestli to dobře ( jestli vůbec ) vyvážili
ono některý repasisti co je prodávají na netu za 7tis. vymění tu opravnou sadu - pouzdra,axiál, opískovat, složit a tradá
mataw
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2012, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: kolin

Příspěvek od mataw »

no bylo to v Pardubicích a stalo to no 7500 ale je tam zaruka 1 rok ale dneska ty zaruky i kdyz sem udal vsecko co mi na tom letaku k tomu psal verim tomu ze ji zmrdi neuznaj no tak sem asi zas v h.....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, klasika
já taky byl několikrát reklamovat repasovaný turbo - vždycky milion keců, že to nemazalo, mazalo málo, špatná montáž, jelo to bez vzduch. filtru atd.

záruka je krásná věc ale jak ji uplatnit že...
mataw
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2012, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: kolin

Příspěvek od mataw »

no pravě ted mějen napadá zejtra vyndat ten odtok z turba a zkusit kolik to a jak rychle natočí olej do lahve nemáte nějakou představu kolik by to mělo cca bejt ml popřípadě L ,? jinak děkuji za reakce
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

jo jo...reklamace turb je problém. Po mých útrapách už repasy nemontuju. Akorát jsem na tom projel gatě a před zákazníkem vypadal jak blbec. Zajímavé že chybu repas turba hodily na mě a po montáži fungl nového turba auto jezdí bez problémů. Navíc náběh výkonu a pak celkově jeho průbeh toho nového oproti repasu je sto a jedna...nedá se to vůbec srovnat...i zvuk nového turba je takový kulturnější.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Na motoru 2,2DCi, když klekne turbo, tak to v 90% procentech znamená GO motoru za desetitisíce kč!!! To nejsou výmluvy opraváře turb, ale vím moc dobře o čem mluvím (píšu).
Kdo tomu nevěří, může prostudovat Renault fora, je tam o tom čtení na celou zimu, jak tam majitelé těchto vozů na ně píšou chválu :)
Nechci se nikoho dotknout, ale ojetou Lagunu 2,2DCi bych nechtěl ani zadarmo, natož abych dal za to někomu ještě peníze.
Pokud mi někdo tvrdí, že měřil tlak oleje a auto maže 4bary, tak vím 100% že žádný tlak oleje neměřil (a nejspíš nikdy na ničem).


Nicméně můžeš být v té 10% skupině a byla to skutečně chybně provedená oprava turba, pošleš na reklamaci, nesouhlasíš s vyjádřením, můžeš se oficielně bránit, jak jednoduché.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? :) Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Andre píše:Na motoru 2,2DCi, když klekne turbo, tak to v 90% procentech znamená GO motoru za desetitisíce kč!!! To nejsou výmluvy opraváře turb, ale vím moc dobře o čem mluvím (píšu).
Kdo tomu nevěří, může prostudovat Renault fora, je tam o tom čtení na celou zimu, jak tam majitelé těchto vozů na ně píšou chválu :)
Nechci se nikoho dotknout, ale ojetou Lagunu 2,2DCi bych nechtěl ani zadarmo, natož abych dal za to někomu ještě peníze.
Pokud mi někdo tvrdí, že měřil tlak oleje a auto maže 4bary, tak vím 100% že žádný tlak oleje neměřil (a nejspíš nikdy na ničem).


Nicméně můžeš být v té 10% skupině a byla to skutečně chybně provedená oprava turba, pošleš na reklamaci, nesouhlasíš s vyjádřením, můžeš se oficielně bránit, jak jednoduché.
Nic netreba studovat, je to skratka fakt a denno denne sa to len potvrdzuje (LOL)
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? :) Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
Teda, ty mas vela casu (rofl)
mataw
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 10 pro 2012, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: kolin

Příspěvek od mataw »

v mém případě se vymlátilo tak ze mělo vůle nahoru i dolu a tež do strany a zežralo to dost oleje jinak pokud to chápu dobře tlak prej by měl jít nějak přes kabel nebo mě tahaly jen za nos a k těm opravám co sem zatím pochopil turbo odchazí většinou udajně špatným zacházením nebo nedostatečným mazáním spíš jestli mi někdo kdo s tímhle střepem má zkušenost aby řekl např hele dej vyměnit olej čerpadlo nebo udělelj to a to pač jistotu že to auto je poruchový už mám :(
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Sayllo píše:
mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? :) Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
Teda, ty mas vela casu (rofl)
Proč myslíš? V autě už je fungl nový Garett a auto jezdí bez problémů. Teď jen čekám,jak se dodavatel vymáčkne a podle toho se zařídím dál.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? :) Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
V žádném případě tu nechci obhajovat obecně opraváře turbín. Jsou lepší a horší firmy jako ve všech oborech. Žádná firma nebude mít nikdy u všech svých opravených turb stejnou kvalitu jako u nových, protože to prostě není technicky možné. U některých typů se lze ale novému turbu vyrovnat, někde dokonce opravujeme "chyby" originálního výrobce, ale v průměru bude vždy nové turbo větší jistota (a proto prostě stojí 2x tolik).
Ale denně se setkávám s předjatostí lidí vůči repasovanému turbu, pokud je problém, každý ho hned vidí v turbu samotném, přitom je x faktorů, které ovlivňují funkci a životnost turbodmychadla.

Myslím, že pokud se reklamace nevyřeší do 30dní, máš podle zákona nárok na vrácení peněz.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

mataw píše:v mém případě se vymlátilo tak ze mělo vůle nahoru i dolu a tež do strany a zežralo to dost oleje jinak pokud to chápu dobře tlak prej by měl jít nějak přes kabel nebo mě tahaly jen za nos a k těm opravám co sem zatím pochopil turbo odchazí většinou udajně špatným zacházením nebo nedostatečným mazáním spíš jestli mi někdo kdo s tímhle střepem má zkušenost aby řekl např hele dej vyměnit olej čerpadlo nebo udělelj to a to pač jistotu že to auto je poruchový už mám :(
Z nějakého zvláštního důvodu všechny dCi motory Renault trpí na rozpadající se kluzná ložiska klikové hřídele. Extrémně na to trpí právě 2,2 a výkonnější verze 1,5. To mrtvé turbo je až důsledek této vady. Pokud se neodstraní příčina, což je v tomto případě vlastně GO motoru, tak se mění jedno turbo za druhým.
Pokud zabrousíš na ty Renault fora, tak tam nejsou vyjjímkou i případy, kdy majitelé těchto skvostů toto museli řešit i 2x do najetí 100tkm.
No co, hlavně že je to levné ne?

Tlak oleje se na tomto motoru přes kabel opravdu měřit nedá.To se musí oddělat čidlo tlaku a manometrem změřit, jenže ono je na tomto motoru blbě přístupné, je to hodně práce a kolik mechaniků vůbec manometr má že...
Hodně by o stavu motoru napovědělo, kdyby ten tlak opravdu někdo změřil.
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od mecano »

Andre píše:
mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace? :) Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
V žádném případě tu nechci obhajovat obecně opraváře turbín. Jsou lepší a horší firmy jako ve všech oborech. Žádná firma nebude mít nikdy u všech svých opravených turb stejnou kvalitu jako u nových, protože to prostě není technicky možné. U některých typů se lze ale novému turbu vyrovnat, někde dokonce opravujeme "chyby" originálního výrobce, ale v průměru bude vždy nové turbo větší jistota (a proto prostě stojí 2x tolik).
Ale denně se setkávám s předjatostí lidí vůči repasovanému turbu, pokud je problém, každý ho hned vidí v turbu samotném, přitom je x faktorů, které ovlivňují funkci a životnost turbodmychadla.

Myslím, že pokud se reklamace nevyřeší do 30dní, máš podle zákona nárok na vrácení peněz.
Mám sice nárok na vrácení peněz,jenže reklamace nebyla uznána. Hodili to na mě,jak už jsem psal...prý zanesená regulace.Tak je to teď v druhém kole.
Ta dodávající firma je hodně silná v kramflecích. Mluvil jsem s člověkem,který u nich bere za cca milion ročně a když chtěl něco řešit,tak mu bylo řečeno že: vy pro nás nejste zajímavý zákazník
Když chcete mluvit po telefonu s reklamačním technikem,tak vás k němu málem nechtějí spojit...otázky typu proč s panem ..X chcete mluvit,ohledně čeho s ním chcete mluvit.. no a když se panu X dovoláte,tak popře všechno co se řešilo před tím a nezná vás.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“