Sou stejný a na stejnym místě.aughostino píše:su zuby na jednohmote a dvojhnote rovnake? ide mi o to, ci pri vymene bude treba menit aj starter alebo zapasuje bez problemov
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
dimenzacia spojky
chcem sa spytat, kolko znesie original spojka ALH, zatial vsetko original, 146 tkm, rozmyslal som len na vyladenie cipom, ale bez toho aby som sa vyhol vymene spojky, pripadne dalsim investiaciam? spojka zatial presmykne z casu na cas len na prvych dvoch troch krizovatkach, a aj to nie pravidelne? dakujem
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 dub 2013, 11:56
Zeptám se možná blbě, ale nikde to nemůžu dohledat, tak sázim na vás. Mám octavii 4x4 motor ATD a převodovku FEM. Jaká je tam spojka? Dvouhmota? Jde mi o to, že mě čeká její výměna a ta cena mě málem porazila. Nevím, jestli mám řešit jednohmotu, nebo to vyjde na stejno. Taky auto začalo dělat to, když rozjedu auto na cca 3tis. ot, tak při klesání otáček jak při puštěnym plynu, tak při vyšlápnutí spojky to někdy zavrže. Je to takovej kovovej rotační zvuk. Dělá to ta spojka? Nebo to může dělat turbo? To by mělo bejt nový z léta. Sám jsem ho kupoval.
Po tých dlhých debatách sa chcem opýtať, aká spojku a s akým zotrvačníkom dať do mojej octavie 1,9/81 AHF. Auto má chip, tak som ho kupoval a presnejšie nevie nič o tom ani pôvodný majiteľ, lebo bolo dovezené a čaká ma výmena spojky. Čo by ste tam dali? Nechcem pretekať, ale občas ju preženiem troška, ale jazdím dosť po meste, takže vibrácie, cukanie a nejaké natriasanie mi moc nechýbajú. Takže mohli by ste mi tu popísať výhody, nevýhody a nejaký link prípadne odkiaľ by som mohol komplet spojku aj zo zotrvačníkom zohnať za dobrú cenu ?
Re: dimenzacia spojky
Na chip bez vymeny spojky zabudni kedze ti to uz teraz smyka....milancok píše:chcem sa spytat, kolko znesie original spojka ALH, zatial vsetko original, 146 tkm, rozmyslal som len na vyladenie cipom, ale bez toho aby som sa vyhol vymene spojky, pripadne dalsim investiaciam? spojka zatial presmykne z casu na cas len na prvych dvoch troch krizovatkach, a aj to nie pravidelne? dakujem
Mne seriova spojka nesmykala po chipe (350Nm) asi 15tisic km, potom na stvorke plny knedlik zacala smykat, tak tam isla JH s HDS+VR6 a je pokoj.
Kedze ti to klze na seriovom softe, vymene spojky sa tak ci tak nevyhnes

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Prosím pana Humla jestli mi to půjde na AUDI A4 AVANT 2003 1.9 TDI 96KW AWX 5Q http://www.mdily.cz/audi/a4-avant-kombi ... assat.html
AUDI A4 AVANT 1,9 TDI PD 96 KW
pokud není vyhřátý setrvák tak nechat, a jinak lamelu nechat přeobložit na organiku(hds57) a přítlačák buď vr6 nebo z atd jsou stejné !, ale ne valeomarkusgti píše:zdravim, potřebuju radu, 1.8 T AGU- 309ps a 469Nm spojka ATD včetně jednohmoty, odlehčeno a vyváženo na +- 0.5g,. začala klouzat, z jakou dát směs lamely a přítlačak zas ATD nebo vr6 je silnější? je to na denní ježdění, takže keramiku tam dat nechcu
díky za rady