
Vstřik. čerpadlo 1,9D felicia předvstřik bosch
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nediv se, že to chípne, když je malý for, motor má problém udržet volnoběžné otáčky protože základ fora je malý..Až když přidáš, tak se for zvedne a motor jaktakš běží, ale kouří to bíle, těžko se to startuje, musí se dlouho točit a pak to nejde nemá to život, protože to naftu prostě nespálí..Na značky se vykašli, /vždyť už motor chytl, to je hlavní úspěch/důležitá ja Hů a vačka , jestli hraje Hů s proříznutím vačky, jen posuň kolo čerpadla dopředu...maximálně to zas vrátíš...A když to poběží zkus pro legraci odpojovat jednotlivé válce/povolit trubku/, zda jdou všechny.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33672
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jojo ten motor s tímhle čerpadlem jezdil ve více autech,felicie ke konci roku výroby už dostávaly el. řizený lucase ale moc to nepomohlo jako kultivovanosti, spotřebě apod, sehnal sem bosche ( je pravda že nevím v jakým autě to bylo a jak jezdilo, tvrdil mi že to je z plně pojízdné felicie), uvědomil sem si že na palivové hadici u filtra sem nedal sponku, možný je že když to je v záběru nasaje to vzduch a proto to pak na volnoběh zdechne. Jestli to nepomůže, posunu tu vačku jinak už fakt nevím.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33672
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="palas88"]jojo ten motor s tímhle čerpadlem jezdil ve více autech,felicie ke konci roku výroby už dostávaly el. řizený lucase ale moc to nepomohlo jako kultivovanosti, spotřebě apod,
to sis vycucal z prstu?
napiš sem typ čerpadla kterí bylo ve felde neřízené řídící jednotkou,
co se týče kultivovanosti chodu tak felda má nejkultivovanější chod ze všech naftových motorů, a bošáckým čerpadlem z motoru uděláš jen traktor,
co se týče spotřeby ta se dá seřídit na velmi nízkou snímačem zátěže
to sis vycucal z prstu?
napiš sem typ čerpadla kterí bylo ve felde neřízené řídící jednotkou,
co se týče kultivovanosti chodu tak felda má nejkultivovanější chod ze všech naftových motorů, a bošáckým čerpadlem z motoru uděláš jen traktor,
co se týče spotřeby ta se dá seřídit na velmi nízkou snímačem zátěže

Někde sem četl že první feldy tyhle bosche dostávaly. Je možný že to není pravda a bylo to v těch golfech apod. Ale určitě to není nejkultivovanější motor z atmosferických dieslu. Mám doma 405ku 1,9D s bosch čerpadlem a je o 8let starší a ten motor oproti feldě ( i předtím než sem zaměnil čerpadlo za bosch) je naprostej balzám na uši, jezdí za 5, mnohem líp táhne, ochotně jde do otáček, přes 160 s tím udělám. Tohle o te feldě řict nemužu. Ale nechci se tu hádat
jen přijít na to proč nedrží volnoběh...

palas88- vůbec se nepleteš, taky motor XUD byla vždy jednička, měl tuhost agregátu, naopak VW trpěl tím, že původně dieselový komár 1,5 ccm byl převrtáván, zvyšován zdvih a jinak upravován a zatěžován, takže nevydržel tolik, hlavně hlava, ta neměla tuhost XUD..Golf potřeboval slušného řidiče a ne prase, které naloží plyn a čumí jen na tachometr. Zato XUD snesl horší zacházení, protože měl větší rezervy.. Od té doby PSA jen tápá a koncern žije z pověsti rotačky, která z prvního Golfa 1,5 D vychází..Nic tak kvalitního již hoši nevytvoří, ta garnitura konstruktérů je již v důchodu a nový hoši z univerzit na to nemají když ještě k tomu mají na noze kouli ekologie a vysoké ziskovosti, kdy každý kokot se chce mít jako král... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33672
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ono asi záleží jak se kdo o motor staral, já měl krásny tichý zvuk, balzám na uši, zvuk jsem si ale pokazi jezdím na sajrajty tak jsem zvedl fora, výkon motoru velmí dobrý na to že to je pikap s boudou, to zde potvrdí i pár lidí na foru co se stím svezlo,palas88 píše:Někde sem četl že první feldy tyhle bosche dostávaly. Je možný že to není pravda a bylo to v těch golfech apod. Ale určitě to není nejkultivovanější motor z atmosferických dieslu. Mám doma 405ku 1,9D s bosch čerpadlem a je o 8let starší a ten motor oproti feldě ( i předtím než sem zaměnil čerpadlo za bosch) je naprostej balzám na uši, jezdí za 5, mnohem líp táhne, ochotně jde do otáček, přes 160 s tím udělám. Tohle o te feldě řict nemužu. Ale nechci se tu hádatjen přijít na to proč nedrží volnoběh...
motor a čerpadlo musí být prostě tip top seštelované všechny data správně nastavení a pak to jede,
tím se nechválím jen pokec,
boše jsem nikdy ve feldě neviděl ale třeba na korfu jsem si nafotil dva pikapy feldy vpředu to mělo znak VW a na zadních vratech volkswagen, zvuk to mělo trochu jiný, tak tam mohlo být klidně i jiné čerpadlo,

tak jsem to nakonec vzdal, zkoušel sem všecko, o ub vpřed, o zub vzad čerpadlo, vačka a setrvák mám 100% spávně, celkem sem zkusil už tak 50 nastavení předvstřiku, nic se nebližilo ideálu, bud to moc čudí, nebo nedrží volnoběh, nemá krouták zespodu nebo nejede víc jak 50.... je možná že čerpadlo je celý dozdrbaný.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33672
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a kde bydlíš?palas88 píše:tak jsem to nakonec vzdal, zkoušel sem všecko, o ub vpřed, o zub vzad čerpadlo, vačka a setrvák mám 100% spávně, celkem sem zkusil už tak 50 nastavení předvstřiku, nic se nebližilo ideálu, bud to moc čudí, nebo nedrží volnoběh, nemá krouták zespodu nebo nejede víc jak 50.... je možná že čerpadlo je celý dozdrbaný.
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Nikde nevidím, cos tam dal za čerpadlo. Těch Boschů je celá řada liší se mimo jiného průměrem pístu. Není lhostejné, jaké čerpadlo tam nabastlíš. Pokud bude menší píst, tak to nepojede, pokud bude větší, tak to bude hulit.
Podle mne má smysl dávat Bosche jenom když se přibastlívá turbo, aby tam byl turbokorektor, jinak ten Lucas je tam vyhovující. Má totiž na rozdíl od Bosche dynamické nastavení předvstřiku a to má příznivý vliv na emise i na radu dalších parametrů. Pokud se Lucas podělá, tak na vrakáčích jich je dost a něž bych se s tím zlobil, tak to vyměním. Dej tam co tam patří a máš pokoj. Pokud nemáš známého na emisích, tak to s Boschem legálně neprojde.
Podle mne má smysl dávat Bosche jenom když se přibastlívá turbo, aby tam byl turbokorektor, jinak ten Lucas je tam vyhovující. Má totiž na rozdíl od Bosche dynamické nastavení předvstřiku a to má příznivý vliv na emise i na radu dalších parametrů. Pokud se Lucas podělá, tak na vrakáčích jich je dost a něž bych se s tím zlobil, tak to vyměním. Dej tam co tam patří a máš pokoj. Pokud nemáš známého na emisích, tak to s Boschem legálně neprojde.
no takhle sem to dostal na opravu, známnej mi dovezl bosche z vrakáči kde mu řekli že to je z felicie že to jde zaměnit, že to tam mechanici berou, ja si něco načetl na netu, zaměnit to jde psalo se na na forech různých ale fakt asi musi mít člověk toho správnýho boscha, kdo ví co mu tam na vrakáči dali.bydlím kousek od Přerova.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33672
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
na forech ti poradí borec učen, který umí přehazovat tak rezervulpalas88 píše:no takhle sem to dostal na opravu, známnej mi dovezl bosche z vrakáči kde mu řekli že to je z felicie že to jde zaměnit, že to tam mechanici berou, ja si něco načetl na netu, zaměnit to jde psalo se na na forech různých ale fakt asi musi mít člověk toho správnýho boscha, kdo ví co mu tam na vrakáči dali.bydlím kousek od Přerova.
ale je nabušený internetových mouder z různých for,
tak já se neptal, četl sem na pár forech kde se na to lidi vyptávali, že to jde, psali to tam borci že to sami dělaj, jen že se musí měnit i trubky jakože ty od lucase by se museli ohýbat a že se musi dat první vstřikovač o 90 stupnu před oprti lucasu takže takhle. samozřejmě všechny rady z for beru s rezervnou ale tak jiná práce nebyla tak sem do toho šel 
