Demontáž motoru 1.5 dci megane

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Demontáž motoru 1.5 dci megane

Příspěvek od 001marcus »

Zdravim, kamarádovi přišla říct ojnice dobrý den,..a já mu budu měnit motor, chci se zeptat jestli nevíte kudy pujde ven,...myslím si, že pude bud nejdřív převodovka,pak motor,..nebo všechno najednou,..co myslíte,..děkuji za návod :-) vybavení mám zdviž nebo jámu + jeřáb
Je to mehane rok 2005 1.5 dci
Vag-com byl je a bude :-)
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

BoB12 píše:
bepa píše:Vsechno dolu čelo s chladicema a svetlama ven alespon na espace a to bude stjny
Tak jak píše bepa, už jsem to dělal. Mimochodem ojnice na 2 nebo 3 válci?
2.válec. kamarád se mi přiznal že tomu dával na frak,..a prý se protočily šály(promintě za ty nespisovné názvy) ,..děkuju za odpovědi,..předpokládám vyndat i s převodovkou? ;-)
Vag-com byl je a bude :-)
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: brno

..

Příspěvek od ajk »

jj i s převodovkou....
Autoservis pneuservis geometrie Brno
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

ty šály jsou slabina, francouští konstruktéři zapoměli dát zámky nebo možná asi schválně.
co jsem vždy viděl většinou se zadře po výměně turbíny.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

demontovat komplet nápravnici a pustit to celý dolů - klasika u frantíků
je to celkem gut práce
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Nápravnice se demontovat nemusí, jde to docela v poho i tak, jen teda cely predek musi dolu.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

jáma,paleták,pajcr a jde to :D

Příspěvek od 001marcus »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Vag-com byl je a bude :-)
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

ted ještě najít nastavení rozvodů,..nikde o tom nic nepíšou,..dopytle,..a z vrakáče nám dali motor bez rozvodu,..vůbec nevim,v jaké je poloze vačka vůči klikovce, nebo jestli závisí na poloze čerpadla,...neměl by prosim někdo návod? :-)
Vag-com byl je a bude :-)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? :)
nepropadat panice...
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

jericho-3 píše:Trošku mi to nejde do hlavy, oni vám prodali motor bez rozv. řemene? A jak víš, že v něm zbyla komprese? :)
takhle,nebyl to vrakáč jako se zdá,..ale vystavili nám danový doklad a záruku 3 měsíce, postříkali hlavní díly barvou, at to nemůžeš vyměnit a donest jim to rozbité:-) taksnad to bude v pohodě :-) ale hlavní problém je,..že mu to prodali na clio,..48 kw,.a má to jít na grandtoura 60 kw, takže vana jiná,.a pár drobných dílů taky,...a kw budou snad stejné,když zustane původní turbo i vstřiky :-)
Naposledy upravil(a) 001marcus dne 30 bře 2013, 15:13, celkem upraveno 1 x.
Vag-com byl je a bude :-)
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

Marek001 píše:Na vačkovom kolečku je diera, trochu je ju aj vidno na tej fotke. Tak tam strčíč vrták (sa mi zdá 8mm) a nastavíš ju tak aby ti ten vrták pasoval až do aretačného otvoru v hlave. No a potom pri zotrváku spredu je ďalšia diera (musíš vymontovať záslepku), tam zas vrtákom zaaretuješ kľuku a máš vybavené.
děkuji,..jinak zjištovat kompresní zdvih a atd nemusím? a taky ale musím zaaretovat čerpadlo,ne? vždyt je na něm nějaký snímač,tak určitě musí mít svoji polohu :-)
Vag-com byl je a bude :-)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

nie, čerpadlo dáš hociako, netreba ho aretovať
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“