
Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
Jen v tomto tématu jsou dvě zkušenosti přímo s feldou a motorákem, obě negativní.. Mohu poradit jen opravdu hodně dobře filtrovat, nepodcenit adetivování, stačí aceton a abys to neměl tak husté a lucas lehce nasával, ještě míchnout e85, při motoráku snad zadření čerpadla nehrozí.. Přeju hodně štěstí a piš sem poznatky, kolik mícháš čeho, jak to chytá, jaké jsou změny a jaké jsi udělal úpravy atd, díky 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
Ja to nemicham vubec.cisti motorak rovno do nadrze.:-)Upravi som zatial spravil:
Do sania medzi filter a motorom som vivrtal dieru a dal som tam vstrekovac z benzinoveho auta z wv lupo.moze bit aj z ineho.pod kapotu sóm dal 2l nadrzku do nej dopravne cerpadielko z benzinovej felicie,palivovi filter a ten vstrekovac.pri volante som spravil tlacitko a ked je motor studeny tak vstreknem asi 2sek.benzinu s naftu.nadherne to chyti.ale pomer B a D davam 1:1.na cisti benzin zaklepe alebo ani nepretoci motor.este chystam na zimu 3cestne ventily abí som mohol prepinat naftu a olej.

Do sania medzi filter a motorom som vivrtal dieru a dal som tam vstrekovac z benzinoveho auta z wv lupo.moze bit aj z ineho.pod kapotu sóm dal 2l nadrzku do nej dopravne cerpadielko z benzinovej felicie,palivovi filter a ten vstrekovac.pri volante som spravil tlacitko a ked je motor studeny tak vstreknem asi 2sek.benzinu s naftu.nadherne to chyti.ale pomer B a D davam 1:1.na cisti benzin zaklepe alebo ani nepretoci motor.este chystam na zimu 3cestne ventily abí som mohol prepinat naftu a olej.



Sak uvidis, nic spatneho nepreju, ale Lucas se odsere, tomu ver. Mozna zitra, mozna za 10 tis km. Kdyz uz chcete jezdit na takove sracky, tak tam dej aspon osvedceny Bosch. Lucas se odjebe i na MERO, na Naftu, natoz tak motorak
Je fakt, ze dokud budes met nezasrany filtr, tak pojede, ale jakmile se zacne zanaset, tak muze umrit driv, nez si uvedomis, ze potrebujes vymenit filtr 


-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
ne len vymenim cerpadlo.....ale casom sa aj motor uplne zoderie s toho oleja cierneho....uz som tak jeden zodral asi 3roky to chodilo a cim dlhsie to prestavalo startovat nemal tlaky a tazko sa tocil ked som startoval....takze nieje to len tak ze to vidrzi naveky ten motor sa ties derie.....ale vtedi tam bolo cerpadlo z avie.



Už jsem se s tim taky nemazlil když je tak hezky a namíchal směs 40l motoráku, 5,5l nafty(abych neurazil), 3l E85 a plechovka acetonu, prohnat filtrem rovnou do nádrže a tradá.. Jede to dobře, stále až do 3500ot nezakouří, pouze při startu.. Dnes jsem takto najel cca 250km a prostě paráda.. Myslím že budoucnost v těchto sajrajtových alternativách bude v motoráku.. Toho bude pořád dost a když se to opravdu velice pečlivě filtruje a adetivuje, musí to fungovat..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
Zdravim vsechny. Uz jsem si tady toho precetl celkem dost. Ale stejnak jsem se musel registrovat a zeptat se vas.
Budu mit behem tydne svoje prvni naftovy auto. Vzdycky jsem mel benzinaky a hlavne ted mam jednoho benzina co proste nechci odkurvit po praze a v zime je mi ho lito. Takze jsem sehnal pres znamiho, takovej trosku skopek ale poslouzi na experimenty a jezdeni v meste.
Aby jsme se dostali k jadru pudla. budu mit Renault clio II 1.9d 1999 jelikoz nejsem u auta tak by me zajimalo jaky ma vlatne cerpadlo jestli Bosch nebo to druhy Lucas. No kazdopadne ho budu mit za vic nez solidni cenu jen musim udelat tesneni pod hlavou tlakuje to do kapaliny.
takze jsem to tu cet, nejspis budu jezdit na vyfrit s naftou 1:1, ale otazka je ze mam dost velkej pristup k vyjetymu motoraku pres brachu.
Dela zemedelskou techniku a hlavne traktory konkretne John Deer.
Myslim si ze z tech motoru to nebude zas takova sracka ten olej.
Tak by to mohlo to auto zkousnout ne? A muzu mit i prevodak a ten je spigl nagl
.
No a ted do me, budu rad za kazdej nazor a neco se i priucim.
Budu mit behem tydne svoje prvni naftovy auto. Vzdycky jsem mel benzinaky a hlavne ted mam jednoho benzina co proste nechci odkurvit po praze a v zime je mi ho lito. Takze jsem sehnal pres znamiho, takovej trosku skopek ale poslouzi na experimenty a jezdeni v meste.
Aby jsme se dostali k jadru pudla. budu mit Renault clio II 1.9d 1999 jelikoz nejsem u auta tak by me zajimalo jaky ma vlatne cerpadlo jestli Bosch nebo to druhy Lucas. No kazdopadne ho budu mit za vic nez solidni cenu jen musim udelat tesneni pod hlavou tlakuje to do kapaliny.
takze jsem to tu cet, nejspis budu jezdit na vyfrit s naftou 1:1, ale otazka je ze mam dost velkej pristup k vyjetymu motoraku pres brachu.
Dela zemedelskou techniku a hlavne traktory konkretne John Deer.
Myslim si ze z tech motoru to nebude zas takova sracka ten olej.
Tak by to mohlo to auto zkousnout ne? A muzu mit i prevodak a ten je spigl nagl

No a ted do me, budu rad za kazdej nazor a neco se i priucim.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627