Větši turbo na audi 2.5 tdi 132kw ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

BH motor má pravdu s tými tryskami aj čerpadlom, u BDG a čerpadlach typu K,L nieje možné až také navýšenie výkonu ako u AKE + vstreky tam je največší potencial, je pravda, že BDG, BDH a BAU sú čo sa týka vačšiek na tom lepšie ale na tých prvých BDG sa vraj stalo, že sa vačka prasla, trošku nepochopitelné, ale už som to videl :D .... mám auto s touto motorizaciou už nejaku chvilku ale z tých menej šťastných AKN a už som sa trošku okolo toho pokrutil... :) a preto mam v hlave momentalne jeden projekt, všade možne študujem, získavam informacie po roznych forach, v literatúre atd, ako vylepšiť tuto aj moju motorizáciu..a na základe doteraz zistených info zvažujem nad kombinaciou, motor z BDG, čerpadlo a vstreky z 132 KW AKE a prípadne nejaké večšie turbo z 3.0 tdi ale je to dosť náročné, začal som skušať pracu vo winols a dalších programoch... zaobstaral som si už davnejšie potrebný hardware a trapim sa a lamem si hlavu, nieje to jednoduche a tato moja kombinacia je šialená...chcel by som to tým spôsobom, že ostane povodná kablovačka motora aj soft, v ktorom sa upravia mapy čerpadla a turboduchadla a všetko sa to zladí....teda mapy čerpadla-premapovanie zo 110 kw na 132 KW a navýšenie, zvýšenie plniaceho tlaku a otpimalizácia vstrekovanej dávky, samozrejme uprava limiterov atd... len ten soft upraviť je náročné a neviem či možné..najme preladenie pôvodneho softu a vloženie map z 132 kw!!!??? je to možné vôbec??? vie to niekto?? vo winolse je tých map neurekom a ťažko len rozoznať ktorá je ktorá, je na to pomocka ako rozoznať tie mapy??? :( a je vobec možné v 110 kw softe upraviť teda vložiť mapu zo 132 kw a zladiť s novým čerpadlom, samo zladiť immo... tvari sa to, že ano, ale ja som lama.... a vidím to na dlhý boj a ešte vela prebdených nocí.... vie niekto poradiť..BH motor čo ty na to.... aspon nejaké postrčenie??? Thanks
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

:) . Stryko da sa vsetko urobit, aj to cerpadlo aj to turb a dokonca aj regulacia elektronicka regulacia. Atle to by si potreboval riadne nakopnut a nie postrcit. Myslim ze by bolo jednoduchsie dat si to urobit ako sa trapit. Mapy kopirovat ti nepomoze, a doporucujem ti pouzit cerpadlo 106L, a ine vstreky. A turbo dajake lepcejcie.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Ved ja viem, to turbo to by som riešil až v poslednom rade,ked by ostalo aj povodne alebo nejake upraviť večšie na podtlakovu regulaciu :), len dať do kopy tu kombinaciu BDG, čerpadlo zo 132 kw plus EDC15 a preladiť pôvodny soft.... :( máš pravdu dokopať a dokopať :D ved keby mi niekto vedel s tým poradiť, pripadne urobiť soft za rozumnu cenu... tak by som bol o krok bližšie k uspechu :) ... kopať a kopať.... frajerka už stratí nervy so mňa, ked len noci aj dni čumakujom do PC po forach a do programov teraz najnovšie :D ale ked ma to chytilo za srdce :D a nedá mi to spávať :) stále mam ten pocit nedostatku vedomostí a to ma ženie do predu ;)
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

drakon píše:no a čerpadlo som mal vo vyhlade K-čko alebo M-ko..čo na to hovoriš???
vo finale je to jedno. len musis k tomu dat dajake vstreky
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit :)
Naposledy upravil(a) skoda dne 30 bře 2013, 00:11, celkem upraveno 1 x.
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

2260 som uvažoval aj ja.... našiel som niečo z x5... inač rad by som niečo take vydieť aspon na videu..
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

skoda píše:Podle mě by na V6TDI bylo dobré 2260VKLR jestli by to tam šlo nějak nabastlit :)
neslo
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Ja som videl nejake 2260 aj s podtlakom na nete, ale mozno sa mylim v oznaceni...
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Ale mna by v prvom rade zaujimala zmena toho softu...
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Nejake napady a rady k dalsim upravam?
bmwdakar650
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 25 bře 2013, 14:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bmwdakar650 »

Kluci a jak velky intecoler na 2.5 na origo turbo když bych dal moc velky tak by zase byla prodleva než by to turbo nafouklo ne ?
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Turbo z a5 3.0 tdi 2260 upravene na podtlak?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“