Ahoj,
každý mě rozčiluje sundavání torpéda na OI při výměně kabinového filtru. Napadlo mě, jestli náhodou nebude záměnné s tím, které je třeba na Leonu a má "dvířka" u filtru a nemusí se tím pádem neustále demontovat. Tuším, že Toledo má stejné, jak to má Golf nebo A3 nevím. Každopádně má idea je ta, že to starý bych hodil do popelnice a splašil právě Leoňácký.
Máte s tím někdo zkušenosti?
Záměna torpéda - Seat Leon/Toledo do Octavie I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Záměna torpéda - Seat Leon/Toledo do Octavie I
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
dlouhej velkej plochej šroubovák, vždycky nadzvednout dekl,strčit mezi lištu pod oknem a dekl a postupně ho vycvaknout všude. Nestalo se mi nikdy že by prasknul.. Ale filtr jde vyměnit i bez demontáže deklu..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jo ty plasťáky jsou na prd, na druhou stranu vycvaknu je plochym šroubovákem, nacvaknu zpátky, stejně tam jsou skoro k prdu...a alespoň mám do pěti minut kabinovej filtr vyměněnej, jen pozor na to aby se gumová manžeta co je na krytu filtru nežvejkla a voda netekla přímo do filtru....
ale jinak lepší než sundavat celý torpédo
ale jinak lepší než sundavat celý torpédo

Tak na to bych se podívalBiimbo píše:dlouhej velkej plochej šroubovák, vždycky nadzvednout dekl,strčit mezi lištu pod oknem a dekl a postupně ho vycvaknout všude. Nestalo se mi nikdy že by prasknul.. Ale filtr jde vyměnit i bez demontáže deklu..



Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
s citem ty torpéda pokaždý vyndám a když s mu nechce ze žlábku tak pomůže na to první odskočení plastové dláto třeba jako na závaží z alu....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jasný, no. Taky si pomáhám vždycky nějakým měkčím udělátkem u skla. Ale člověka, kterej to takhle neprakticky vymyslel bych pověsil za koule do průvanu...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG