
Před asi třemi týdny jsem se rozhodl, že konečně sundám hlavu na své dodávkce, kvůli tlakování chladící soustavy. Problém sem vyřešil možná, ještě nevím auto se mi nedaří nastartovat. Povolil jsem silentbloky abych si mohl vyklopit motor a snás se dostal k sání a turbu, palivové trubky a elektriku jsem si pečlivě odpojil a označil. Minulý týden se mi vrátila hlava z opravy a tak jsem se ve středu rozhodl, že to pěkně nazpět poskládám, vše sem připojil nazpět mimo EGR ventilu, mezi ten sem dal záslepky a podtlak zaslepil šroubkem, měnil jsem komplet rozvody, těsnění a palivový filtr který jsem zalil naftou před montáží aby se to natolik nezavzdušnilo

Problém je následující auto točí točí a nechce chytit, nafta mi de do filtru, pak do vysokotlakého čerpadla (mám tam filtřík tak vidím jak palivové čerpadlo tlačí) ale vypadá to že se hned zpátečkou vrací nazpět. když jsem odpojil vysokloký přívod do Railu tak nafta občas trochu prská ale nic necáká, DVR jsem zkoušel přehodit z čerpadla co mám ještě jedno do zásoby ale nic nepomohlo....
Před demontáží auto normálně jezdilo, žádný problém s ním nebyl až na tlakování chladící soustavy.
Prosím poraďte čím by to mohlo být... Kontrolka immo normálně rozsvítí a zhasne a motoru také.