trigger wheel 1.9tdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

kuk, spodek ASZ, vrch rotačka, turbo GTB1756VK, svody 1Z
Obrázek
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
lukas0134
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 31 pro 2010, 13:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina -Slovensko

Příspěvek od lukas0134 »

DDRagoo píše:kuk, spodek ASZ, vrch rotačka, turbo GTB1756VK, svody 1Z
Obrázek
rozvody z ASZ alebo rotacka? viem ze vodnu pumpu treba dat z PD. dik
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.

Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri :kol1:
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Niekto by mi vedel pomôcť s tým tesnenim pod hlavu opakujem presah piestov je 1,09 ....aké tesnenie mám objednať?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

s trema dirama
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

bombastiq píše:s trema dirama
takze mam objednat napriklad octavia ASV 2003 s tromi dierkami a musi sediet ano? dakujem.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

este keby som mohol niekoho poprosit kto ma Etku....potreboval by som cislo na voditka ventilov 7mm....diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

ahoj takhle to mam aj ja,pumpu dej z rotačky ja sem koupil na asz a musel jsem přizpůsobit trochu kryt ale nic hrozneho.
tlouštka těsnení pro asz je nasledujicí:
přesah pístu počet otvoru na těsnění
0,91....1,00 1 díra
1,01....1,10 2díry
1,11....1,20 3 díry
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

gabo00000 píše:este keby som mohol niekoho poprosit kto ma Etku....potreboval by som cislo na voditka ventilov 7mm....diky

Pomôžte prosím
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
lukas0134
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 31 pro 2010, 13:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zilina -Slovensko

Příspěvek od lukas0134 »

TDI tech píše:Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.

Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri :kol1:
Spodok asz bude z golf 4 a hlava z golf 3 afn(81kw) tak rozvody mam dat z rotacky golf 4 alebo z golf3? Vodnu pumpu z rotacky golf 4 aby bola na rozvodoch ako asz? Dik
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

s těma vodníma pumpama pozor jsou dva druhy co se týče polohy těsnení,
a s těsněním pod hlavu taky pozor, sundal jsem origo ASZ těsnění a to mělo okolo válců trojúhelníkové otvory pro chlazení, ale to se většinou prodává má pouze menší kulaté otvory u válců. Důvod? aby se motor v zimě lépe ohříval, ale pro naše účely je to spíše nevýhoda, jelikož potřebujeme snažší půchod a rychlejší vody, malé otvory ho zkrátka brzdí
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

lukas0134 píše:
TDI tech píše:Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.

Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri :kol1:
Spodok asz bude z golf 4 a hlava z golf 3 afn(81kw) tak rozvody mam dat z rotacky golf 4 alebo z golf3? Vodnu pumpu z rotacky golf 4 aby bola na rozvodoch ako asz? Dik

Vrch AFN na spodok ASZ nedas. Su to generacne ine motori a mechanicky su odlisne, nepasuje to na seba. Jedine ze by si preskladal creva z ASZ do spodku AFN, ale je to velmi pracne, pretoze bez uprav to tam nepasuje.
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

PD vs Rotačka
Obrázek
Obrázek
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

mam origo, nie regrind, a super..
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“