to prijel bez levyho predniho kola?
Jinak mero od unicornu me prida zhruba litr na spotrebe,takze at se snazim jak chci, pod 6 se nedostanu. Na naftu jezdim za 5.
Musim se pochvalit taky mě jednou upadlo kolo, ale zadni tenkrat a na zigulu a to byla prdel jak me to kolo predběhlo Tak mlady kluk plny sily tak sem ty šruby dorval az s teho krev tekla a valil
U unikornu netankuju stači si prečist na netu v čem jsou pani majitele namočeni a kolik jich uz a za co sedi.A co dělali predtim za prasarny tak v tom určitě pokračuji penez na to maji dost aby někoho podmastily
slopal píše:U unikornu netankuju stači si prečist na netu v čem jsou pani majitele namočeni a kolik jich uz a za co sedi.A co dělali predtim za prasarny tak v tom určitě pokračuji penez na to maji dost aby někoho podmastily
Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,
čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO
Ahoj mám dotaz po přečtení několika stohů témat stále nejsem moudrý.
Mám plné zuby ceny za naftu a proto jsem se rozhodl,že bych zkusil jezdit nafta+rostlinný olej v akci.Otázka zřejmě na Miloše dá se to s Octavii II 1,9 TDI 77kw r.v. 2008 a v jakém poměru olej nafta.
Předem děkuji.
Sorry ale kdyby ksi to tady opravdu procetl tak se takhle neptas.
V lete rozhoduje pomer strachu...
Jestli se bojis, nelej nic, jestli mebojis, lej tolik kolik chces, pomer nikdo nevi a lejt to 1:1 se nevyplati. J.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Nez rostlinak za posranych 27-28 v akci, tak nacerpej radeji MERO a usetris si zapatlane vsechno od oleje, prelevani z litrovek, nakupy atd. Dnes nema smysl jezdit na 1:1 s olejem z obchodu za tu cenu. Jedine budto cisty RO bez nafty, nebo radeji MERO.
Ono se to nekdy spatne vysvetluje, nekdy je lepsi videt cisla:
litr oleje pro duchodce v AKCI dnes cca 27-28 kc (nutno jezdit na nakupy s davy duchodcu, slevat z litrovek, zaprasene vsechno, nalet do nadrze, doredit vcas naftou), uspora? Zadna.
litr MERO u cerpacek 30-31 kc.
Rozdil oproti oleji v 1l baleni - cca drazsi o 3 kc / litr
Bez dlouhych nakupu, nemusis prelevat z flasek jak bezdomovec, jezdis na ciste, pro eliminaci STRACHu pridas 10% nafty.
radluk píše:Nez rostlinak za posranych 27-28 v akci, tak nacerpej radeji MERO a usetris si zapatlane vsechno od oleje, prelevani z litrovek, nakupy atd. Dnes nema smysl jezdit na 1:1 s olejem z obchodu za tu cenu. Jedine budto cisty RO bez nafty, nebo radeji MERO.
Ono se to nekdy spatne vysvetluje, nekdy je lepsi videt cisla:
litr oleje pro duchodce v AKCI dnes cca 27-28 kc (nutno jezdit na nakupy s davy duchodcu, slevat z litrovek, zaprasene vsechno, nalet do nadrze, doredit vcas naftou), uspora? Zadna.
litr MERO u cerpacek 30-31 kc.
Rozdil oproti oleji v 1l baleni - cca drazsi o 3 kc / litr
Bez dlouhych nakupu, nemusis prelevat z flasek jak bezdomovec, jezdis na ciste, pro eliminaci STRACHu pridas 10% nafty.
Minuly tyden sem tankoval měro za 27,90 a to uz se vyplati,to uz je jina cena nez nafta za 35
pkfox- specialně pro tebe: zadne obavy z toho nemej. Kazdy jenom tlape nesmysle co si prečte na netu a osobni zkusenost ma malo lidi. Je to jenom o tom co ti strach a zdravy rozum dovoli... Ja jezdim na měro uz 2 roky a zadny problem nenastal a to mam najeto uz 60tis.Jo a motor mam 2.0 tdi pd
slopal píše:Minuly tyden sem tankoval měro za 27,90 a to uz se vyplati,to uz je jina cena nez nafta za 35
pkfox- specialně pro tebe: zadne obavy z toho nemej. Kazdy jenom tlape nesmysle co si prečte na netu a osobni zkusenost ma malo lidi. Je to jenom o tom co ti strach a zdravy rozum dovoli... Ja jezdim na měro uz 2 roky a zadny problem nenastal a to mam najeto uz 60tis.Jo a motor mam 2.0 tdi pd
Ahoj dikec no proto jsem čekal na Miloše ono toho na diselpower je hodně, ale dost teorii.Spíš jsem čekal mám to a to auto a jezdím na to či ono, ujeto tolik km. A ne hnedpsát, že jsem toho přečetl málo.
To máš VW nebo Škoda 2,0 TDI PD jaký rok
Vw passat 2,0tdi pd 103kw r.v.2006 najeto 60tis na měro.Zkoušel sem i na rostliny olej+ nafta ruzne poměry ale jakmile tam daš olej uz ti to smrdi. Na měro smrdi pouze,kdyz je motor studeny po chvily to prestane jit citit.Co je dulezite tak spotreba se zhruba +- stejna jak na naftu
Nemam sice PD, klasiku rotacku, ale druhym rokem MERO a zadne katastroficke scenare se doted nekonaly. Zadne rozpadani hadic, zadne zarezle cerpadlo, zalepene, zadna snizena zivotnost filtru, zadne kaly a mazy v nadrzi - nadrz pred par mesici kontrolovana, cista jako lilie.
Jedine co odeslo na cerpadle bylo gufero kolem hnaci hridele, protoze tam bylo obycejne NBR, po nahrazeni guferem z FPM (viton) jede dva roky bez problemu a to je v nadrzi MERO od unora do konce listopadu minimalne.