Ake turbo na 250HP?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ake turbo na 250HP?
Ake turbo dat na 1.9 s rotackou k dosiahnutiu 250HP?
Cital som temy ohladom tohoto ale je tu toho tak vela zatial som si ja vyhliadol toto: 059 145 715 f
GTB2260VK ked mam pravdu. Co poviete?
Cital som temy ohladom tohoto ale je tu toho tak vela zatial som si ja vyhliadol toto: 059 145 715 f
GTB2260VK ked mam pravdu. Co poviete?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
tak to by som bol aj ja zvedavy... ale take, ktore by voslo do ibizi 6K2 a nemuseli by sa vyrabat zvody...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
my to budeme davat do A4 takze zvody sa budu musiet spravit tak ci onak...toto neriesim...mna skôr zaujma kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladicegabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci
... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Otacky klasicky do 4500 ako na rotacke, s EGT je to vraj s takymto velkym turbom OK...jasne ze sa to zmeria...ladic snad dost schopny je ale zas ponechali by sme podtlakovu regulaciu koli jednoduchosti...mozno to bude vyzva do buducna...vsak vieme ze tato nakaza je nevyliecitelnaForest píše:1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladicegabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci
... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy

precital som...pozrel som grafy...marena to ma paradne...takto si to presne predstavujem...ale mozno od tej doby uz je vymyslene zas nieco nove...preto sa pytam....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
to mi pripada na nejaky extrem nie?

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
kompresor z 2.5 tdi,kod motora AKE,najprv doladene na 217 potom na 237koni avsak spodok slabý zacina to od 2250otačokgabo00000 píše:81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
to mi pripada na nejaky extrem nie?tlak vo vyfuku bude ohromny...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tlak je sekundarni zalezitost, primarni je obsah kysliku (napoveda: teplota v sani s tim souvisi) - na ten to jezdigabo00000 píše:inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toto je velky nezmyseltoefuk píše:toto si uz videl?:
postuduj mapy, pocitaj aj zahranicne fora, mozno sa dozvies viac tam.
Myslim, ze rozumne by bolo sa poradit s tym co ti to bude ladit.


takze cim dokonalejsie spalovanie tym mensi tlak potrebujes
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
drahý pane, na tom obrázku neni topografia ženského pohlavného údu, ale kompresorová mapaMatusTDI píše:
toto je velky nezmysel

to treba vedieť čítať, a zrovna toto je to, čím dokážeš porovnávať výkonnosť jednotlivých kompresorov
okrem toho, že aký tlak a množstvo vzduchu dosiahne turbo v max požadovaných otáčkach (otáčky turba,ale aj motora) je tam zakreslená efektivita
čím vyššia efektivita kompresora - tým menej ohrieva vzduch, a tým pádom je jeho merná hmotnosť vyššia... tak, či nie tak?

treba si pozret aj prispevky horevysie,viem ztoho citat ale bavili sme sa o skladanom turbe..takze garretacka topografia tu nepomoze

ajtak si myslim ze mam pravdu
taketo teoreticke grafy neuznavam,kazdy motor je svojsky,pokial je turbo elektronicky riadene,toto vsetko je nezmysel uz len pri pridani aquamistu do motora...taky je moj nazor..a nazory ludi so 160ps ma nezaujimaju
*practice make perfect


ajtak si myslim ze mam pravdu

