MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

jestli si umim dat jedna a jedna dohromady tak ta dioda zmeni hodnotu plniciho tlaku pro RJ tim padem by se mela hranice omezeni v realu posunout o tech 300mb dal. Nezkousel jsem to s merakem tak nevim :(


bh2: nebo se pletu ??
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

I když je váha v řiti, tak ECU má i snížený požadavek pro tlak na základě těch snížených hodnot z váhy. Pravd aje ta, že problém je v regulaci turba. Když nenasaje turbo to co má, pochopitelně nepoteče ani přes váhu odpovídající hodnota.
Passat 4motion AVF
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

ďakujem za tipy, nedalo mi to a po telefonáte s "misope" - za čo mu ešte raz ďakujem, som komplet rozobral všetky podtlakové hadice, všetky hrubé hadice čo idú to turba aj z turba do IC a pozapájal som to od znova.
Hneď prvý problém bol v N72 ventile, hadica, ktorá mala ísť z ventilu do turba išla z ventilu do tej hrubej vzduchovej hadice a naopak. Tieto hadice som komplet prehodil, vyčistil, prefúkal - to bol problém číslo 1.
Ďalší problém bol dole - pri turbe - hadica, ktorá išla od vzduchového filtra ku turbu držala na cca. 2mm na turbe, teda riadne som ju nasadil až na doraz. Hadičky som spätne pozapájal podľa návodu z príručky. Podtlakovú pumpu som mal tiež rozobratú, vymenil som na nej tesnenie, lebo tiekol tade olej z vačky.
Ostatné hadice boli pevné, bez poškodenia, riadne priechodné.
Pri vypnutom motore sa s tiahlom na podtlakovej banke na turbe nedalo hýbať.
Všimol som si, že EGR ventil prepúšťa olej resp. bordel popod "O" krúžok a celé EGR-ko bolo celkom dosť zasvinené - to by som chcel poriešiť v najbližšej dobe - buď ho odstaviť alebo aspoň vyčistiť.

Naštartoval som, išiel som sa previezť a mám pocit, že to ide o trošku lepšie, ale stále to nie je ono :?

Tu je LOG po oprave zapojenia hadičiek:

http://ulozto.sk/xQAtRxJ/magneti-2-csv

Ďakujem za pomoc
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

mykee007 píše:jestli si umim dat jedna a jedna dohromady tak ta dioda zmeni hodnotu plniciho tlaku pro RJ tim padem by se mela hranice omezeni v realu posunout o tech 300mb dal. Nezkousel jsem to s merakem tak nevim :(


bh2: nebo se pletu ??
pre mna je to hladkanie hada bosou nohou. neviem o kolko ta dioda klame rj. a ake to bude mat dlhodobe ucinky na turbo. nepada to do nudzaku?
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

majkl1 píše:I když je váha v řiti, tak ECU má i snížený požadavek pro tlak na základě těch snížených hodnot z váhy. Pravd aje ta, že problém je v regulaci turba. Když nenasaje turbo to co má, pochopitelně nepoteče ani přes váhu odpovídající hodnota.

ani by som nepovedal, ze ma znizenu poziadavku.
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

RuleZZzz píše:ďakujem za tipy, nedalo mi to a po telefonáte s "misope" - za čo mu ešte raz ďakujem, som komplet rozobral všetky podtlakové hadice, všetky hrubé hadice čo idú to turba aj z turba do IC a pozapájal som to od znova.
Hneď prvý problém bol v N72 ventile, hadica, ktorá mala ísť z ventilu do turba išla z ventilu do tej hrubej vzduchovej hadice a naopak. Tieto hadice som komplet prehodil, vyčistil, prefúkal - to bol problém číslo 1.
Ďalší problém bol dole - pri turbe - hadica, ktorá išla od vzduchového filtra ku turbu držala na cca. 2mm na turbe, teda riadne som ju nasadil až na doraz. Hadičky som spätne pozapájal podľa návodu z príručky. Podtlakovú pumpu som mal tiež rozobratú, vymenil som na nej tesnenie, lebo tiekol tade olej z vačky.
Ostatné hadice boli pevné, bez poškodenia, riadne priechodné.
Pri vypnutom motore sa s tiahlom na podtlakovej banke na turbe nedalo hýbať.

Všimol som si, že EGR ventil prepúšťa olej resp. bordel popod "O" krúžok a celé EGR-ko bolo celkom dosť zasvinené - to by som chcel poriešiť v najbližšej dobe - buď ho odstaviť alebo aspoň vyčistiť.

Naštartoval som, išiel som sa previezť a mám pocit, že to ide o trošku lepšie, ale stále to nie je ono :?

Tu je LOG po oprave zapojenia hadičiek:

http://ulozto.sk/xQAtRxJ/magneti-2-csv

Ďakujem za pomoc

vsetky hodnoty su uz ok.
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

vážne už je všetko v poriadku? aj tá váhu vzduchu už dáva toľko koľko má? (rofl) to by som bol veľmi ráááád :-) ďakujem
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

vsetko je ok.
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

ďakujem ešte raz všetkým za pomoc, ste machri ;)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Mě teda až moc OK nepřijde, když je už od 3200 ot. váha pod požadavkem a i celkově průběh požadavku váhy mi přijde minimálně divný, protože podle mě to auto musí od 3000 ot. jít s výkonem dolů. Ale to je jen můj nemachrovský názor. :roll:
Passat 4motion AVF
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Hmm takže každopádne by som mal dať túto váhu vzduchu zrejme na reklamáciu a zobrať tam Bosch, že? Lebo teraz je tam Magnetti Marelli... wyprodukowana w katowiciach (LOL)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

poziadavka vahy je uplne vporiadku.je to mozno este trochu kapanek slabsie od 3800rpm, ale to je zanedbatelne.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

vaha od 3000ot slabne, turbo sa nenatlaci poizadavka 1900mb a skutocnost 1620 po celu dobu logovania...niekde unika vzduch, rulez pozri poriadne hadicky a aj n75, najlepsie pouzi tu vahu a n75 z toho auta ktore sa ti pozdava ze ide tak ako ma
Octavia 2 77kw
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

misop treba pozriet posledny log. tlak ma uz vporiadku. kapanek to je slabsie od 3800, ale pocitovo to neucitis. dovod je ze v tom momente uz vaha namera menej. nemusi byt chyba vo vahe, ale mozes tam mat niekde v sani netesnost. pripadne egr prepusta.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

hh ja som stale otvaral csv magnetti a nie magnetti2 :-) jj rullez mas to ok, turbo tlaci pekne s minimalnym prefukom a vaha tiez ok
Octavia 2 77kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“