Pokles výkonu v mraze.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Pokles výkonu v mraze.
Ahoj mám v nádrži mix 20l oleje (lukana) 15l nafty a cca 4l natural 95 a VIF. Včera jsem jel dálkovku a byla opravdu kosa. Auto jsem startl ve dne v pohodě, jel jsem 100km do Vroclavi a vracel se po půlnoci. Tam teplota v noci klesala až tak na -12C a startl jsem v pohodě. Cesta bez problémů ale asi 20 km od baráku začaly poklesy výkonu. Dal jsem plyn a byl záběr a náhle pokles. V kopcích to šlo hodně poznat. Úplně to ztrácelo výkon. Nakonec jsem dojel až domů. Bylo -17. Dnes jsem šel dotankovat trochu nafty. Jelo to ve dne ok. Ale jak jsem se večer vracel ve větším chladu zase jsem zaznamenal nerovnoměrný výkon. Je tady asi -10. Ale jen málo. Ten pokles spíš nepozorovaně. Myslíte, že to je pouze tuhnutím paliva nebo může být problém s čerpadlem? Mám filcku 1,9D.
Škoda felicia 1.9D
- k.amerika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 říj 2012, 14:55
- Bydliště: Zbraslavice
Odpovědi: 0
Ahoj, podle mého je to na felicii a takový mráz moc velký zápřah.. Olej zhoustne na med vracečka ti filtr skoro neohřeje a lucas ve felicii nemá šanci.. Až se oteplí bude vše ok, pokud jsi tím hustým palivel čerpadlo už nenačal.. Já felicii s Lucasem raději prodal a koupil auto s čerpadlem bosch a nemám takovou obavu když zhoustne palivo.. Navíc místo naturalu ředím e85 a je to v zimě tekutější než s naturalem..
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
NEstiha to protekat filtrem, pokud ho mas puvodni a neni cisty/novy, tak se neni cemu divit. Pokud tam mas origo Lucas, tak zachvilku mu muzes dat sbohem a trikrat nazdar. To neni hovnocuc, Bosch dokaze nacucnout tak, ze vlastnim podtlakem to chcipne, Lucas mozna chcipne totalne
Tohle je pokouseni vydrze cerpadla a hodne velka odvaha v takove zime tedka, kdyby bylo aspon leto... 


Dnes jdu vyměnit filtr tak uvidím jestli je změna. Filtr tam je asi původní tak si myslím, že bude zanesenej. Protože i v létě když startnu a mám tam třeba 80%oleje tak než se to zakřeje otáčky kolísaj. Někdy padaj i na polovinu a pak se to dorovnává. Ale třeba za 2 minuty už to klapalo ok.Petr.C píše:Já si taky myslím, že to je filtrem, poměr nemáš zas tak hroznej aby ti to dělalo takovou neplechu.
Každopádně mě zarazilo to, že autu v mraze -17 začal kolísat výkon po ujetých 80km. Měl jsem za to, že když už to jede tak se to ohřívá. V dvounádržové úpravě se startuje na naftu a když se to zahřeje tak to přepne na skoro čistej olej.
Škoda felicia 1.9D
Jo tak to je divný to nevypadáv na filtrhanyking píše:Petr.C píše:Já si taky myslím, že to je filtrem, poměr nemáš zas tak hroznej aby ti to dělalo takovou neplechu.
Každopádně mě zarazilo to, že autu v mraze -17 začal kolísat výkon po ujetých 80km. Měl jsem za to, že když už to jede tak se to ohřívá. V dvounádržové úpravě se startuje na naftu a když se to zahřeje tak to přepne na skoro čistej olej.

Mercedes-Benz W210 300D