palivové čerpadlo z PD na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

uz tu niekto spominal, spojit spiatocku cerpadla s privodom, keby sa nafta zo spiatocky najskor prehnala neakym malym chladicom, nemusel by to byt az tak zly napad. Len co v zime??
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

a dobrym aditivom to v zime nebude problem..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

[quote="Leon/kissiakos"]napcham toto do leona ?

ty to tam na svou konfiguraci asi potřebovat nebudeš.
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

nebudem, ale chcem to tam pre istotu dat..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Leon/kissiakos píše:nebudem, ale chcem to tam pre istotu dat..
tak tam nedávej to co máš na fotce (noteeth)
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ano viem, pomilil som sa a dal som tam zly oobrazok.. pojdem tam druhy odkaz co som sem pridal..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Tak ja uz to mam v aute. Motor zmenil chod, neni tak tvrdej a to rotacni cerpadlo uz vubec neni slyset. Predtim to rachotilo jak krava :-D hadicky u filtru jsem nijak neprepojoval a zatim nic nevystrelilo, mam to cca tyden :-D plus jsem zapojil pres pojistku na svorku x75 a kostru jsem vzal z kostriciho bodu v pravym B sloupku :-D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

tak zase stahovacky na hadicky nie je problem dat... ani ten filter nie je problem urobit... ale tak ak je to zbytocne tak naco to prerabat.. necham stary filter a dam len stahovacky nejake pekne.. plus vymenim hadicky..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nechaj vsetko origo, aj filter a j eskapasky zase riesis kokotiny, jedine o co mam strach su prepadove hadicky zon vstrekov, ale zatial drzia a to som uz na tych povodnych zopar 10siatok tisic km spravil. To cerpadlo v PD je podavcia nie je to palivova pumpa. Roby nanajvys tak 2Bar tlaku standardne 1-1.5Bar, ale ma velke prietocne mozstvo za jednotku casu. A navyse ho napojis na kontrolku mazania takze bude podavat naftu len pokial bezi motor, cize pri zapnutom kluci a vypnutom motore nic nehrozi. Keby si tam dal palivove cerpadlo z benzinoveho motora, tak by ti tie hadice zhadzovalo aj mozno roztrhlo naftovy filetr, pretoze natvrdo to cerpadlo natlaci aj 8Bar (pracovny tlak ma standartne okolo 3Bar).
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

[quote="TDI tech"]jedine o co mam strach su prepadove hadicky

a kdyby jsi měl takto udělaný filtr,tak o ně mít strach nemusíš.hadička může začít téct vždy,ale pokud necháš původní filtr je větší pravděpodobnost
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

ok..dik za rady
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Pd pumpa dava kolem 0,5b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Ja mam na Are podavaciu pumpu z 1203ky.Ma vstup aj vystup rurky.tak som to len napojil do hadicky.Tlak to nema velky,ale rotacnemu cerpadlu to velmi pomohlo.Motor Mitsubishi 2.5td.
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak už mám první závadu :D

Nevím, jestli je to tím podávacím čerpadlem (mám ho týden). ale z ničeho nic, to začalo špatně startovat, respektive chytne to hned, ale po startu vyletí otáčky na cca 1800 a postupně to klesá v doprovodu divnyho rachotu, co je slyšet někde od motoru. Pak po par vteřinách otáčky klesnou na spravnou hodnotu, ale auto nema vykon, má to tak 60 koní, jak kdyby nešlo turbo :D Dle budíku tlaku turba turbo pracuje, ale je problém i při plnym plynu udržet tlak 1Bar.

Takhle divně to startuje jen když je to teplý, nebo aspon trochu zahřátý. Studený to startuje normálně, výkon to ale taky nemá (noteeth)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A když tu podávačku odpojíš od napětí tak to dělá co?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“