
jaký pohon 4x4?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trvalej pohon?Já měl zato že viskózní spojka se při prokluzu zahřeje roztáhne a sepnetuner píše:Viskozní spojka je trvalej pohon z. napravy,nespíná se.Haldex se zapne až při prokluzu předních kol.Neni to jenom viskozni spojka, ktera by se sepnula az pri prokluzu prednich kol (jestli nekecam)

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nesmysl je videt ze prakticky si haldex videl z vlakutuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.

zvedni si zadni kolo na aute co ma hladex s vyplim motorem muzes zadnim kolem otacet bez potizi, nastartuj a uz budes muset prekonavat velkej odpor k tomu aby si kolem pootocil, cerpadla v haldexu jsou aktivni pokud ma motor vic nez tusim 460ot/m
jinak jezdil jsem s obouma jak visco tak haldex a haldex funguje mnohem rychlejc citelnejsi a dovoli mnohem vic, tam kde s visco spojkou uz udelas hodiny s haldexem to v pohode srovnas
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Ale ja mluvil o vyplym motoru tam je vidět co je stalej náhon a co připínatelnej.A hodiny s visco spojkou jsem zatim neudělal pokud jsem nechtěl.Rád řádím na sněhu dokud to neschopní silničáři nerozsoli na břečku. 

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Existuje už HALDEX II. kdy řídící jednotka reaguje na pouhé přidání "plynu" a sepne bez ohledu na prokluz předního kola ... blíží se to stálému pohonu všech kol ...tuner píše:Děla ,ale musi ti napřed proklouznout př.kola a pak teprv elektronika ABS za spoluprace jednotky motoru a jednotky příčnyho zrychlení da signal jednotce zadního dif.ta spustí hydraulicky čerpadlo ktery přes pístky sepne třeci spojku zadního dif. a přenese na něj až 100% vykonu motoru,podle adhezních podmínek.Udajně trva ten proces asi do jedne otačky přednih kol.A když zvedneš auto tak se zadni kolo bude volně otáčet.
Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď
A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď

A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.

je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferakSCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď![]()
A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
JJ, DÍKY MOC ZÍTRA SE NA JEDNU JDU PODÍVAT TAK BUDU HNED VĚDĚT JESLI JE TO DOOPRAVDY 4X4.cupra píše:je troska vyssia,a ked sa zohnes na zadnej naprave v strede zbadas taku gulu roznych tvarov...t.j.diferakSCULLY píše:Chlapi jak vůbec poznám na Ochcávce, že je to 4x4 aniž bych to dával na hever a točil jednotlivejma kolama .
Uvidim to když juknu jen tak pod auta který stojí na silnici(v bazaru) ?
Dík za odpověď![]()
A na co si dát pozor když bych ji chtěl koupit, určitš se tu najdou lidi kteří s tím mají trochu víc zkušeností než já.
NEVÍŠ JESTLI SE TAM DÁVAL MOTOR 66KW?
NO TOHLE MÁ BÝT ALE 2001.A UŽ TEN NOVĚJŠÍ MODEL S ČIROU OPTIKOU, SE V TOM UŽ NEVYZNÁM. ALE DÍKPetrK píše:Ano, ze začátku měla Oktávka combi s pohonem 4 x 4 motor TDI o výkonu 66 kW (kromě benzínového motoru 2,0 l) ... myslím, že měla jen 5ti kvalt ... nerad bych moc kecal, ale tuším, že do roku výroby 2000 + -