Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch
Zdravím,
Měnil sem vstřikovací čerpadlo na felicii 1,9D. Měnil sem lucase za bosche.
Problém je v tom že se mi nedaří nastavit předvstřik. Vždy povolím 3 šrouby na roz. kole čerpadla, o max milimetr posunu a tak to skouším pořád dál, projel sem to snad celý z jedné strany do druhé, rozvody sem kontroloval, všecko je na značkách o zub nebudou. Bud to jede max 50, když to jede 90 tak zase vůbec nemá krouták a kouří apod. Nemáte někdo nějakou radu co s tím? V ostatních seř. šroubech na čerpadle se nevyznám.
Měnil sem vstřikovací čerpadlo na felicii 1,9D. Měnil sem lucase za bosche.
Problém je v tom že se mi nedaří nastavit předvstřik. Vždy povolím 3 šrouby na roz. kole čerpadla, o max milimetr posunu a tak to skouším pořád dál, projel sem to snad celý z jedné strany do druhé, rozvody sem kontroloval, všecko je na značkách o zub nebudou. Bud to jede max 50, když to jede 90 tak zase vůbec nemá krouták a kouří apod. Nemáte někdo nějakou radu co s tím? V ostatních seř. šroubech na čerpadle se nevyznám.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a co am furt kroutíš a ladíš, pokud je čerdlao vhodné pro tento motor tak nemáš kroutit s čerpadlem ale
dát setrvák na rysku, sražené kolo vačky a vačka na pravítko povolené čerpadlo aretované šestkou vrtákem napneš řemen věe poutahuješ a jedeš, poku to nejede čerpadlo hod po psovi
a malý dotaz trubky jsi měnil z bošáckého čerpadla?
dát setrvák na rysku, sražené kolo vačky a vačka na pravítko povolené čerpadlo aretované šestkou vrtákem napneš řemen věe poutahuješ a jedeš, poku to nejede čerpadlo hod po psovi
a malý dotaz trubky jsi měnil z bošáckého čerpadla?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
trubky sou z toho boscha, je to 1-3-4-2, mám doma ještě jednoho diesla s bosch čerpadlem a ma to stejně. jestli je to schopny jet 90 sice blbě tak to blbý pořadí zapalovaní nebude ne? to by udrželo tak volnoběh. Zkusím posunout ty rozvody ale dělal sem to poctivě, všecko na značky jen teda vačkovy kolo sem nesundával, jen hodil na značky...to čerpadlo bosch je z vrakáča sundaný taky z felicie, zjistil sem ale že stejný se dávalo i do fiesty 1,6D akorat jinak se šteluje palivo, nic víc. Možná už to na te felině z vrakáča bylo nějaky rozdrbaný. Jo a eště jedna věc, aji když to jede tak většinou když pustím plyn tak motor chcípne, jak je to v záběru volnoběh to neudrží.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no našel sem tam 2x označkování od ruzných mechaniků co na tym dělali rozvody, oboje sedí, ventil víko sundávat enchcu páč už je tam přilepený protože teklo, musel bych ho lepit, shodil sem řemen, vše nastavil znova, vypadá že se to zlepšilo, možna sem fakt blbě dal čerpadlo. ale pořád padá volnoběh když nastartuju tak drží ale trošku tomu dám, proženu to do otáček a a zdechne to. Projel sem to posunul předvstřik dopředu, dozadu, žádný výrazná změna, spíš k horšímu. V nejhorším to dám nějakzm dieslařům na seřízení. Neznáte někoho v olomouci a okolí kdo tomu fakt rozumí?
a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud má očmárené rozvody tak tam asi nikdo kolo nesrážel, no a pokud nejde ani ventidekl dole tak je to prostě práce na celý den a dopadně to nějakezop píše:a proč si vubec měnil čerpadlo?nedělalo to puvodni to same?Jestli se spolehaš na cizi značky tak je to blbě.Protože když zhodiš vačkove kolo z vačky tak zjistiš že to kolo drži na kuželu bez klinku a jak to kolo tam daš zpatky což mužeš jakkoliv pootočit tak jsou ti cizi značky k hovnu i když pak na sobě sedi vačka je natočena jinak

starý lucas tekl všude. oprava by byla dražší než nový čerpadlo. Vím že ty značky mužou být blbě ale ted sem to nstavil vše znova ideálně a zatím to neklíp jelo na to základní nastavení, čudilo to ale 100ku to jelo jakmile sem posunul předvsřik tak to nejelo, netahlo apod. Kdyby to bylo špatně třeba vačka apod tak to auto neudělá 100ku ani náhodou ne? Rád bych spíš vyřešil to padání volnoběhu. Při startu drží po žáběru spadne, přidat trošku na anftě nepomůže. když bych vyřešil ten volnoběh tak už bych to tak nechal.