opět záhada století
Moderátoři: šulda, Moderátoři
opět záhada století
kdysi jsem tu psal poruchu vozu Passat 1,9 2006. problém startování náhodně. Prý v hlavě jsou drážky jak jsou uloženy trysky. V servisu vyměnili jednu jako by rozpadlou, dali nove gumičky a vše v pořádku až do...
Při jízdě kolem 50 km jako by ustřihl někdo naftu a motor přestal pracovat. ani si neškytl přes převod do zastavení. Vypnul jsem zapalování, znova nastartoval, chytl na otočku a vše Ok. po asi 14 dnech jsem přijel domu před barák, motor běžel na volnoběh v klidu, tak jsem vypnul zapalování, vynesl papíry ze dveří a nastartoval. NIC. točení na prázdno... po asi 20 sekundách startování na potřetí po vypnutí a znova natočení motoru chytl okamžitě a běží do teď. V servisu byl na diagnostice... vůbec nic, vše v pořádku. Od té doby zase asi 14 dní startuje kdykoliv na protočení... čím to je? Děkuji moc.
Při jízdě kolem 50 km jako by ustřihl někdo naftu a motor přestal pracovat. ani si neškytl přes převod do zastavení. Vypnul jsem zapalování, znova nastartoval, chytl na otočku a vše Ok. po asi 14 dnech jsem přijel domu před barák, motor běžel na volnoběh v klidu, tak jsem vypnul zapalování, vynesl papíry ze dveří a nastartoval. NIC. točení na prázdno... po asi 20 sekundách startování na potřetí po vypnutí a znova natočení motoru chytl okamžitě a běží do teď. V servisu byl na diagnostice... vůbec nic, vše v pořádku. Od té doby zase asi 14 dní startuje kdykoliv na protočení... čím to je? Děkuji moc.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Re: opět záhada století
cidlo otacek vacky to nehlasilo? Uz sem jich vymenil spoustu. Stejne priznaky:)praha46 píše:kdysi jsem tu psal poruchu vozu Passat 1,9 2006. problém startování náhodně. Prý v hlavě jsou drážky jak jsou uloženy trysky. V servisu vyměnili jednu jako by rozpadlou, dali nove gumičky a vše v pořádku až do...
Při jízdě kolem 50 km jako by ustřihl někdo naftu a motor přestal pracovat. ani si neškytl přes převod do zastavení. Vypnul jsem zapalování, znova nastartoval, chytl na otočku a vše Ok. po asi 14 dnech jsem přijel domu před barák, motor běžel na volnoběh v klidu, tak jsem vypnul zapalování, vynesl papíry ze dveří a nastartoval. NIC. točení na prázdno... po asi 20 sekundách startování na potřetí po vypnutí a znova natočení motoru chytl okamžitě a běží do teď. V servisu byl na diagnostice... vůbec nic, vše v pořádku. Od té doby zase asi 14 dní startuje kdykoliv na protočení... čím to je? Děkuji moc.
cerpadlo..
ale proc kdys nejde nastartovat pak najednou zapnu zapalováni a chytne během vteřiny? bez cukani atd? a vždy se to projevi po vynutí motoru?
Ahoj lidi. Jsem tu nový tak mě šetřte.
Tak přesně takhle jsem se divil, když mi začala odcházet spínací skříňka. Nejdřív mě párkrát Polo zradilo při startu s ohřátým motorem. Po chvíli zase všechno OK. A úplně super bylo, když mi jednou motor zdechl za jízdy před kruháčem
Raději jsem natáhl kus kablu mezi + na baterii a naftovým ventilem na vstřikovacím čerpadle a auto jelo zase jako dráha. Po výměně spínací skříňky vše OK! Hlavně je potřeba dobře zajistit nouzový kabel proti vypadnutí a následnému zkratu a po jízdě ho odpojit od baterie (dost papá)! Je to řešení na dojezd, ne na trvalo. 
Tak přesně takhle jsem se divil, když mi začala odcházet spínací skříňka. Nejdřív mě párkrát Polo zradilo při startu s ohřátým motorem. Po chvíli zase všechno OK. A úplně super bylo, když mi jednou motor zdechl za jízdy před kruháčem


take si říkám proč se to děje vždy po vypnutí motoru... jen jednou zdechl systemem rychle smrti. zastavil jsem, vypl zapalování zapl a okamžitě motor naskočil jako by se nic nestalo... v servisech nevedi, testy v pořádku a podle nich by asi bylo u nich nejlepe si koupit rovnou nove auto. Trasky, čerpadla, hlava, počítač.... desetitisice a pak to bude kravina za par stovek...
Chce to vzít zkoušečku a v případě, že auto odmítne poslušnost, ověřit zda jde do uzavíracího ventilu na vstřikovacím čerpadle proud (při zapnutém zapalování). Sice se jedná o banalitu, ale je to problém, který se vyskytuje nepravidelně. Proto se strašně špatně hledá. Mám Polo 1,9 SDI, takže až takový rozdíl v této části vozu nebude. Ten ventil by měl při zapnutí zapalování slabě cvaknout, ale zkoušečka je jistější. Snad to zabere. 
