Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.
Moderátoři: šulda , JasteR , Moderátoři
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46 Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od petrstony » 09 kvě 2013, 11:41
Úprava DieselPower
DPF venku
Velký Intercooler
Naposledy upravil(a)
petrstony dne 25 kvě 2013, 19:38, celkem upraveno 2 x.
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549 Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové
Příspěvek
od Frenzy » 09 kvě 2013, 13:37
Můžeš nám k tomu napsat víc, když si sem dal takovou mrňku?
Předpokládám, že první úprava je soft a potom IC, správně? Krouťák je cca 680Nm, viď?
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46 Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od petrstony » 09 kvě 2013, 14:06
první je série druhá je na rychlo a pak třetí výsledná,cooler je od začátku
už někdo dělal vyšší výkony?Nemyslím o pár koní
,alespoň 20 a výše,třeba jiné turbo,hybrid?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 09 kvě 2013, 15:51
Hezke, jen by to chtelo trochu (vice) vetsi rozliseni. To jsou neuveritelne prubehy, kurna, kdybych si byl jist, ze ten CR vydrzi, tak bych mozna sel i do toho dvoulitra
Vetsich vystupnich hodnot melo byt dosazeno zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 22&start=0
.. ale neni podlozeno grafem.
Jinak se zeptam - co Te drzi pomyslne za prdel? Turbo, vstriky, vyfuk nebo neco jineho?
Naposledy upravil(a)
Forest dne 09 kvě 2013, 16:55, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328 Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od netopier » 09 kvě 2013, 15:56
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46 Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od petrstony » 09 kvě 2013, 20:12
Forest píše: Hezke, jen by to chtelo trochu (vice) vetsi rozliseni. To jsou neuveritelne prubehy, kurna, kdybych si byl jist, ze ten CR vydrzi, tak bych mozna sel i do toho dvoulitra
Vetsich vystupnich hodnot melo byt dosazeno zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 22&start=0
.. ale neni podlozeno grafem.
Jinak se zeptam - co Te drzi pomyslne za prdel? Turbo, vstriky, vyfuk nebo neco jineho?
zatím to vypadá na výfuky,ještě se uvidí příští týden
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130 Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city
Příspěvek
od Dukes » 10 kvě 2013, 10:29
Dovolil jsem si uploadnout trochu větší a čitelnější grafy.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 10 kvě 2013, 12:20
@Dukes: Diky, ze beres ohledy i nas starsi s pripadne horsim zrakem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340 Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fantomeš » 10 kvě 2013, 14:44
Spojka je sériová?
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46 Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od petrstony » 10 kvě 2013, 19:15
Fantomeš píše: Spojka je sériová?
multitronic
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340 Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Fantomeš » 10 kvě 2013, 22:21
petrstony píše: Fantomeš píše: Spojka je sériová?
multitronic
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 10 kvě 2013, 23:04
Jak to hulí s těmito úpravami a bez DPF? Převodovka ještě drží?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46 Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0
Příspěvek
od petrstony » 11 kvě 2013, 06:30
Kornout píše: Jak to hulí s těmito úpravami a bez DPF? Převodovka ještě drží?
hulí to jen lehce,převodovka v pohodě,zvládla u známého i 730nm
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59 Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Badumi1 » 11 kvě 2013, 07:04
petrstony píše: Kornout píše: Jak to hulí s těmito úpravami a bez DPF? Převodovka ještě drží?
hulí to jen lehce,převodovka v pohodě,zvládla u známého i 730nm
Mas tam tiptronic
Udrzala 750Nm bez problemov. Turbo si daj spravit ako som mal ja, pomohlo to. Napr u RR auto.
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122 Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko
Příspěvek
od Thomy » 11 kvě 2013, 08:54
o RRauto bych se tu moc nezmiňoval
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW