OII RS 125kW BMN - po výměně hlavy nižší výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

OII RS 125kW BMN - po výměně hlavy nižší výkon

Příspěvek od Tomster »

U Octavie II RS 125kW TDI PD, kód motoru: BMN se nám začala ztrácet voda...mokro, ale nikde nebylo tak se rozhodlo přisoudit to těsnění pod hlavou, ve škodovce to začali opravovat a zjistili, že je dokonce i prasklá hlava, podle info jsem si zjistil, že by měla být hlava shodná s BKD (103kw TDI PD 16V) a sehnal jsem jí a dodal tuto odzkoušenou hlavu, dali všechny nové potřebné těsnění včetně kroužků na vstřiky, rovnou jsem nechal i zrepasovat turbo, když už bylo vše rozebrané....

S autem jsem nyní po opravě najezdil 3tis.km a přijde mi, že má auto nižší výkon než mělo před opravou a má větší spotřebu v každém jízdním režimu...
Voda se už naštěstí neztrácí. Hlava byla přebroušená a těsnění se dávalo nejvyšší(3díry).
Ještě mě v průběhu opravy ze servisu informovali, že nešlo hýbat s nějakým táhlem na ventilu zpětných vedení výfukových plynů, ale v autě předtím nic nesvítilo a problém jsem s tím neměl, DPF mám OFF - vymlácený a upravenou ŘJ, bez chipu...


Neví někdo čím to, že to nejede jako předtím a víc žere? Oprava stála ranec a vadí mi to... Díky za každou radu :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

že by vstřiky? je na ně svolávačka, mění je zdarma
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Vstřikovače jsou právě všechny cca před 17tis.km měněny, právě v rámci té svolávačky... před touhle opravou (hlava) to právě s novýma vstřikama jezdilo fakt pěkně...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

a co nastavení rozvodů?
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

A co to repasované turbo? Kolik tlačí?
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Nastavení rozvodů by snad mělo být správné, bylo to dělané v autorizovaném servisu škoda, tak předpokládám, že tohle by měli mít zmáklé...ale zatím jsem to tedy nějak neověřoval...
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

No to turbo mě taky napadlo, jestli na něm neudělali něco špatně, jak se to dá vyzkoušet? přes diagnostiku by to poznal? ještě aby věděl i kolik má správně dávat nebo kolik dávalo předtím...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

urcite bych sel cestou diagnostiky turba. na turbu odchazeji banky je dobre nastavena ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Příští týden s autem zajedu do škodováckýho servisu, at to všechno odkontrolují, ta regulace turba asi zůstala nastavená stejně jako předtím nebo nevím tak jak mi ho z Holic dali, tak jsem to nechal a tak to tam i namontovali zpět...tak nevím no, ten slabší výkon je citelně znát v nižších otáčkách a ta spotřeba je tak o litr nahoře...
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

tak furt to pozoruju, a ten rozdil jde znát hlavně ve spodnějších otáčkách, že to tam je slabší... tak asi nezbývá než počkat na diag. v servisu
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Do servisu škoda jsem objednaný až na pátek, tak musím vydržet, ještě mě napadlo jesli nezavolat do Turbopower.cz do Holic, jak turbo "nastavili" nebo jesli se něco mohlo stát s regulací?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Vici, zkontroloval bych pečlivě rozvody, jestli jsi četl tady na foru přispěvatele, kde mu řekli ,že v autorizáku nandají řemen bez povolování seřizovacích šroubů, což je hanba, nevěř tomu, že když má někdo na monterkách značku koncernu, je zárukou ůspěchu...To vůbec nic neznamená... :)
Netvrdím, že je to tím, důvěřuj, ale prověřuj.
nepropadat panice...
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

ok, nechám tedy ty rozvody překontrolovat,... je mi to jasné, chyby můžou udělat i v autorizáku :-)
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Tomster píše:ok, nechám tedy ty rozvody překontrolovat,... je mi to jasné, chyby můžou udělat i v autorizáku :-)
to s tim remenem natvrdo se snad ani chybou nazvat neda, je to primo dukaz demence
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Tak dnes už jsem byl s autem v servisu a mluvil přímo s mechanikem co tu velkou opravu dělal, a vše ještě jednou kontroloval, rozvody vyloučil prý vše přesně sedělo a dělal to s přípravky, projížděli jsme to a kontroloval tlak na turbu za jízdy a prý vše ok v paměti žádná závada...tak nevím zítra se tam na to bude dívat ještě někdo jiný...
Ta regulace na chladiči vedení výfuk.spalin se prý hýbe, takže v tom by problém být neměl...
Dávalo se vyšší tesnění ( se třemi dírami) tak řikal, jesli tím, že se to mohlo o něco zvednout se nezmenčil kopresní tlak, ale to se mi nezdá že by ubralo na výkonu tak znatelně a o tolik zvýšílo spotřebu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“