
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit aby sa to vobec rozbehlo... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju

Moderátoři: šulda, Moderátoři
ŘJ s ostraněním ima už mám připravnou. ATD má výhodu, že se s ním tady už hodně lidí zabývalo a je známo, kolik se z toho dá dostat a hlavně jak.subz3ro_tdi píše:Chladic nafty nutne nepotrebuje, prve PD motory ho nemali.... ale samozrejme je to len + ak ho tam implantujes
Kazdopadne bud si vedomy ze to nie je len o kabloch.... tu RJ bude treba upravit... minimalne vyradit imobilizer a podobne srandy, ktore sa v tvojom aute nenachadzaju
.bombastiq píše:kuloví leda , dáš na to kkk k 24 případně k 26
a nástup bude krávně lineární
No poladit RD28 je nejednodušíí cesta. Bolton tam pasuje turbo z Audi V6 tdi a vodní coolery jsou už dneska za rozum. Ale je to historickej motor s předkomůrkou tak nrvím jestli je to správná cesta..... Vždyť jenom načipovaný ATD má lepší parametry, než z RD28 (podle mě) půjde vymáčknout....michalteplik píše:Ten dobrej clovek se kterym jsi mluvil jsem byl jáUž jsi prodal toho japonce 3,3td? Já nakonec privez tu 60 s tim new engine:-D Jinak za mne jednoznacne poladit rd28.Kdyz mu das kloudnej IC radnej chladic vody a nebudes to honit za studena tak te ten motor prezije. Hlavne ten motor ma krasnej linearni nastup a proto nenici hnaci komponenty(hlavne v terenu) coz u radne naslapnuteho mtdi bude velkej problem!