Prosím o radu 66kw a víc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prosím o radu 66kw a víc
Dobrý den všem,jsem tu poprvé a nerozumím všem těm příspěvkům jsem Autolaik
.K věci - Mám Audi A4 1.9 tdi 66kW rv 3/97 a chtěl bych něco udělat s jeho výkonem
.Vím že se to dá nějakým způsobem načipovat,ale nevím jestli to nejde i jinou cestou,šetrnější k motoru
.Než mě začnete nadávat že to tady už několikrát je,vemte prosím v potaz,že tomu fakt nerozumím a chci si nechat dobře poradit
!!!!Něco jsem tady o tom přečetl,ale potřebuji to tady prodiskutovat jsem taková lama
Děkuji všem těm kteří se o tom tady tak trochu rozepíší a vůbec všem co zareagují!!!
Naposledy upravil(a) cedan dne 03 čer 2007, 11:21, celkem upraveno 1 x.
jestli nejsi zavodnik a proste chces jen par koni navic, urcite bych zacal tryskama, kup od Risi (reesha) sprinty, cena kolem 6ky + servis. diky novym vstrikovacum udelas servis vozu a zaroven zvysis vykon bez upravy softwaru. dale bych si sehnal pres andreho vetsi turbo, me osobne je nejsympatictejsi 96kw (130hp) turbo, je akorad velike, cili turbo dira je mala a do tlaku 1.5 bar se nemas vubec ceho bat. pochopitene pri seriovem softu ti to turbo bude tlacit kolem 1 baru, cili ho vubec nezatezujes a to turbo budes mit "na veky" osobne bych volil (pro tebe) tuhle kombinaci, ale ve finale bych si to urcite nechal lehonce upravit, jen softwarove vyladit kombinaci tehle komponentu, aby vsechno makalo dle predstav a myslim, ze budes maximalne spokojen. co se tyce zivotnosti vozu, myslim, ze muzes byt klidny pokud to nema nalitano nejaky obrovitansky cislo 
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Díky za radu.Jakou to bude mít spotřebu?Zřejmě se asi zvíší či nikoli.Závodník nejsem,ale občas se rád svezu i rychlejiflekyc píše:jestli nejsi zavodnik a proste chces jen par koni navic, urcite bych zacal tryskama, kup od Risi (reesha) sprinty, cena kolem 6ky + servis. diky novym vstrikovacum udelas servis vozu a zaroven zvysis vykon bez upravy softwaru. dale bych si sehnal pres andreho vetsi turbo, me osobne je nejsympatictejsi 96kw (130hp) turbo, je akorad velike, cili turbo dira je mala a do tlaku 1.5 bar se nemas vubec ceho bat. pochopitene pri seriovem softu ti to turbo bude tlacit kolem 1 baru, cili ho vubec nezatezujes a to turbo budes mit "na veky" osobne bych volil (pro tebe) tuhle kombinaci, ale ve finale bych si to urcite nechal lehonce upravit, jen softwarove vyladit kombinaci tehle komponentu, aby vsechno makalo dle predstav a myslim, ze budes maximalne spokojen. co se tyce zivotnosti vozu, myslim, ze muzes byt klidny pokud to nema nalitano nejaky obrovitansky cislo
cedan píše:Díky za radu.Jakou to bude mít spotřebu?Zřejmě se asi zvíší či nikoli.Závodník nejsem,ale občas se rád svezu i rychlejiflekyc píše:jestli nejsi zavodnik a proste chces jen par koni navic, urcite bych zacal tryskama, kup od Risi (reesha) sprinty, cena kolem 6ky + servis. diky novym vstrikovacum udelas servis vozu a zaroven zvysis vykon bez upravy softwaru. dale bych si sehnal pres andreho vetsi turbo, me osobne je nejsympatictejsi 96kw (130hp) turbo, je akorad velike, cili turbo dira je mala a do tlaku 1.5 bar se nemas vubec ceho bat. pochopitene pri seriovem softu ti to turbo bude tlacit kolem 1 baru, cili ho vubec nezatezujes a to turbo budes mit "na veky" osobne bych volil (pro tebe) tuhle kombinaci, ale ve finale bych si to urcite nechal lehonce upravit, jen softwarove vyladit kombinaci tehle komponentu, aby vsechno makalo dle predstav a myslim, ze budes maximalne spokojen. co se tyce zivotnosti vozu, myslim, ze muzes byt klidny pokud to nema nalitano nejaky obrovitansky cislo,ale motor nevytáčím do extrémů!!!!Nevím kolik to má ve skutku nalétáno protože jsem to koupil přes bazar z Itálie a o počtu KM si tudíž nejsem jistý (185.000 při koupi).Mám teď naběháno 235.000(50.000 jsemnaběhal já),ale kolik srazili v bazaru nevím podle interieru možná nic ale člověk nikdy neví
to je v pohode, pokud delas pravidelne servis, nedavas mu na prdku za studena a podobny veci ktery D nema rad, tak se asi neni ceho bat. asi takhle : ja mam ibizu 130 turbo 81kw trysky (sou o neco horsi nez ty co koupis ty) a upravenej soft (cca 150 hp) a kdyz jedu slusne jedu za 5 litru a kdyz podlahu tak jedu tak 6,5 - 7l, mam lehky auto takze to celkem jedem ta audi je tezka samozrejme, ale myslim ze spotreba bude kolem tech 7 litru, mozna malinko vyssi ( pri nalozi )
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
no myslim, ze kdyz nepudes do extremu a chces opravdu jen rozumne zvysit vykon, tak se nemas ceho bat, samozrejme to chce priject, poradne si nechat vsechno zkontrovat, zda neni nekde naka chybka (coz ti automaticky profesionalni chipař udela - ja osobne doporucuju Risu), tak by melo vsechno paradne makat, timhle vsim udelas servis (turbo, trysky) a urcite si polepsis co se tyce vykonu. jinak pokud bys chtel na turbu tlacit trosku vic (napr kolem tech 1.5 bar) tak by to chtelo urcite lepsi intercooler, aby nedokazelo k prehrivani a naslednemu propaleni pistu, ale tohle vsechno proberes s clovekem, ktery ti to bude delat. jak rikam, urcite bych zacal tryskama, chip az na konec.cedan píše:to flekyc: Díky za velmi dobrou radu jsem spokojený a hned to trochu lépe chápu![]()
![]()
.Potom se tam dá dát i chip???Ale to už by bylo asi riskantní nebo ne???
dobra rada : sver to risovi a pokud budes chtit vic uprav (trysky, chip atd) urcite ty ceny nejsou pevny od kusu. usetris nakou kacku a mas 100% servis a hlavne klidne spani
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
maros261177
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
