problem s baterkou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem s baterkou
zdravim vas prosim uz nekolik let :)resim problem mam odber 30mA a je to hodne ,autoradio je na klicek jen pamet ,mam autoradio alpine ,nechal sem merak dokud neusnou jednotky a ukazuje to 20az30mA ale po dvou az trech dnech nenastartuji kdyz dam baterku na nabijecku ,mam CTEK MXS 5.0 tak baterka je v poradku je nova mam vartu silver dynamic 77/ 780A uz fakt nevim ,kde je zakopany pes:)moc dekuji vsem jedna se o octavi 1,9 tdi ALH rok 2001
Já to neměřím tahle složitě a nepočítám mA, ale zapojím 2w žárovičku mezi kostru..Když je vše v pořádku, nesmí svítit...Jestli jen žhne, patrně to žerou hodinky, autorádia nebo podobné důležitosti..Bohužel plná palba má tato ůskalí, protože čím víc ŘJ, tím víc žravosti. Ne nadarmo již nestačí jedna baterie, ale musí být 2..Takže to bude pokračovat a baterka bude pod každou sedačkou a nebude to elektromobil... 
nepropadat panice...
dekuji starter je novej je tam rok je to divny resim to fakt dlouho myslelsem ze mam zas v haji baterku ted sem prijel z liberce a pokud necham auto tak 2az 3 dny tak nenatocim , kolegove co maj take tdi tak vse v pohode o baterce nevedi ,jeste sem prochazek kontakty jak u starteru tak celou kostru a v se je v poradku ,baterka je max 2mesice stara
Re: problem s baterkou
mas pravdu, 30mA je strasne moc a za par dni mas po baterkebrasel píše:zdravim vas prosim uz nekolik let :)resim problem mam odber 30mA a je to hodne ,autoradio je na klicek jen pamet ,mam autoradio alpine ,nechal sem merak dokud neusnou jednotky a ukazuje to 20az30mA ale po dvou az trech dnech nenastartuji kdyz dam baterku na nabijecku ,mam CTEK MXS 5.0 tak baterka je v poradku je nova mam vartu silver dynamic 77/ 780A uz fakt nevim ,kde je zakopany pes:)moc dekuji vsem jedna se o octavi 1,9 tdi ALH rok 2001
ak odides na dovolenku na 12 dni a este sa doma trsoku pesi potulas alebo na bicykli a mas starsiu baterku uz to na nu nenahodis
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Mám dvě poznámky,za prvé,pokud vsazuješ do obvodu ampérmetr,tak to musíš udělat tak,abys přitom nepřerušil obvod. A za druhé,aby nedošlo k omylu,jestli správně čteš hodnotu na displeji.Pokud měříš s multimetrem na rozsahu 2 A,tak hodnota 30 mA vypadá na displeji takto : 0,030.Protože,pokud bys měl na displeji hodnotu 0,300 tak to není 30 mA,ale už 300 mA a to už je o něčem jiném.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
30 miliampér je naprosto standardní a DOVOLENÝ odběr energie. Dělají to většinou STAND-BY režimy řídících jednotek, autorádio, alarm, LEDka centrálu atd.
Takže pokud máš odběr 30mA, vůbec to neřeš. Stejně nic nevyřešíš, protože to řešení nemá. Tento odběr vybije baterku za několik měsíců, rozhodně ne za několik dnů. 30mA x 24 hodin = 0,72 Ah za den.
Takže pokud máš odběr 30mA, vůbec to neřeš. Stejně nic nevyřešíš, protože to řešení nemá. Tento odběr vybije baterku za několik měsíců, rozhodně ne za několik dnů. 30mA x 24 hodin = 0,72 Ah za den.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)