Ake turbo na 250HP?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Ake turbo na 250HP?

Příspěvek od gabo00000 »

Ake turbo dat na 1.9 s rotackou k dosiahnutiu 250HP?
Cital som temy ohladom tohoto ale je tu toho tak vela zatial som si ja vyhliadol toto: 059 145 715 f
GTB2260VK ked mam pravdu. Co poviete?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

tak to by som bol aj ja zvedavy... ale take, ktore by voslo do ibizi 6K2 a nemuseli by sa vyrabat zvody...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

presne to mam v planu :)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

my to budeme davat do A4 takze zvody sa budu musiet spravit tak ci onak...toto neriesim...mna skôr zaujma kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

gabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladice
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci

... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MatusTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 črc 2012, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od MatusTDI »

pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Forest píše:
gabo00000 píše:kolko napriklad sa s takym turbom da tlacit? a aky to ma nabeh? popripade co moze byt lepsie?
1) zalezi na otackach, EGT, teplotu v sani, schopnostech ladice
2) nejlepsi je udelat to na elektronickou regulaci

... a vubec nejlepsi by bylo, kdyby sis prosel ruzne grafy s aplikaci tohoto turba, je toho tu kotel (jen je treba pocitat s horsim nastupem u rotacky pri porovnavani s PDckem), jen clovek nesmi byt lenivy
Otacky klasicky do 4500 ako na rotacke, s EGT je to vraj s takymto velkym turbom OK...jasne ze sa to zmeria...ladic snad dost schopny je ale zas ponechali by sme podtlakovu regulaciu koli jednoduchosti...mozno to bude vyzva do buducna...vsak vieme ze tato nakaza je nevyliecitelna :)

precital som...pozrel som grafy...marena to ma paradne...takto si to presne predstavujem...ale mozno od tej doby uz je vymyslene zas nieco nove...preto sa pytam....
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?
to mi pripada na nejaky extrem nie? :o tlak vo vyfuku bude ohromny...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
MatusTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 črc 2012, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od MatusTDI »

gabo00000 píše:
MatusTDI píše:pokial mas turbo z 81kw s variabilitou,tak sa da preskladat na hybrida do 250ps,videl som to v jednej ibize od BH motorsportu ,ak sa mylim opravte ma
81? to snad sa pouzije vyfuk z 81kw a kompresor z GTB2260VK?
to mi pripada na nejaky extrem nie? :o tlak vo vyfuku bude ohromny...
kompresor z 2.5 tdi,kod motora AKE,najprv doladene na 217 potom na 237koni avsak spodok slabý zacina to od 2250otačok :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

gabo00000 píše:inac kolko vlastne tlaku potrebujem na 250HP? 2,2? - 2,3? tolko by to turbo malo zvladnut nie? aspon orientacne by som rad vedel preztoze na fore som nasiel ze to dokaze od 2 do 2,5 baru co sa mi nejak nezda
Tlak je sekundarni zalezitost, primarni je obsah kysliku (napoveda: teplota v sani s tim souvisi) - na ten to jezdi ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

toto si uz videl?:

Obrázek

postuduj mapy, pocitaj aj zahranicne fora, mozno sa dozvies viac tam.
Myslim, ze rozumne by bolo sa poradit s tym co ti to bude ladit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
MatusTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 črc 2012, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od MatusTDI »

toefuk píše:toto si uz videl?:

Obrázek

postuduj mapy, pocitaj aj zahranicne fora, mozno sa dozvies viac tam.
Myslim, ze rozumne by bolo sa poradit s tym co ti to bude ladit.
toto je velky nezmysel ;) panko prispevok pred tebou ma pravdu v normalnych podmienakch 21%vzduchu je cisty kyslik cim menej stupnov tym viac O2,cize dokonalejsie spalovanie=vysia efektivita=vykon,tymze sem das nejaky graf ktory sa v kazdom motori moze lisit nepomozes... :o
takze cim dokonalejsie spalovanie tym mensi tlak potrebujes
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

MatusTDI píše:
toto je velky nezmysel ;)
drahý pane, na tom obrázku neni topografia ženského pohlavného údu, ale kompresorová mapa (LOL)

to treba vedieť čítať, a zrovna toto je to, čím dokážeš porovnávať výkonnosť jednotlivých kompresorov
okrem toho, že aký tlak a množstvo vzduchu dosiahne turbo v max požadovaných otáčkach (otáčky turba,ale aj motora) je tam zakreslená efektivita
čím vyššia efektivita kompresora - tým menej ohrieva vzduch, a tým pádom je jeho merná hmotnosť vyššia... tak, či nie tak? (hm)
Uživatelský avatar
MatusTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 25 črc 2012, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od MatusTDI »

treba si pozret aj prispevky horevysie,viem ztoho citat ale bavili sme sa o skladanom turbe..takze garretacka topografia tu nepomoze ;) (offtopic)
ajtak si myslim ze mam pravdu :D taketo teoreticke grafy neuznavam,kazdy motor je svojsky,pokial je turbo elektronicky riadene,toto vsetko je nezmysel uz len pri pridani aquamistu do motora...taky je moj nazor..a nazory ludi so 160ps ma nezaujimaju ;) *practice make perfect
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“