Vnutornosti z ASV do AFN?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
macof
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Vnutornosti z ASV do AFN?

Příspěvek od macof »

Daju sa prehodit kluka ,ojnice, piesty z novsieho typu motora napr.ASV/hlinikove veko/ do starsieho AFN?

Diky
Ibiza GT TDI Evo1
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ojnice a písty jo, klika je jiná, nevím jestli se vejde pod prsa, má tam totiž ještě kolečko pro pohon olejovýho čerpadla a i jinej průměr na gufero
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ta klika tam nepújde.. ale ojnice a písty v poho. jak píše huml je to jiný kvůly kolečku na olejové čerpadlo a má to i větší průměr na gufero a jiné rozvodové kolečko..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

tak tak-a proč to chceš přehazovat
Uživatelský avatar
macof
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od macof »

tomáš karbus píše:tak tak-a proč to chceš přehazovat
zadrety spodok,inac vsetko ostatne ok a neviem zohnat spodok za rozumne peniaze
Ibiza GT TDI Evo1
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“