jaký pohon 4x4?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

Co takle Hummer H1 ? 8)
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Mně se líbí Haldex
TDi
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tuner píše:
Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)
Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.
Trvalej pohon?Já měl zato že viskózní spojka se při prokluzu zahřeje roztáhne a sepne :?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Nene,přenáší plynule od 5 do 95% vykonu na zadek podle adheze předku.Si zkus zvednout nějaky syncro a potočit zadnim kolem. ;)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tuner píše:Nene,přenáší plynule od 5 do 95% vykonu na zadek podle adheze předku.Si zkus zvednout nějaky syncro a potočit zadnim kolem. ;)
a myslíš že haldex tohle nedělá?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
nesmysl je videt ze prakticky si haldex videl z vlaku :)

zvedni si zadni kolo na aute co ma hladex s vyplim motorem muzes zadnim kolem otacet bez potizi, nastartuj a uz budes muset prekonavat velkej odpor k tomu aby si kolem pootocil, cerpadla v haldexu jsou aktivni pokud ma motor vic nez tusim 460ot/m

jinak jezdil jsem s obouma jak visco tak haldex a haldex funguje mnohem rychlejc citelnejsi a dovoli mnohem vic, tam kde s visco spojkou uz udelas hodiny s haldexem to v pohode srovnas
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ale ja mluvil o vyplym motoru tam je vidět co je stalej náhon a co připínatelnej.A hodiny s visco spojkou jsem zatim neudělal pokud jsem nechtěl.Rád řádím na sněhu dokud to neschopní silničáři nerozsoli na břečku. :x
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
PetrK
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PetrK »

tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
Existuje už HALDEX II. kdy řídící jednotka reaguje na pouhé přidání "plynu" a sepne bez ohledu na prokluz předního kola ... blíží se to stálému pohonu všech kol ...
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

SCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)
je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferak (rofl)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

cupra píše:
SCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď 8)

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já. ;)
je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferak (rofl)
JJ, DÍKY MOC ZÍTRA SE NA JEDNU JDU PODÍVAT TAK BUDU HNED VĚDĚT JESLI JE TO DOOPRAVDY 4X4.
NEVÍŠ JESTLI SE TAM DÁVAL MOTOR 66KW?
PetrK
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 19 čer 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od PetrK »

Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od SCULLY »

PetrK píše:Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -
NO TOHLE MÁ BÝT ALE 2001.A UŽ TEN NOVĚJŠÍ MODEL S ČIROU OPTIKOU, SE V TOM UŽ NEVYZNÁM. ALE DÍK
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“