Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch

Příspěvek od palas88 »

Zdravím,
Měnil sem vstřikovací čerpadlo na felicii 1,9D. Měnil sem lucase za bosche.
Problém je v tom že se mi nedaří nastavit předvstřik. Vždy povolím 3 šrouby na roz. kole čerpadla, o max milimetr posunu a tak to skouším pořád dál, projel sem to snad celý z jedné strany do druhé, rozvody sem kontroloval, všecko je na značkách o zub nebudou. Bud to jede max 50, když to jede 90 tak zase vůbec nemá krouták a kouří apod. Nemáte někdo nějakou radu co s tím? V ostatních seř. šroubech na čerpadle se nevyznám.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli je čerpadlo o.k. máš to o zub.Dej ho o zub dopředu a natoč to, jakmile to bude tvrdé, jsi doma. Ubereš a jedeš..
nepropadat panice...
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

taky bych rek ze to mas o zub, dej cerpadlo co nejvic k motoru a jestli nebude trvdej ze to bude trhat usi,tak je to fakt o zub. Pak to udelej jak pise jericho. Z ceho je to cerpadlo?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co am furt kroutíš a ladíš, pokud je čerdlao vhodné pro tento motor tak nemáš kroutit s čerpadlem ale


dát setrvák na rysku, sražené kolo vačky a vačka na pravítko povolené čerpadlo aretované šestkou vrtákem napneš řemen věe poutahuješ a jedeš, poku to nejede čerpadlo hod po psovi

a malý dotaz trubky jsi měnil z bošáckého čerpadla?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono právě mám za to, že to nehraje na vrták v kole čerpadla..Takže kolikrát je to zkusmo a jde o to, co je to za čerpadlo a jeho kolo.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Ono právě mám za to, že to nehraje na vrták v kole čerpadla..Takže kolikrát je to zkusmo a jde o to, co je to za čerpadlo a jeho kolo.. :)
chybí odpověd na trubky, bošácké stříká o devadesát dřív a pak to nehraje na vrták si myslím
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

trubky sou z toho boscha, je to 1-3-4-2, mám doma ještě jednoho diesla s bosch čerpadlem a ma to stejně. jestli je to schopny jet 90 sice blbě tak to blbý pořadí zapalovaní nebude ne? to by udrželo tak volnoběh. Zkusím posunout ty rozvody ale dělal sem to poctivě, všecko na značky jen teda vačkovy kolo sem nesundával, jen hodil na značky...to čerpadlo bosch je z vrakáča sundaný taky z felicie, zjistil sem ale že stejný se dávalo i do fiesty 1,6D akorat jinak se šteluje palivo, nic víc. Možná už to na te felině z vrakáča bylo nějaky rozdrbaný. Jo a eště jedna věc, aji když to jede tak většinou když pustím plyn tak motor chcípne, jak je to v záběru volnoběh to neudrží.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to čerpadlo bude spíš s eskorta, asi oničem stím se budeš drbat jak pako,

já bych to osobně konzultoval s nějakým čerpadlářem,
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

vačkovy kolo jsi nesundaval jen hodil na značky?Na vačkovem kole žadne značky nejsou ne?Musi se sundat horni dekl a z čela vačky je ryska tu musiš hodit na pravitko z hlavou.Ale i tak si myslim kdyby byla vačka posunuta o zub tak by klepala o ventily.
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

no našel sem tam 2x označkování od ruzných mechaniků co na tym dělali rozvody, oboje sedí, ventil víko sundávat enchcu páč už je tam přilepený protože teklo, musel bych ho lepit, shodil sem řemen, vše nastavil znova, vypadá že se to zlepšilo, možna sem fakt blbě dal čerpadlo. ale pořád padá volnoběh když nastartuju tak drží ale trošku tomu dám, proženu to do otáček a a zdechne to. Projel sem to posunul předvstřik dopředu, dozadu, žádný výrazná změna, spíš k horšímu. V nejhorším to dám nějakzm dieslařům na seřízení. Neznáte někoho v olomouci a okolí kdo tomu fakt rozumí?
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ezop píše:a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak
pokud má očmárené rozvody tak tam asi nikdo kolo nesrážel, no a pokud nejde ani ventidekl dole tak je to prostě práce na celý den a dopadně to nějak ;)
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

starý lucas tekl všude. oprava by byla dražší než nový čerpadlo. Vím že ty značky mužou být blbě ale ted sem to nstavil vše znova ideálně a zatím to neklíp jelo na to základní nastavení, čudilo to ale 100ku to jelo jakmile sem posunul předvsřik tak to nejelo, netahlo apod. Kdyby to bylo špatně třeba vačka apod tak to auto neudělá 100ku ani náhodou ne? Rád bych spíš vyřešil to padání volnoběhu. Při startu drží po žáběru spadne, přidat trošku na anftě nepomůže. když bych vyřešil ten volnoběh tak už bych to tak nechal.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

aha tak to je jina.No to by nejelo skoro vubec.A zkoušel jsi zvišit otačky šroubem co je k tomu určeny?Trošku ho utahni možna že ti volnoběh bude držet
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

jojo už to bylo na 1100 podle otačkomeru, a dost vysoko podle ucha :) jako je to lepší ale když sem to proháněl držím tam tu 100ku a vyřadím a pustím tak to zaškytá a zdechne jakokdyby nedostatek paliva....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“