opět záhada století

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
praha46
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 úno 2013, 22:22
Odpovědi: 0

opět záhada století

Příspěvek od praha46 »

kdysi jsem tu psal poruchu vozu Passat 1,9 2006. problém startování náhodně. Prý v hlavě jsou drážky jak jsou uloženy trysky. V servisu vyměnili jednu jako by rozpadlou, dali nove gumičky a vše v pořádku až do...
Při jízdě kolem 50 km jako by ustřihl někdo naftu a motor přestal pracovat. ani si neškytl přes převod do zastavení. Vypnul jsem zapalování, znova nastartoval, chytl na otočku a vše Ok. po asi 14 dnech jsem přijel domu před barák, motor běžel na volnoběh v klidu, tak jsem vypnul zapalování, vynesl papíry ze dveří a nastartoval. NIC. točení na prázdno... po asi 20 sekundách startování na potřetí po vypnutí a znova natočení motoru chytl okamžitě a běží do teď. V servisu byl na diagnostice... vůbec nic, vše v pořádku. Od té doby zase asi 14 dní startuje kdykoliv na protočení... čím to je? Děkuji moc.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Odpovědi: 0

Re: opět záhada století

Příspěvek od Tunningkiller »

praha46 píše:kdysi jsem tu psal poruchu vozu Passat 1,9 2006. problém startování náhodně. Prý v hlavě jsou drážky jak jsou uloženy trysky. V servisu vyměnili jednu jako by rozpadlou, dali nove gumičky a vše v pořádku až do...
Při jízdě kolem 50 km jako by ustřihl někdo naftu a motor přestal pracovat. ani si neškytl přes převod do zastavení. Vypnul jsem zapalování, znova nastartoval, chytl na otočku a vše Ok. po asi 14 dnech jsem přijel domu před barák, motor běžel na volnoběh v klidu, tak jsem vypnul zapalování, vynesl papíry ze dveří a nastartoval. NIC. točení na prázdno... po asi 20 sekundách startování na potřetí po vypnutí a znova natočení motoru chytl okamžitě a běží do teď. V servisu byl na diagnostice... vůbec nic, vše v pořádku. Od té doby zase asi 14 dní startuje kdykoliv na protočení... čím to je? Děkuji moc.
cidlo otacek vacky to nehlasilo? Uz sem jich vymenil spoustu. Stejne priznaky:)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Čerpadlo v nádrži nejspíš.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
praha46
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 úno 2013, 22:22
Odpovědi: 0

cerpadlo..

Příspěvek od praha46 »

ale proc kdys nejde nastartovat pak najednou zapnu zapalováni a chytne během vteřiny? bez cukani atd? a vždy se to projevi po vynutí motoru?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nebyla žádná závada ani v jiných jednotkách, když to nechtělo chytit, rožnulo se žhavení a kontrolka motoru?
praha46
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 úno 2013, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od praha46 »

absolutne vse v normalu jako pri klasickem startu. jen pri delsim toceni se objevi napis stop a kontrolka tlaku oleje...
Uživatelský avatar
dcest
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 dub 2013, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od dcest »

Ahoj lidi. Jsem tu nový tak mě šetřte.
Tak přesně takhle jsem se divil, když mi začala odcházet spínací skříňka. Nejdřív mě párkrát Polo zradilo při startu s ohřátým motorem. Po chvíli zase všechno OK. A úplně super bylo, když mi jednou motor zdechl za jízdy před kruháčem :lol: Raději jsem natáhl kus kablu mezi + na baterii a naftovým ventilem na vstřikovacím čerpadle a auto jelo zase jako dráha. Po výměně spínací skříňky vše OK! Hlavně je potřeba dobře zajistit nouzový kabel proti vypadnutí a následnému zkratu a po jízdě ho odpojit od baterie (dost papá)! Je to řešení na dojezd, ne na trvalo. 8)
praha46
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 úno 2013, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od praha46 »

take si říkám proč se to děje vždy po vypnutí motoru... jen jednou zdechl systemem rychle smrti. zastavil jsem, vypl zapalování zapl a okamžitě motor naskočil jako by se nic nestalo... v servisech nevedi, testy v pořádku a podle nich by asi bylo u nich nejlepe si koupit rovnou nove auto. Trasky, čerpadla, hlava, počítač.... desetitisice a pak to bude kravina za par stovek...
Uživatelský avatar
dcest
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 dub 2013, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od dcest »

Chce to vzít zkoušečku a v případě, že auto odmítne poslušnost, ověřit zda jde do uzavíracího ventilu na vstřikovacím čerpadle proud (při zapnutém zapalování). Sice se jedná o banalitu, ale je to problém, který se vyskytuje nepravidelně. Proto se strašně špatně hledá. Mám Polo 1,9 SDI, takže až takový rozdíl v této části vozu nebude. Ten ventil by měl při zapnutí zapalování slabě cvaknout, ale zkoušečka je jistější. Snad to zabere. :roll:
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to by mě zajímalo,kde ho bude u PDčkovýho motoru hledat (rofl)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“