Zatial si to odkladam, no neviem co s tym bojim sa to dat priamo do nadrze...
Tuk-sadlo v oleji
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Tuk-sadlo v oleji
Caute, co s tym hustym tukom v oleji? da sa to daako spracovat aby to bolo riedke a jazdit na to?
Zatial si to odkladam, no neviem co s tym bojim sa to dat priamo do nadrze...
Zatial si to odkladam, no neviem co s tym bojim sa to dat priamo do nadrze...
BMW e46 - 320D - 2.0 TDi 99.rv
50%bio
Skoda felicia 1.3 MPI 99. rv
50%bio
Skoda felicia 1.3 MPI 99. rv
Re: Tuk-sadlo v oleji
Sádlo rozpouštím za tepla v benzínu , přefiltruju a pak to vyjezdím, ale jen v létě.Webo píše:Caute, co s tym hustym tukom v oleji? da sa to daako spracovat aby to bolo riedke a jazdit na to?![]()
Zatial si to odkladam, no neviem co s tym bojim sa to dat priamo do nadrze...
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- imakebiodiesel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 01 črc 2012, 12:28
- Bydliště: lu2 UK
ked robis bio tak by pre teba nemal byt problem
zkonvertovat aj sadlo treba pouzit h2so4 aspon 98%
pomer je 0.07 % k oleju tuku inac sa mozes docitat tu na fore
o inych metodach ako esterifikovat sadlo ale ja osobne neodporucam
specialne ak sa v takej bionafte objavi biely sopel je to dobry zabijak
motora
zkonvertovat aj sadlo treba pouzit h2so4 aspon 98%
pomer je 0.07 % k oleju tuku inac sa mozes docitat tu na fore
o inych metodach ako esterifikovat sadlo ale ja osobne neodporucam
specialne ak sa v takej bionafte objavi biely sopel je to dobry zabijak
motora
viac ako 100000km len na ciste bio
Re: Tuk-sadlo v oleji
Ředím tuk benzínem, ale není to na 100%. Po čase si sedne na dno a houstne. Doporučuji naředit a co nejrychleji vyjezdit-ideálně v létě.Webo píše:Caute, co s tym hustym tukom v oleji? da sa to daako spracovat aby to bolo riedke a jazdit na to?![]()
Zatial si to odkladam, no neviem co s tym bojim sa to dat priamo do nadrze...
Mercedes-Benz W210 300D
Esterifikovat..........ikdyz tam zustane je ho podstatne min takze ho necham sednout na dno a vyleju ........v nejhorsim pripade vyjedu motoru nic neudela ale zasere ti filtr...je dobry to riznout naftou a benzinem .......kazdopadne podstane snizje zivotnost filtru
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
Steelstorm
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Dostalo sa ku mne 50l zasraného vyfritu, plno tuku tam je a je dosť špinavý.
Mám spravené také filtračné zariadenie podla predlohy od Oldaf, z olejového filtru z Liazky, a nalial som tam 10l a pretieklo tak 1,5l a už to stojí. Dal som do toho asi deci benzínu a už to nechce dalej ísť, pravdepodobne sa upchal ten filter, čo teraz? Treba asi nechať sadnúť ten tuk a tie sračky alebo ako?
Mám spravené také filtračné zariadenie podla predlohy od Oldaf, z olejového filtru z Liazky, a nalial som tam 10l a pretieklo tak 1,5l a už to stojí. Dal som do toho asi deci benzínu a už to nechce dalej ísť, pravdepodobne sa upchal ten filter, čo teraz? Treba asi nechať sadnúť ten tuk a tie sračky alebo ako?
Pokud v tom je hodně bordelu a sádla tak je lepší to lejt přes kuchyňskej cedník a pak to teprve filtrovat. Nebo to nechat odstát a filtrovat jen odstátej vršek, do toho bordelu co zůstane vespod nalejt benzín, zamíchat , nechat nejlíp v černým kanystru na sluníčku a pak teprve přefiltrovat. Takhle jsem zlikvidoval pár soudků ztuženýho pokrmovýho tuku z pekárenSteelstorm píše:Dostalo sa ku mne 50l zasraného vyfritu, plno tuku tam je a je dosť špinavý.
Mám spravené také filtračné zariadenie podla predlohy od Oldaf, z olejového filtru z Liazky, a nalial som tam 10l a pretieklo tak 1,5l a už to stojí. Dal som do toho asi deci benzínu a už to nechce dalej ísť, pravdepodobne sa upchal ten filter, čo teraz? Treba asi nechať sadnúť ten tuk a tie sračky alebo ako?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Vyser sa na to, musis to ohrat v kotli jak kdybys chtel smazit rizky, aspon 100 °C, pak prestanes topit - nutne (jinak olej mirne porad cirkuluje, zalejes ohen vodou) a mas prefiltrovane, vse si sedne krasne na dno. Odzkousene, je to asi nejlepsi jak prefiltrovat totalni sracky. A pak za tepla budes nalevat do filtru, az to spadne treba na 50 °C. Vyzkousej.Steelstorm píše:Dostalo sa ku mne 50l zasraného vyfritu, plno tuku tam je a je dosť špinavý.
Mám spravené také filtračné zariadenie podla predlohy od Oldaf, z olejového filtru z Liazky, a nalial som tam 10l a pretieklo tak 1,5l a už to stojí. Dal som do toho asi deci benzínu a už to nechce dalej ísť, pravdepodobne sa upchal ten filter, čo teraz? Treba asi nechať sadnúť ten tuk a tie sračky alebo ako?
-
Steelstorm
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 bře 2013, 01:18
Tak to je v prdeli, lebo to filtrujem v paneláku v pivnici 3x2m, kde neni naťahaná elektrika, a nemám možnosť to ohriať nejako.
Inak cez noc pretiekol další cca liter, ale už teraz nejde ani kvapka, sa okolo toho filtru spravila taká 1cm hrubá vrstva tuku, vyzerá to ako med
Trochu som to zoškrábal klackom, a zas prešlo trochu toho a znova stop.
Premňa asi jediná možnosť nechať to odstáť tak 1-2 týždne, nech si sadne ten tuk a sračky, a potom znova prefiltrovať, v tom kýbli s filtrom mi už ostalo len nejakých 5-7l, a v sude mám 40l toho, ale kým sa to neusadí tak to asi nemá zmysel liať to tam. Kua oldaf ked som pozeral minule to tvoje video jak ti to valí, tak som sa tak na to tešil a u mna nič, som za dva dni dokopy natankoval max 3l
A zrovna za takúto pi.ovinu som dal v prepočte 13kč za liter, pritom mám 3 dalšie zdroje na olej zadarmo, len tí akurát nemali ešte dosť na naplnenie celého suda.
Inak cez noc pretiekol další cca liter, ale už teraz nejde ani kvapka, sa okolo toho filtru spravila taká 1cm hrubá vrstva tuku, vyzerá to ako med
Premňa asi jediná možnosť nechať to odstáť tak 1-2 týždne, nech si sadne ten tuk a sračky, a potom znova prefiltrovať, v tom kýbli s filtrom mi už ostalo len nejakých 5-7l, a v sude mám 40l toho, ale kým sa to neusadí tak to asi nemá zmysel liať to tam. Kua oldaf ked som pozeral minule to tvoje video jak ti to valí, tak som sa tak na to tešil a u mna nič, som za dva dni dokopy natankoval max 3l
A zrovna za takúto pi.ovinu som dal v prepočte 13kč za liter, pritom mám 3 dalšie zdroje na olej zadarmo, len tí akurát nemali ešte dosť na naplnenie celého suda.
Mě taklovejhle bordel už několikrát ucpal liazkovou vložku. Stačí nechat ty soudky odležet a nalévat jen čistej vršek. Bordel ze dna sliju do velkýho sudu, kde ho ředím benzínem - pořádně zamíchám a po pár dnech je zase nahoře čistej.Steelstorm píše:Tak to je v prdeli, lebo to filtrujem v paneláku v pivnici 3x2m, kde neni naťahaná elektrika, a nemám možnosť to ohriať nejako.
Inak cez noc pretiekol další cca liter, ale už teraz nejde ani kvapka, sa okolo toho filtru spravila taká 1cm hrubá vrstva tuku, vyzerá to ako medTrochu som to zoškrábal klackom, a zas prešlo trochu toho a znova stop.
Premňa asi jediná možnosť nechať to odstáť tak 1-2 týždne, nech si sadne ten tuk a sračky, a potom znova prefiltrovať, v tom kýbli s filtrom mi už ostalo len nejakých 5-7l, a v sude mám 40l toho, ale kým sa to neusadí tak to asi nemá zmysel liať to tam. Kua oldaf ked som pozeral minule to tvoje video jak ti to valí, tak som sa tak na to tešil a u mna nič, som za dva dni dokopy natankoval max 3l
A zrovna za takúto pi.ovinu som dal v prepočte 13kč za liter, pritom mám 3 dalšie zdroje na olej zadarmo, len tí akurát nemali ešte dosť na naplnenie celého suda.
Na konec ti vždycky zůstane nějakej bordel - ten zpracovat jak píše radluk
Mercedes-Benz W210 300D