Transplantace motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Co tam vrazit?

ATD co se mi v?l? doma.
9
43%
vw 1,9 MTDI
1
5%
Jin?
11
52%
 
Celkem hlasů: 21

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Chladic nafty nutne nepotrebuje, prve PD motory ho nemali.... ale samozrejme je to len + ak ho tam implantujes ;)
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit aby sa to vobec rozbehlo... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

subz3ro_tdi píše:Chladic nafty nutne nepotrebuje, prve PD motory ho nemali.... ale samozrejme je to len + ak ho tam implantujes ;)
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju ;)
ŘJ s ostraněním ima už mám připravnou. ATD má výhodu, že se s ním tady už hodně lidí zabývalo a je známo, kolik se z toho dá dostat a hlavně jak.
A že je to hodně práce to tam naondit, o tom nepochybuju.
Proto se tady ptám na nějakou jinou alternativní volbu (najspíš MTDI), kde bych to měl jednodušší. Ale potřebuju nějaké předpokládané hodnoty, aby nedošlo k tomu, že namontuju něco úplně jináho a po půl roce vývoje zjistím že z toho nedostanu víc jak 100kw a 300nm... To by byla ztráta času.. To totiž můžu poladit stávající motor....
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tu 2,5 r5 tdi s mechanikou a VNT turbom prerobenym na podltak podla mna na 200 PS poladit musis, ked sa to spravi poriadne.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Myslim ze v taktomto velkom aute pojde ten 2.5 TDI R5 motor aj s mensim vykonom lepsie ako 1.9 TDI.... minimalne v spodnom pasme otacok.... alebo ako sa hovori, objem a pocet valcov nicim nenahradis :) Netreba zabudat aj na konstrukcnu robustnost R5 motora a prevodovky, ktora je niekde inde ako u ATD :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ta r5 má v základu 103kw
můžu ti poslat i kontakt na člověka co má těchle motoru snad 5
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

bombastiq píše:ta r5 má v základu 103kw
můžu ti poslat i kontakt na člověka co má těchle motoru snad 5
Dík, ale zatím nemusíš. Ještě čekám na vyjádření holze...
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

maš tam dosť miesta asi nemaš nad čim rozmyšlať r5 tdi alebo mtdi
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

alebo 2x ATD (LOL)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Ten dobrej clovek se kterym jsi mluvil jsem byl já :-D Už jsi prodal toho japonce 3,3td? Já nakonec privez tu 60 s tim new engine:-D Jinak za mne jednoznacne poladit rd28.Kdyz mu das kloudnej IC radnej chladic vody a nebudes to honit za studena tak te ten motor prezije. Hlavne ten motor ma krasnej linearni nastup a proto nenici hnaci komponenty(hlavne v terenu) coz u radne naslapnuteho mtdi bude velkej problem!
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

kuloví leda , dáš na to kkk k 24 případně k 26
a nástup bude krávně lineární ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

bombastiq píše:kuloví leda , dáš na to kkk k 24 případně k 26
a nástup bude krávně lineární ;)
.


Sice nejsem znalec turbodmychadel.Ale nejsou to nejakke starsi modely? Aby dokazaly uchlacholit hlad motoru po stlacenem a chladnem vzduchu :-D Ono najit rozumnej kompromis pro ucel teto implantace nebude jednoduchy! A pak dalsi pohled sice uz jsme hubou nahonily spoustu koni pod kapotou, ale co treba na to bude rikat malinka spojka pres kterou se bude hnat dost velkej kroutak,kterej se bude snazit rozhejbat 2tuny na velkejch kolech.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

starší sou ale vzduch nafouknou
když dáš spojku z LTčka na HDS tak to bude v pohode
ltčko má s vozejkem okolo 4,5 tuny
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

michalteplik píše:Ten dobrej clovek se kterym jsi mluvil jsem byl já :-D Už jsi prodal toho japonce 3,3td? Já nakonec privez tu 60 s tim new engine:-D Jinak za mne jednoznacne poladit rd28.Kdyz mu das kloudnej IC radnej chladic vody a nebudes to honit za studena tak te ten motor prezije. Hlavne ten motor ma krasnej linearni nastup a proto nenici hnaci komponenty(hlavne v terenu) coz u radne naslapnuteho mtdi bude velkej problem!
No poladit RD28 je nejednodušíí cesta. Bolton tam pasuje turbo z Audi V6 tdi a vodní coolery jsou už dneska za rozum. Ale je to historickej motor s předkomůrkou tak nrvím jestli je to správná cesta..... Vždyť jenom načipovaný ATD má lepší parametry, než z RD28 (podle mě) půjde vymáčknout....
A lineární nastup RD28 už nějakou dobu nepoužívám. Pod kopcem redukovaná 2, plyn na podlahu a když se motor vytočí na 4 500 tak špičku levé nohy stočim do prava. Stále držím podlahu a když otáčky podají ke třem tisícům, tak už musí šlapat do spojky aby ta dvojka neumřela..... :(
Jinak japonec je pořád doma, respektive teď s ním jezdí jeden kámoš, co je teď bez auta....
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

bombastiq píše:starší sou ale vzduch nafouknou
když dáš spojku z LTčka na HDS tak to bude v pohode
ltčko má s vozejkem okolo 4,5 tuny
Moje LT může mít v soupravě 5,5t a 300nm žádnej problém ale mám tam dvouhmotu a tu bych u tajitý stavby nepreferoval...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

johnyvelkytvrdy píše:
Moje LT může mít v soupravě 5,5t a 300nm žádnej problém ale mám tam dvouhmotu a tu bych u tajitý stavby nepreferoval...
jistě je v něčem velká 1 hmota , a když není tak zakolíkovat setrvák
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“