audi a6 2.5 tdi pomoc...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
audi a6 2.5 tdi pomoc...
Ahoj lidi, v sobotu jsem si dosti výhodně pořídil audi a6 2.5TDI, r.v. 1999 110kw, auto samozřejmě není jako nové, bývalý majitel psal v inzerátu horší turbo..., horší turbo znamenalo že auto hulilo jak darebný kamna, ale s hodně lehkou nohou jsem dojel, turbo jsem včera vyměnil, auto bylo chvíli lepší, ale teď se to rozjelo nanovo, dočetl jsem se o filtru odvětrávání klikové skříně, a šel jsem tedy touto cestou nový filtr ještě nemám nejlevnější jsem sehnal za 1900kč, pač mi bylo řečeno že se to dá sehnat pouze jako origo díl.. aby mi to neustále neházelo olej do turba tak jsem nakonec té hadičky co vede do sání dal takovej malej filtřík, a díru v sání zaslepil.... skrz ten filtr jde ale tolik výparů že po chvíli jízdy musím hodně větrat což mi nejspíš potvrdilo mojí teorii o tom že chyba není v turbu ale ve filtru odvětrávání, chci se zeptat jestli je tento filtr stejný pro 110kw a 132kw, teda respektive ten pro 132 kw má byt prý lepší lae pasuje tam.. a další moje otázka je na koli by se u tohohle auta měl zahřívat olej? já se nedostanu přez 80stupňů...
dej tam tenhle a budes mit pokoj http://www.cc-autodily.cz/sada-tesneni-drzaku
jinak koukni na vacky v jakym jsou stavu.
jinak olej mam taky kolem 80, ale pri velkym horku a ostrejsi jizde i 100.
To je podle me ok.
jinak koukni na vacky v jakym jsou stavu.
jinak olej mam taky kolem 80, ale pri velkym horku a ostrejsi jizde i 100.
To je podle me ok.
Naposledy upravil(a) Aiworry dne 22 dub 2013, 20:18, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33905
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak bývalý majitel tvrdil že jsou před 20ti tis dělaný rozvody a vačky, jinak to auto běhá normálně, a jak jsem zaslepil tu hadičku tak to začalo po ránu hulit až když se to vyloženě ohřálo(výfuk) jinak byl klid, tak snad to vačky nebudou( kolik vůbec stojej rozvody i s vačkama?) a prý se kvůli tomu musí rozebrat půl auta... 

tak auto už se rozjelo přestalo hulit, a funguje, až teda na drobnost někdy se mi rozbliká kontrolka žhavení a auto déle startuje, chytá hned ale dlouho trvá než se chytnou všechy válce tak aby se udrželo, z toho co jsem se tady dočetl soudím, že je to předvstřik, ale už jsem se nedočetl jak ho nastavit, nebo jestli na to potřebuji něco speciálního? auto taky docela žere, cca 10 litrů ale to si myslím že se srovná...