laguna 2 2.2dci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
laguna 2 2.2dci
Zdravim koupil sem repasované turbo vyměnil olej a olej filtr ,vzduch filtr vyčištěna cela cesta i s ic nechal si změřit tlak oleje prej jde udajně zjistit tvrdily mi že je 4 bar
je to možny nebo mi jen kecaly to jest první otázka a ta druhá ujel sem s tim turbem cca 750 a je docela dost hlučny cca od 100 km od instalace , je slyšet při naběhu když se roztáčí nebo jak bych to popsal olej nemizí ma otazka zni mam ho reklamovat nebo pockat jak to bude dal a je to mozny ze by hluk byl u repas tak velky jinak bych rekl ze se intezita neměni
dik za reakce
jo jo...reklamace turb je problém. Po mých útrapách už repasy nemontuju. Akorát jsem na tom projel gatě a před zákazníkem vypadal jak blbec. Zajímavé že chybu repas turba hodily na mě a po montáži fungl nového turba auto jezdí bez problémů. Navíc náběh výkonu a pak celkově jeho průbeh toho nového oproti repasu je sto a jedna...nedá se to vůbec srovnat...i zvuk nového turba je takový kulturnější.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Na motoru 2,2DCi, když klekne turbo, tak to v 90% procentech znamená GO motoru za desetitisíce kč!!! To nejsou výmluvy opraváře turb, ale vím moc dobře o čem mluvím (píšu).
Kdo tomu nevěří, může prostudovat Renault fora, je tam o tom čtení na celou zimu, jak tam majitelé těchto vozů na ně píšou chválu
Nechci se nikoho dotknout, ale ojetou Lagunu 2,2DCi bych nechtěl ani zadarmo, natož abych dal za to někomu ještě peníze.
Pokud mi někdo tvrdí, že měřil tlak oleje a auto maže 4bary, tak vím 100% že žádný tlak oleje neměřil (a nejspíš nikdy na ničem).
Nicméně můžeš být v té 10% skupině a byla to skutečně chybně provedená oprava turba, pošleš na reklamaci, nesouhlasíš s vyjádřením, můžeš se oficielně bránit, jak jednoduché.
Kdo tomu nevěří, může prostudovat Renault fora, je tam o tom čtení na celou zimu, jak tam majitelé těchto vozů na ně píšou chválu
Nechci se nikoho dotknout, ale ojetou Lagunu 2,2DCi bych nechtěl ani zadarmo, natož abych dal za to někomu ještě peníze.
Pokud mi někdo tvrdí, že měřil tlak oleje a auto maže 4bary, tak vím 100% že žádný tlak oleje neměřil (a nejspíš nikdy na ničem).
Nicméně můžeš být v té 10% skupině a byla to skutečně chybně provedená oprava turba, pošleš na reklamaci, nesouhlasíš s vyjádřením, můžeš se oficielně bránit, jak jednoduché.
A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace?
Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
Nic netreba studovat, je to skratka fakt a denno denne sa to len potvrdzujeAndre píše:Na motoru 2,2DCi, když klekne turbo, tak to v 90% procentech znamená GO motoru za desetitisíce kč!!! To nejsou výmluvy opraváře turb, ale vím moc dobře o čem mluvím (píšu).
Kdo tomu nevěří, může prostudovat Renault fora, je tam o tom čtení na celou zimu, jak tam majitelé těchto vozů na ně píšou chválu
Nechci se nikoho dotknout, ale ojetou Lagunu 2,2DCi bych nechtěl ani zadarmo, natož abych dal za to někomu ještě peníze.
Pokud mi někdo tvrdí, že měřil tlak oleje a auto maže 4bary, tak vím 100% že žádný tlak oleje neměřil (a nejspíš nikdy na ničem).
Nicméně můžeš být v té 10% skupině a byla to skutečně chybně provedená oprava turba, pošleš na reklamaci, nesouhlasíš s vyjádřením, můžeš se oficielně bránit, jak jednoduché.

Teda, ty mas vela casumecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace?Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
v mém případě se vymlátilo tak ze mělo vůle nahoru i dolu a tež do strany a zežralo to dost oleje jinak pokud to chápu dobře tlak prej by měl jít nějak přes kabel nebo mě tahaly jen za nos a k těm opravám co sem zatím pochopil turbo odchazí většinou udajně špatným zacházením nebo nedostatečným mazáním spíš jestli mi někdo kdo s tímhle střepem má zkušenost aby řekl např hele dej vyměnit olej čerpadlo nebo udělelj to a to pač jistotu že to auto je poruchový už mám 
Proč myslíš? V autě už je fungl nový Garett a auto jezdí bez problémů. Teď jen čekám,jak se dodavatel vymáčkne a podle toho se zařídím dál.Sayllo píše:Teda, ty mas vela casumecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace?Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
V žádném případě tu nechci obhajovat obecně opraváře turbín. Jsou lepší a horší firmy jako ve všech oborech. Žádná firma nebude mít nikdy u všech svých opravených turb stejnou kvalitu jako u nových, protože to prostě není technicky možné. U některých typů se lze ale novému turbu vyrovnat, někde dokonce opravujeme "chyby" originálního výrobce, ale v průměru bude vždy nové turbo větší jistota (a proto prostě stojí 2x tolik).mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace?Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
Ale denně se setkávám s předjatostí lidí vůči repasovanému turbu, pokud je problém, každý ho hned vidí v turbu samotném, přitom je x faktorů, které ovlivňují funkci a životnost turbodmychadla.
Myslím, že pokud se reklamace nevyřeší do 30dní, máš podle zákona nárok na vrácení peněz.
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Z nějakého zvláštního důvodu všechny dCi motory Renault trpí na rozpadající se kluzná ložiska klikové hřídele. Extrémně na to trpí právě 2,2 a výkonnější verze 1,5. To mrtvé turbo je až důsledek této vady. Pokud se neodstraní příčina, což je v tomto případě vlastně GO motoru, tak se mění jedno turbo za druhým.mataw píše:v mém případě se vymlátilo tak ze mělo vůle nahoru i dolu a tež do strany a zežralo to dost oleje jinak pokud to chápu dobře tlak prej by měl jít nějak přes kabel nebo mě tahaly jen za nos a k těm opravám co sem zatím pochopil turbo odchazí většinou udajně špatným zacházením nebo nedostatečným mazáním spíš jestli mi někdo kdo s tímhle střepem má zkušenost aby řekl např hele dej vyměnit olej čerpadlo nebo udělelj to a to pač jistotu že to auto je poruchový už mám
Pokud zabrousíš na ty Renault fora, tak tam nejsou vyjjímkou i případy, kdy majitelé těchto skvostů toto museli řešit i 2x do najetí 100tkm.
No co, hlavně že je to levné ne?
Tlak oleje se na tomto motoru přes kabel opravdu měřit nedá.To se musí oddělat čidlo tlaku a manometrem změřit, jenže ono je na tomto motoru blbě přístupné, je to hodně práce a kolik mechaniků vůbec manometr má že...
Hodně by o stavu motoru napovědělo, kdyby ten tlak opravdu někdo změřil.
Mám sice nárok na vrácení peněz,jenže reklamace nebyla uznána. Hodili to na mě,jak už jsem psal...prý zanesená regulace.Tak je to teď v druhém kole.Andre píše:V žádném případě tu nechci obhajovat obecně opraváře turbín. Jsou lepší a horší firmy jako ve všech oborech. Žádná firma nebude mít nikdy u všech svých opravených turb stejnou kvalitu jako u nových, protože to prostě není technicky možné. U některých typů se lze ale novému turbu vyrovnat, někde dokonce opravujeme "chyby" originálního výrobce, ale v průměru bude vždy nové turbo větší jistota (a proto prostě stojí 2x tolik).mecano píše:A jak by souvisel tlak oleje třeba s váznutím regulace?Když ulítne hřídelka,dobře...tam už je to sporné,mazaní a tak.
V mém případě byla výmluva dodavatele repasovaného turbodmychadla že je zakarbonovaná regulace. Přitom auto nemělo výkon už na prvních 100 metrech po montáži repasu. Měsíc mě prodejce repas turba tahal za nos,prý turbo posíláme do fabriky a tak... za měsíc přišlo tak,jak jsem jim ho dal já. Nebylo na něj šáhnuté,žádná stopa,že by ho někdo rozebral,natož testoval na stolici. Když jsem toto řekl reklamačnímu technikovi dodavatelské firmy a zeptal se,kdo a jak turbo prohlidl nebo otestoval,tak technik začal koktat a prý my se vám do druhého dne ozveme...no a už je to další měsíc a NIC!!! Turbo jsem tam poslal znovu s tím že nesouhlasím s jejich vyjádřením a čekám....
Ale denně se setkávám s předjatostí lidí vůči repasovanému turbu, pokud je problém, každý ho hned vidí v turbu samotném, přitom je x faktorů, které ovlivňují funkci a životnost turbodmychadla.
Myslím, že pokud se reklamace nevyřeší do 30dní, máš podle zákona nárok na vrácení peněz.
Ta dodávající firma je hodně silná v kramflecích. Mluvil jsem s člověkem,který u nich bere za cca milion ročně a když chtěl něco řešit,tak mu bylo řečeno že: vy pro nás nejste zajímavý zákazník
Když chcete mluvit po telefonu s reklamačním technikem,tak vás k němu málem nechtějí spojit...otázky typu proč s panem ..X chcete mluvit,ohledně čeho s ním chcete mluvit.. no a když se panu X dovoláte,tak popře všechno co se řešilo před tím a nezná vás.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..