To se mi zamlouvá.. To bych mohl dát i tu GT2260V, když by nemusela trpět kastle.. přeci jen se rád svezudawe2706 píše:Takhle to má namontovaný můj kámoš co dává turbo z mých BMW takže GT2556V. Práskl ho nahoru a hotovo. Jen se musí potočit aby vstup oleje byl zvrchu a vývod zespodu. Není to taková prdel,ale mu to dělal někdo kdo to umí a tak v poho. Tady na foru to umí dost lidí a tak zkus napsat,jestli to někdo udělá okolo Tebe.Bueno píše:na to jsou vhodný jaký svody? z 2.4td? to je asi ideální varianta, jestli půjde zavřít kapotaoldaf píše: tak dáš turbo nahoru na svody, tam je místa dostatek
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnatThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!!
Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání.
ThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!!
Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
svody nech origo jen je otočBueno píše:Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnatThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!!
Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Otocit svody mu nepomuze, potrebuje svody co budou vystrcene jako ty 2.4kove jinak by mu to turbo nevislo bylo by tam k hlave malo mista a prirubu bude muset stejne predelat protoze by byla naopak...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Může nechat origo otočený svody, i turbo na ně pak pasuje, jediná nevýhoda je že je turbo otočený, takže výfukem dopředu. Stačí pak jen 180stupňový koleno na výfuk a může jet
Asi nejlevnější a nejrychlejší řešení. Nemusí schánět svody z 2,4 na který mu stejně turbo pasovat nebude pokud neudělá nějakej mezikus. 
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jako jo to je pravda, ale na mě je to moc prasečina tam rvat turbo naopak, navíc pak řešit přívod vzduchu, vest ho dozadu a tak.. prostě ja bych šel jinou cestou, hlavně u 2260ky bych šel stejně zase cestou jako před rokem a šla by zase dolů pod svody a zachoval bych origo airbox...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Pokud použiješ svody z 2,4 tak je jedno jakou má turbo přírubu, stejně se to musí upravit. Ale pokud budeš schánět svody na 2,4td tak hledej na malý turbo, těch je víc a mají díru podobnou díře co je na gt2052-2260 od bmwBueno píše:Noo nejjednodušší budou asi svody z 2.4td, takže tím kulatá příruba padá. Každopádně děkuju za nabídku.. kdo ví co se povede sehnatThatsMe píše:Sorry kluci, že vám do toho vstupuju, ale:
Oldo, BI-turbo?? Fotky! Fotky!!!
Jinak kamarád má k dispozici 2260, ale s kulatou přírubou. Je to z nějaké 35d nebo z něčeho takového, co má 2 turba. Tak kdyby jsi sehnal takové svody, turbo je k mání.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
pro mě je to takove divne... a nelibilo by se mi to...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Taky sem měl v plánu ho dát nahoru na otočený svody.. taky bych to měl stranově opačně, ono by to nebyl problém dopasovat a možná by to nevypadalo zas tak špatně. stačilo by dát na výfuk 2x 90stupnový kolena nasměrovat pod svody a rovnou bum na origo výfuk a sání natočit do toho místa co je ŘJ a dát tam kužel, ale problém byl ten přívod a odvod oleje.. a taky místo mezi ventilovým víkem a boulí na tlumič je trochu omezující..
A jakej máte názor na velký VGT??
A jakej máte názor na velký VGT??
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
problém je v tom, že přívod oleje ti tak pude zespodu a odvod shora.. jediný co by ti pak zbývalo by bylo to, že turbo rozebereš a převrtáš takovej cca1mm širokej zajištovací kolíček a otočíš to.. ale já nevim, je to ve výfukový části a tam sou ty teploty vysoký a tak bych se bál, že by to pak praskalo nebo tak.. navíc tu gt2260v si myslím, že by se tam nevešla kvůli ventilovímu víku. Když sem tak zkoušel gt2052v tak se už skoro opírala..
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
Ale snad brzo bude jiný kousek..
GT2556V Z E39 530d se nahoru vejde. Kamarád to má na E36 2,5tds + mechanika. Taky převrtával kolíček a funguje to.pesa84 píše:problém je v tom, že přívod oleje ti tak pude zespodu a odvod shora.. jediný co by ti pak zbývalo by bylo to, že turbo rozebereš a převrtáš takovej cca1mm širokej zajištovací kolíček a otočíš to.. ale já nevim, je to ve výfukový části a tam sou ty teploty vysoký a tak bych se bál, že by to pak praskalo nebo tak.. navíc tu gt2260v si myslím, že by se tam nevešla kvůli ventilovímu víku. Když sem tak zkoušel gt2052v tak se už skoro opírala..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER