Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Mám odježděno přes 10tis na totální humus kdy jsem adetivoval acetonem. Před cca 3tis mi začala padat nafta čerpadlem, ale to vyřešila klapka na hadičku před čerpadlo a jezdím vesele dál.. Je možné že mi aceton rozežral nějaké těsnení v čerpadle, ale na pohled zvenku je čerpadlo stále suché.. Výkon pořád stejný..
Takze jestli to dobre chapu tak. Musim to radne naredit, hlavne e85 a aceton pak trochu nafty a je to. Ten aceton je tam jako prisada aby se to pekne promichalo a bylo to tekutejsi? Na kolik litru davas kolik acetonu nebo se muze pouzit i neco jinyho. Spis by ta guma spuchrela i z toho e85. Me to u benzinaka rozpustilo hadicku v nadrzi kdyz sem menil cerpadlo.
Jinak co je lepsi ten motorak nebo muzu mit fakt dost prevodaku a pekne cistyho?
Ja si myslim ze na ten prevodak nebudu muset filtrovat takovej humus. Precijenom ta prevodovka je cista
Jinak co je lepsi ten motorak nebo muzu mit fakt dost prevodaku a pekne cistyho?
Ja si myslim ze na ten prevodak nebudu muset filtrovat takovej humus. Precijenom ta prevodovka je cista
Čistej převodovej je určitě lepší volba. Ten sice nebude černej jako bota, ale zase bude plnej miniaturních kovových špon, takže určitě nechat sedimentovat a stejně filtrovat.. Vyjetej motorovej je na ježdění lepší málo kvalitní a nejlépe když se přetáhne interval výměny.. Motor tím spotřebuje přísady dávané do oleje, příměsi proti hoření atd.. Tim ethanolem to ředim aby to bylo podobně tekuté jako nafta, cca do 20% a acetotu dávám plechovku na nádrž, tedy pulitr na cca 50l směsy, ten by měl zabránit karbonování na vstřikách a vůbec v motorovém prostoru, navíc napomáhá aby černý olej tolik nebarvil a nezůstával tak všude přichycený a neudělá se v nádrži jakoby olejové bahýnko.. Aceton rozpouští všechno hodně agresivně, ale v této směsi mi zatím všechny hadičky drží.. Funguje zatím dobře a jelikož ho mám zdarma, nehodlám to měnit..
Ja muzu mit i haldu motoraku vyjetyho, jenom je to proste humus jak je to cerny pak to nekde rozleju no a zblaznim se. Ten prevodovej je hlavne tekutejsi tak by to mohlo bejt celkem ok. Samozrejme ze to necham usadit a filtrovat to budu pres filtr z liazky. No a redit e85 a naftou. Ja si myslim ze to i dost naredi to e85, taky pekne rozpousti.
aha super dik za info ja jsem pred 3 lety vyjezdil cca 600 litru motoroveho oleje pres leto jen bych asik poradil vyndat termostat je totiz vice vyhrevnejsi aspon na mem citroenu to bylo dost znat ale taky jsem zkousel jezdit nadoraz a zkousel co to vydrzi. ted pomalicku redim. jinac na tom mem starem tdcku me stoji vymena gufer a serizeni na stolici cca 2000 kc a praci si udelam sam je to hracka. takze kazdy novy poznatek je super dik hosi 

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
U feldy jsem nikdy v nádrži nebyl
Teď vybírám nějakého pick upa a dávám si sakra pozor aby to mělo čerpadlo bosch, abych to mohl krmit sajrajtem.. Feldu jsem odrovnal raz dva, a to jsem s ní najel jen cca 1500km na friťák a trochu pokusů s vyjeťákem.. Felda je dobrá tak v létě na kvalitně udělaný mero a pěkně adetivovaný..

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 06 bře 2013, 13:22
- Bydliště: častkovce 91627
tak uz mam na mem draku najeto pres 2000 km na vyjetak smichany s naftou a E85 pomer asi zhruba 40l olej, 10l nafta, a 5l E85, zkousel jsem i jiny filtr z golfa II ale ucpal se po 300 km a nechtel jet tak jsem prehodil na muj origo a vydrzi tak 1200 km a pak vymena, pak to chtelo mirne pootocit cerpadlem smerem k hlave a packu pod lankem od plynu taky posunout aby to nebylo tak tiche ale mirne slyset klepot motoru jak normal u nafty protoze u oleje to je uplne bez klepotu. a kazde rano bez problemu na prvni otoceni chytne v pohode
Citroen BX 1,8td 66kw rv 86 

