OII RS 125kW BMN - po výměně hlavy nižší výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 28 říj 2009, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od honza2 »

repasované turbo ti nikdy neposkytne vykon jako origo,mam to mnohokrát ověřeno,bohužel i z vlastní zkušenosti
SHARAN 85KWr02
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

a proč se dávalo vyšší těsnění?jestli z důvodu broušení hlavy,tak je alespon vidět,jací jsou ti hoši mistři...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

treba nalogovat to turbo ci to je nim, aby to bolo mozne vylucit. Zisti ci davali von hlavu spolu zo vstrekmi, alebo vstreky vybrali samostatne. Potom Ti napisem preco :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

porad resite logovani, ale logujete na plnej plyn, ale to turbo je treba hluche na lehkej plyn a to je prave to kdy to vic zere a pozdeji reaguje.
Dal bych nove original turbo a na celou repas bych se vykaslal.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Hlavu jsem si sháněl použitou sám(měl jsem na ní záruku, že je odzkoušená a je OK) a dodal jsem jí do servisu, nechávala se ještě přebrušovat a proto se zvolilo vyšší těsnění...
Původní hlava byla prasklá takže vše přehazovalo z původní na tu "novou", takže vstřiky byly venku všechny...
No nenapadlo mě že s repasovaným turbem by to mohlo mít slabší výkon, spíš jsem měl za to že to bude lepší...jeden kolega si to tam nechával repasovat taky a byl spokojenej výkonově mu to rozhodně neztratilo...
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Tak jsem byl teď ještě jednou v servisu, všechno znova přecházel jiný mechanik, jeli jsme se projet, diagnostikou měnil zřejmě tlak v turbu, zkoušeli jsme od 1500-3000ot. pak uplne od 1100-4700(az dokud to jednotka nezastavila), regulace prý správná, tlaky prý taky, všechny hodnoty prý jak mají být...jediné co tak příští týden ještě může zkusit změřit zřejmě tlak na tandemovém čerpadle nebo co...hodnoty vstřikovačů pří taky výborné(jsou tam asi 15.000km).

Nevím už tedy čím to může být, tam kde dělali to turbo, už mi k tomu toho asi taky moc neřeknou...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

riesil som 2 pripady ked auto po vymene tesnenia pod hlavou stratilo vykon. Jedno bol SAG 81kW, druhe Passat 96kW. V oboch pripadoch ta ista chyba a to poskodene spicky vstrekovacov z dovodu ze mechanik vytiahol z auta hlavu (nevytiahol najskor von vstreky) a poskodil trysky ked polozil hlavu na nejaku tvrdu podlozku kedze trysky na TDI precnievaju cez hlavu. Priznaky rovnake ako u teba, nizky vykon a vysoka spotreba. Kolko ti ukazuje spotrebu na volnobeh?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Schválně jsem se ještě na to jednou mechanika ptal a vstřiky vyndával ven až potom sundával hlavu a během opravy jsem byl jednou na dílně a vstřiky jsem venku viděl...Při diagnostice ted´kontrolovali i hodnoty vstřikovačů to by nepoznali, kdyby byl nějaký špatný takovýmhle poškozením?

Spotřeba se zvýšila právě i na volnoběh, když auto stojí, zahráté to ukazovalo dříve 0,5-0,6 l/h, ted 0,8-0,9 l/h, když je auto studené tak i víc...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych se vydal cestou kontoly rozvodů a nastavení vstřikovačů, jestli se ti hnuly údaje na pal. pc.

Jinak s tím broušení hlavy, správně se tloušťka těsnění určuje podle přesahu pístu a pokud se hlava ubírá má se úměrně temu zapustit i ventil, broušení hlavy a tloušťka těsnění spolu nemají souviset.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tomas.cz píše:Já bych se vydal cestou kontoly rozvodů a nastavení vstřikovačů, jestli se ti hnuly údaje na pal. pc.

Jinak s tím broušení hlavy, správně se tloušťka těsnění určuje podle přesahu pístu a pokud se hlava ubírá má se úměrně temu zapustit i ventil, broušení hlavy a tloušťka těsnění spolu nemají souviset.
Hura konecne to tady někdo napsal.Byl jsi rychlejsi nez ja :D Sedkal jsem se s tim ze nekteri mechosi montujou stare puvodni tesneni nazpět na prebrousenou hlavu . Tohle fakt nechapu. Autorizak není zárukou kvality taky tam delaji lidi co to mají třeba jako prechodne pracoviste a odbornost je ta tam nedejboze nejaky učnove .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aj sikovny ucen (chalan ktoreho remeslo bavi) vyskoli majstra jedna radost.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, a použít staré těsnění může jen duševní naháč. Tohle prý snesl starý mercedes diesel..takhle mne kdysi poučili staří odborníci, když jsem sháněl nové těsnění pod hlavu..Někdy je to tak, že čím starší tím blbější ... :)
nepropadat panice...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tomster píše:Schválně jsem se ještě na to jednou mechanika ptal a vstřiky vyndával ven až potom sundával hlavu a během opravy jsem byl jednou na dílně a vstřiky jsem venku viděl...Při diagnostice ted´kontrolovali i hodnoty vstřikovačů to by nepoznali, kdyby byl nějaký špatný takovýmhle poškozením?

Spotřeba se zvýšila právě i na volnoběh, když auto stojí, zahráté to ukazovalo dříve 0,5-0,6 l/h, ted 0,8-0,9 l/h, když je auto studené tak i víc...
skontrolovat znova rozvody a nastavenie vstrekov. Ak bude vsetko v poriadku, tak vadne vstreky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

To jsem si taky zjištoval, že by to mělo být podle přesahu pístu...
Tesnění se dávalo nové, ale říkali zvolili vyšší (přesně o ten úběr na hlavě) víc jsem se do tohodle nemontoval...

OK, nechám to teda výslovně ještě jednou tohle překontrolovat ty rozvody a vstřiky... A z hodnot z diagnostiky na které se koukal a tvrdil mi že jsou ze vstřikovačů výborné by to poznat nebylo kdyby snima něco bylo?
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

první,co bych udělal je,že bych vyměnil servis...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“