
bh2: nebo se pletu ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pre mna je to hladkanie hada bosou nohou. neviem o kolko ta dioda klame rj. a ake to bude mat dlhodobe ucinky na turbo. nepada to do nudzaku?mykee007 píše:jestli si umim dat jedna a jedna dohromady tak ta dioda zmeni hodnotu plniciho tlaku pro RJ tim padem by se mela hranice omezeni v realu posunout o tech 300mb dal. Nezkousel jsem to s merakem tak nevim
bh2: nebo se pletu ??
RuleZZzz píše:ďakujem za tipy, nedalo mi to a po telefonáte s "misope" - za čo mu ešte raz ďakujem, som komplet rozobral všetky podtlakové hadice, všetky hrubé hadice čo idú to turba aj z turba do IC a pozapájal som to od znova.
Hneď prvý problém bol v N72 ventile, hadica, ktorá mala ísť z ventilu do turba išla z ventilu do tej hrubej vzduchovej hadice a naopak. Tieto hadice som komplet prehodil, vyčistil, prefúkal - to bol problém číslo 1.
Ďalší problém bol dole - pri turbe - hadica, ktorá išla od vzduchového filtra ku turbu držala na cca. 2mm na turbe, teda riadne som ju nasadil až na doraz. Hadičky som spätne pozapájal podľa návodu z príručky. Podtlakovú pumpu som mal tiež rozobratú, vymenil som na nej tesnenie, lebo tiekol tade olej z vačky.
Ostatné hadice boli pevné, bez poškodenia, riadne priechodné.
Pri vypnutom motore sa s tiahlom na podtlakovej banke na turbe nedalo hýbať.
Všimol som si, že EGR ventil prepúšťa olej resp. bordel popod "O" krúžok a celé EGR-ko bolo celkom dosť zasvinené - to by som chcel poriešiť v najbližšej dobe - buď ho odstaviť alebo aspoň vyčistiť.
Naštartoval som, išiel som sa previezť a mám pocit, že to ide o trošku lepšie, ale stále to nie je ono![]()
Tu je LOG po oprave zapojenia hadičiek:
http://ulozto.sk/xQAtRxJ/magneti-2-csv
Ďakujem za pomoc