Větši turbo na audi 2.5 tdi 132kw ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25 bře 2013, 14:30
Větši turbo na audi 2.5 tdi 132kw ??
Zdravim chlapi jaky by jste doporučily vetší turbo na audi A6 2.5 tdi 132kw ?? nikdo mi nedokaže pořadně poradit ...............
Ak by islo omna aspon 100 koni hore. Inak by som na seriove turbo ani asi nesahal. Alebo chip tak +- 200 koni na seriovku.BH motor píše:Dolezite co od toho ocakavas
Ale vcelku ma zaujima nejaky iny level turba co tam nahodit. Uz som toho pocul habadej...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25 bře 2013, 14:30
zasa dakto moc cita. Drzia ta hlavne vstreky. Robil som 4 take autaSayllo píše:Myslim ze okolo 200-210 hp iba pracou na ECU. Potom uz hlava cerpadla trysky, ale to uz asi nahodit turbo s 3.0l.ribiska píše:mna by zaujimalo čo to celkovo dokaze? čo vydrzí čerpadlo vstreky....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
A ja si zas myslim ze pri BDH 2,5 180hp do 200hp ta teda trysky MOC nedrzia.BH motor píše:zasa dakto moc cita. Drzia ta hlavne vstreky. Robil som 4 take autaSayllo píše:Myslim ze okolo 200-210 hp iba pracou na ECU. Potom uz hlava cerpadla trysky, ale to uz asi nahodit turbo s 3.0l.ribiska píše:mna by zaujimalo čo to celkovo dokaze? čo vydrzí čerpadlo vstreky....
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25 bře 2013, 14:30
a co tohle turbo ??http://mgpracing.en.alibaba.com/product ... erproduct1 nebo nejake s te stranky maji je tam levne ....
Myslenie je matka omylu. kolko tychto aut si robilSayllo píše:A ja si zas myslim ze pri BDH 2,5 180hp do 200hp ta teda trysky MOC nedrzia.BH motor píše:zasa dakto moc cita. Drzia ta hlavne vstreky. Robil som 4 take autaSayllo píše: Myslim ze okolo 200-210 hp iba pracou na ECU. Potom uz hlava cerpadla trysky, ale to uz asi nahodit turbo s 3.0l.
? ked len kazde asi 10te ma cez 170 ps ? softom mozno do 200ps ale to len mozno. S povodnym turbom sa da 225-230 ps a 500 Nm... Ale vstreky koncia pri 200 ps . odmerane a niekolko krat overene... Apropo , AKE je potencialovo na tom lepsie ako BDH. AKE a BAU ma najlepsie vysledky. a BAU je konstrukcne najlepsi a este stale EU3
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
To: BH motor
Apropo , AKE je potencialovo na tom lepsie ako BDH ale jedine tak v Audi a nie VW. A mimochodom BDH BAU, co je tam ako tak kriticky rozdiel? Vnutorna konstrukcia je rovnaka. Ci myslis ze uliali s ineho materialu? Je to len otazka, to BDH vs BAU ma celkom zaujima.
Mimochodom, az teraz si uvedomujem co citam, ale dovolim si nesuhlasit AKE vs BDH. AKE totiz prerabali na BDH koli vackam a rozvodu ventilov. BDH ma uz rolny loziska aj blbe egr uz chladili vodou a tusim je tam uz na 100percent K cerpadlo, ,,tzv bezporuchove,, (i ked VP44 som videl viac s poruchou ako bez)
,,Bezproblemove,, a ,,Najnovsie,, boli jak si pametam iba BDG, BAU, BDH, 120 a 132 KW. A je pravidlo ze sa treaba 114 a 110 KW vyhybat.
Tak?
Mimochodom, este mi vrta hlavou toto. Mohol by si sa mi ktomu skusit vyjadrit. Moje stanovysko je 683.
,,Trysky RACE 683 bez softu. Ma niekto skusenost? Pokial je to fakt zle, tak este nejak pockam do leta a dam to aj zladit.
Otazka 2.
Neni pre tieto 6valce nahodou iny rozptyl? sak je to aj pod inym uhlom, s nejakou Race520tkovou radou to nezlikvidujem? Nemali by tam ist iba ta Rada 683? ci pp alebo race...?,,
Apropo , AKE je potencialovo na tom lepsie ako BDH ale jedine tak v Audi a nie VW. A mimochodom BDH BAU, co je tam ako tak kriticky rozdiel? Vnutorna konstrukcia je rovnaka. Ci myslis ze uliali s ineho materialu? Je to len otazka, to BDH vs BAU ma celkom zaujima.
Mimochodom, az teraz si uvedomujem co citam, ale dovolim si nesuhlasit AKE vs BDH. AKE totiz prerabali na BDH koli vackam a rozvodu ventilov. BDH ma uz rolny loziska aj blbe egr uz chladili vodou a tusim je tam uz na 100percent K cerpadlo, ,,tzv bezporuchove,, (i ked VP44 som videl viac s poruchou ako bez)
,,Bezproblemove,, a ,,Najnovsie,, boli jak si pametam iba BDG, BAU, BDH, 120 a 132 KW. A je pravidlo ze sa treaba 114 a 110 KW vyhybat.
Tak?
Mimochodom, este mi vrta hlavou toto. Mohol by si sa mi ktomu skusit vyjadrit. Moje stanovysko je 683.
,,Trysky RACE 683 bez softu. Ma niekto skusenost? Pokial je to fakt zle, tak este nejak pockam do leta a dam to aj zladit.
Otazka 2.
Neni pre tieto 6valce nahodou iny rozptyl? sak je to aj pod inym uhlom, s nejakou Race520tkovou radou to nezlikvidujem? Nemali by tam ist iba ta Rada 683? ci pp alebo race...?,,
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Boha ale si chytry., chces poradit alebo mudrovat ako zlatnicky ucen. Myslis ze to rozpravam reprodukovane ? BAU a BDH su konstrukcne rovnake to mas pravdu , ale cerpadlo 106k a 106l niesu vcelku rovnake. Podrobnosti tu rozpisovat nebudem, ale konstrukcne su ine. rozdiely su k voli emisnej norme EU3 a EU4. Dalej vstreky su ine na tych motoroch. Skus si ich zamenit a potom odmerat na brzde aky bude vysledok. Dalej AKE je nepodareny motor co sa tyka vaciek ale inak je to v pohode. A ple cerpadlo aj ked je poruchove, 106E ma najmenej limitovany potencial. A 683 pouzit nemozes, ale to pochopis ked si ich kupis. nebude ti to fungovat a nedoladis to. Ale isto uz mas za sebou vela tychto uprav a zdokumentovanych ked mi protirecis... Mam za sebou 4 projekty 2,5 tdi a kazdy cez 260 ps a 550nm. Tak mi neprotirec , ked mam tieto otazky davno za sebou. 2x A4 8E , 1xA4 8D a Allroad 4B. A jedenu A4, kde som riesil elektronicku regulaciu na turbinu do motora 2,5 tdi.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
To protirecenie si mylis s niecim inym.... Ja som len povedal co si myslim...A stymi tryskami teraz neviem, nasiel som ich ako jedine s oznacenim pre VP44 2,5 TDI. Je to zosrandy? Pokial narazas nato ze samotne trysky vymenit nestaci, to je snad pochopitelne. A ked teda myslis ze si nechcem dat poradit, co ale chcem, tak co by si volil? Vrta mi hlavou ten rozostrek tej trysky....BH motor píše:Boha ale si chytry., chces poradit alebo mudrovat ako zlatnicky ucen. Myslis ze to rozpravam reprodukovane ? BAU a BDH su konstrukcne rovnake to mas pravdu , ale cerpadlo 106k a 106l niesu vcelku rovnake. Podrobnosti tu rozpisovat nebudem, ale konstrukcne su ine. rozdiely su k voli emisnej norme EU3 a EU4. Dalej vstreky su ine na tych motoroch. Skus si ich zamenit a potom odmerat na brzde aky bude vysledok. Dalej AKE je nepodareny motor co sa tyka vaciek ale inak je to v pohode. A ple cerpadlo aj ked je poruchove, 106E ma najmenej limitovany potencial. A 683 pouzit nemozes, ale to pochopis ked si ich kupis. nebude ti to fungovat a nedoladis to. Ale isto uz mas za sebou vela tychto uprav a zdokumentovanych ked mi protirecis... Mam za sebou 4 projekty 2,5 tdi a kazdy cez 260 ps a 550nm. Tak mi neprotirec , ked mam tieto otazky davno za sebou. 2x A4 8E , 1xA4 8D a Allroad 4B. A jedenu A4, kde som riesil elektronicku regulaciu na turbinu do motora 2,5 tdi.
A ta elektricka regulacia, dobra praca, uz som rozmyslal aj ja nad tym. Ako vidim, je to realne...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp