váha vzduchu odstranění ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Keby tie vahy tak neodchadzali, tak by asi nikto nespekuloval MAF off. Ja som za MAP aj MAF, je len lepsie za ma ECU viac hodnot. Da sa lahsie urcit zavada na turbe, alebo hadiciach, ako pisal Huml. Moj nazor....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Huml píše:jasný, to co tu píšeš nezpochybňuju, jen se mi nezdá že by bylo auto vybavený jen váhou vzduchu a ne i snímačem tlaku, i když nebudu s hodnotama z MAP počítat pro tvorbu směsi, slouží mi jako kontrola, že se mi to změřený množství vzduchu do motoru opravdu dostává ;), takto jsem to měl na mysli
Plniaci tlak vzduchu nemoze (resp. ano moze ale ako nepresna hodnota) sluzit ako kontrola, pretoze pri spatnom prepocte z tlaku zistis iba objem vzduchu ktory sa do spalovacej komory dostal [ml] ale nezistis fyzicky kolko molekul [mg] ho tam je. Prave preto auta ktore maju len MAP trochu viac cmudia. Iba s MAP si RJ urcije davku X mg paliva na Y ml vzduchu. Pokial mas MAF tak RJ prepocitava dalku paliva na X mg paliva a Y mg vzduchu, co je presne. A pokial mas iba ciste mech. obtokovu reg. plniaceho tlaku bez N75 tak pri netesnosti (prdne hadica za vytlakom z duchadla) na chybu okamzite prides pretoze motor netaha huli ako buldozer ale motor sa neposkodi ani [ OPRAVA //// turbo sa nepretoci pretoze mech. WG je full otvoreny///OPRAVA (Tomas.cz ma uplnu pravdu)] Spalovanie nieje efektivne (prilis bohata zmes) ale vyfukove plyny este maju dostatocnu energiu nato aby turbo utrpelo ujmu na zdravy. To ako pises ze RJ ma urcenu max. kriticku hodnotu prietoku vzduchu za jednotku casu ktoru ked prekroci tak prepne do nudzaku je logicke.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 19 dub 2009, 09:59, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To trošku nechápu :?
Když mi prdne hadice za turbem a mám obtokovou regulaci, tak obotkový ventil bude uzavřen díky tomu že v potrubí nebude přetlak který by ho jinak otvíral. Ale rád si to nechám vysvětlit :)

Si pamatuju když mi o Okty prdla v na cestě z Bratislavy hadice za turbem tak když člověk lechal plyn tak to šlo, ale když přidal tak bylo slyšet jak vzduch syčí pryč a po pár sekundách přišel nouzový režim. V závadách bylo, že nebyl dosažen plnící tlak/ regulace pokročena nebo tak nějak a nevěrohodný signál z váhy vzduchu.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to: Tomas.cz Dakujem za upozornenie. Mas pravdu uz som prepracovany hned to opravim a ospravdlnujem sa za tu ko...tinu co som napisal. :bang:
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proč jsem reagoval na to, že použili jen váhu bez MAP, je ten , že mě to zarazilo díky tý nespolehlivosti(Fiaty, natož dodávky moc neopravuju, takže vlastní řešení u Ducata neznám, ne u novějšího, kamoš má Docato, právě který nemá váhu, jen MAP a nedávno jsem zrovna řešil přerušený dráty od MAPu), protože někdy ty nejtechničtější a nejpřesnější věci nejsou ty úplně nejlepší, jinak taky mám MAF off ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ja tiez MAF nemam v laske ale da sa to spravit aj iba s nou. Ja spravit MAF off v Ducate nemozem kedze nemam MAP. Ale zatial je to cekom spolahlive musim poklopat na drevo. Mam skoro 400tis. km a este sa vaha chvalabohu neposrala tak uvidim kolko to vydrazi dalej.
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

a když jsem váhu provrtal a teď dává větší hodnoty než má, vadí to něčemu? viz log
Obrázek
Uživatelský avatar
ASV2004
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
Odpovědi: 0
Bydliště: DS City, Slovensko

Příspěvek od ASV2004 »

Zdravim, nechcem zakladat novu temu.

dnes sa mi spravilo vaha off, problem teraz je

1). auto hlasi chybu..."motor do dilni"
a ta hlaska mi dost vadi (pipanie)
da sa to odstranit ? - egr je tiez off a to mi upravili chalan

2). na dvoje (a len na dvojke) ked dam

a). normalne plyn tak citit, ze motor dusi sa
b). jemne tak, zacne triast motor ako keby na 3 valce
c). ked dam plny plyn tak ledva udrzim volant na ceste :)

vozidlo menej dymi ako s vahou on

- plavak v nadrzi je (bol) cisty
- este pred upravou sa menil aj palovovy filter za taky co nema ohrievanie

(je to octavia tdi 81kw,asv,maxi dot display,2004)
bh2
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 28 pro 2008, 15:32
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od bh2 »

reklamuj tomu co ti to akoze upravil
Uživatelský avatar
ASV2004
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
Odpovědi: 0
Bydliště: DS City, Slovensko

Příspěvek od ASV2004 »

tak, to ano - ale bude mat cas az utorok...

zajtra este vyskusam dat naftu do flase a napojim to priamo, ci to neni kvoli tomu filtra
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to čo je za pristup,že čas až v utorok,tak ked niečo dojebe tak by to mal riešiť hned..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

a odkial si a kto to robil?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

UchoTD píše:to čo je za pristup,že čas až v utorok,tak ked niečo dojebe tak by to mal riešiť hned..
Ale su sviatky chlape. ak to robil pred rokom tak co si ma clovek nohy predbehnut, k voli tomu ze svieti kontrolka ? nepoviem pol slova ze by auto zostalo stat na druhy den. Ja si myslim , ze s tym ze svieti kontrolka sa da jazdit kludne aj do piatku. Inak reklamacnay cas je 30 dni. Vsak skus zavolat do audi , ze ti svieti kontrolka na vianoce co ti asi povedia... (offtopic)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
ASV2004
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 kvě 2012, 19:12
Odpovědi: 0
Bydliště: DS City, Slovensko

Příspěvek od ASV2004 »

robil mi to vcera a fakt tiez nemam problem ak mi to bude tyzden svietit...len chcem vediet ci spravit vsetko co sa da...skor mam problem preco to robi iba na dvojke.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ASV2004 píše:robil mi to vcera a fakt tiez nemam problem ak mi to bude tyzden svietit...len chcem vediet ci spravit vsetko co sa da...skor mam problem preco to robi iba na dvojke.
Vies ked by si to mal urobene dobre tak sa to nestane. ale este jedna vec. co ak mas problem este aj niekdew inde
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“