Zdravím všetkých čo toto čítate,
keď mám naštartované auto jedným klúčom a chcem ho zamknúť druhým klúčom cez DO, tak sa to nefunguje (zrejme nejaká ochrana), zamknúť sa dá len vložením do zámku a pootočením.
Dá sa to cez kábel prekodovať aby to fungovalo aj cez DO?
Dosť by mi to pomohlo, lebo za deň veľa krát štartujem zbytočne, keď potrebujem odísť z auta na 2-3minuty a hlavne teraz v zime dostáva na frak baterka pri kratych trasách a častom štartovaní.
Ďakujem za rady a postrehy.
Zamknutie naštartovanéj A6 C5 cez DO - druhým klúčom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 01 čer 2008, 23:13
- Bydliště: Děčínsko
Odpovědi: 0
Re: Zamknutie naštartovanéj A6 C5 cez DO - druhým klúčom
Jestli se nemýlím,tak bys asi musel předělat soft v komfortce,protože páni
konstruktéři asi nepočítali ,že by to chtěl někdo takhle používat.Možná přidělat dodatečný alarm.Co se týče opotřebení startéru,dnes už nejsou tak
namahaný, jak to bylo dříve(protože mají uvnitř planetové převodovky)a
odběr mají taky menší .U teplého motoru to chytí na drc.Baterii pokud jezdíš krátké tratě bys měl stejně občas dobít.
konstruktéři asi nepočítali ,že by to chtěl někdo takhle používat.Možná přidělat dodatečný alarm.Co se týče opotřebení startéru,dnes už nejsou tak
namahaný, jak to bylo dříve(protože mají uvnitř planetové převodovky)a
odběr mají taky menší .U teplého motoru to chytí na drc.Baterii pokud jezdíš krátké tratě bys měl stejně občas dobít.
Naposledy upravil(a) kubert dne 23 úno 2013, 14:09, celkem upraveno 1 x.
Vím ,že nic nevím a to vím docela určitě.
WEBASTO mám tiež na DO, ale mne nejde o kúrenie, ale o to aby som nemusel vypínať motor zakedy vyložím z kufra tovar a podobne.. čo trvá 2-3minúty a nechcem nechať auto odomknuté, lebo ľudia kradnú jak sviňa, stačí sa otočiť na chrbátom 
(Česť výnimkám, nikoho tym nechcem uraziť).
Za deň takto štartujem auto aj 20 krát a zbytočne, spínačku som už menil ale aj tak trpí v zime hlavne baterka a v druhom rade aj štartér na motori. Sú to krátke trasy a baterku kôli tomu musím občas dobíjať alebo auto prevetrať na dlhú trasu.
Druhým klúčom by som ho chcel zamknúť cez DO a motor ostane v chode. Takto musím vždy klúč dať do zámku a keď mám plné ruky, dosť to zdržuje...

(Česť výnimkám, nikoho tym nechcem uraziť).
Za deň takto štartujem auto aj 20 krát a zbytočne, spínačku som už menil ale aj tak trpí v zime hlavne baterka a v druhom rade aj štartér na motori. Sú to krátke trasy a baterku kôli tomu musím občas dobíjať alebo auto prevetrať na dlhú trasu.
Druhým klúčom by som ho chcel zamknúť cez DO a motor ostane v chode. Takto musím vždy klúč dať do zámku a keď mám plné ruky, dosť to zdržuje...