audi a6 2.5 tdi pomoc...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

audi a6 2.5 tdi pomoc...

Příspěvek od LáďaTDI »

Ahoj lidi, v sobotu jsem si dosti výhodně pořídil audi a6 2.5TDI, r.v. 1999 110kw, auto samozřejmě není jako nové, bývalý majitel psal v inzerátu horší turbo..., horší turbo znamenalo že auto hulilo jak darebný kamna, ale s hodně lehkou nohou jsem dojel, turbo jsem včera vyměnil, auto bylo chvíli lepší, ale teď se to rozjelo nanovo, dočetl jsem se o filtru odvětrávání klikové skříně, a šel jsem tedy touto cestou nový filtr ještě nemám nejlevnější jsem sehnal za 1900kč, pač mi bylo řečeno že se to dá sehnat pouze jako origo díl.. aby mi to neustále neházelo olej do turba tak jsem nakonec té hadičky co vede do sání dal takovej malej filtřík, a díru v sání zaslepil.... skrz ten filtr jde ale tolik výparů že po chvíli jízdy musím hodně větrat což mi nejspíš potvrdilo mojí teorii o tom že chyba není v turbu ale ve filtru odvětrávání, chci se zeptat jestli je tento filtr stejný pro 110kw a 132kw, teda respektive ten pro 132 kw má byt prý lepší lae pasuje tam.. a další moje otázka je na koli by se u tohohle auta měl zahřívat olej? já se nedostanu přez 80stupňů...
Aiworry
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 23 čer 2011, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aiworry »

dej tam tenhle a budes mit pokoj http://www.cc-autodily.cz/sada-tesneni-drzaku

jinak koukni na vacky v jakym jsou stavu.

jinak olej mam taky kolem 80, ale pri velkym horku a ostrejsi jizde i 100.
To je podle me ok.
Naposledy upravil(a) Aiworry dne 22 dub 2013, 20:18, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33905
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

místo potvrzování teorií si nech nalogovat turbo a váhu vzduchu vagem a napiš kolik ti naváží trojka plný a kolik natlačí :?
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od LáďaTDI »

tak s váhou vzduchu se počítá jako další v pořadí pač auto táhne ale jen do 3 tis.. a jako ostatní věci je dost mastná, zkusím vyčistit, ale vidím to spíš na výměnu... chci se nejdřív zbavit tý dýmovnice, a pak zajet na diagnostiku :) a co ten olej není 80 stupňů docela málo?
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od LáďaTDI »

díky za ten díl co jsi mi sem hodil , podle čísla je to tem samej za kterej mi řekli 1900kč
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

teplota oleje je v pohode ;) Koukni na vacky, aby to nakonec nekourilo diky vydrenym vackam.

Preju hodne stesti s timhle autem.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od LáďaTDI »

tak bývalý majitel tvrdil že jsou před 20ti tis dělaný rozvody a vačky, jinak to auto běhá normálně, a jak jsem zaslepil tu hadičku tak to začalo po ránu hulit až když se to vyloženě ohřálo(výfuk) jinak byl klid, tak snad to vačky nebudou( kolik vůbec stojej rozvody i s vačkama?) a prý se kvůli tomu musí rozebrat půl auta... :(
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od LáďaTDI »

tak jsem při výměně toho filtru odvětrávání narazil na problém, spodní matka co drží přírubu egru u svodů je totálně sežvejkaná, můj dotaz zní jde na tomto motoru egr zaslepit?
LáďaTDI
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2013, 19:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od LáďaTDI »

tak auto už se rozjelo přestalo hulit, a funguje, až teda na drobnost někdy se mi rozbliká kontrolka žhavení a auto déle startuje, chytá hned ale dlouho trvá než se chytnou všechy válce tak aby se udrželo, z toho co jsem se tady dočetl soudím, že je to předvstřik, ale už jsem se nedočetl jak ho nastavit, nebo jestli na to potřebuji něco speciálního? auto taky docela žere, cca 10 litrů ale to si myslím že se srovná...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“