
trigger wheel 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.
Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri
Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri
Niekto by mi vedel pomôcť s tým tesnenim pod hlavu opakujem presah piestov je 1,09 ....aké tesnenie mám objednať?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
takze mam objednat napriklad octavia ASV 2003 s tromi dierkami a musi sediet ano? dakujem.bombastiq píše:s trema dirama
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
este keby som mohol niekoho poprosit kto ma Etku....potreboval by som cislo na voditka ventilov 7mm....diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
gabo00000 píše:este keby som mohol niekoho poprosit kto ma Etku....potreboval by som cislo na voditka ventilov 7mm....diky
Pomôžte prosím
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
lukas0134
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 31 pro 2010, 13:46
- Bydliště: Zilina -Slovensko
Spodok asz bude z golf 4 a hlava z golf 3 afn(81kw) tak rozvody mam dat z rotacky golf 4 alebo z golf3? Vodnu pumpu z rotacky golf 4 aby bola na rozvodoch ako asz? DikTDI tech píše:Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.
Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri
s těma vodníma pumpama pozor jsou dva druhy co se týče polohy těsnení,
a s těsněním pod hlavu taky pozor, sundal jsem origo ASZ těsnění a to mělo okolo válců trojúhelníkové otvory pro chlazení, ale to se většinou prodává má pouze menší kulaté otvory u válců. Důvod? aby se motor v zimě lépe ohříval, ale pro naše účely je to spíše nevýhoda, jelikož potřebujeme snažší půchod a rychlejší vody, malé otvory ho zkrátka brzdí
a s těsněním pod hlavu taky pozor, sundal jsem origo ASZ těsnění a to mělo okolo válců trojúhelníkové otvory pro chlazení, ale to se většinou prodává má pouze menší kulaté otvory u válců. Důvod? aby se motor v zimě lépe ohříval, ale pro naše účely je to spíše nevýhoda, jelikož potřebujeme snažší půchod a rychlejší vody, malé otvory ho zkrátka brzdí
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
lukas0134 píše:Spodok asz bude z golf 4 a hlava z golf 3 afn(81kw) tak rozvody mam dat z rotacky golf 4 alebo z golf3? Vodnu pumpu z rotacky golf 4 aby bola na rozvodoch ako asz? DikTDI tech píše:Vsetko z rotacky. Z PD tam dat nemozes nic pretoze vsetko je asi o 10mm dlhsie a nenasadil by si kryt na rozvody. Ani vodnu pumpu. aj ta musi ist z rotacky.
Pokial pouzijes spodok motora z Fabie ASZ tak vodnu pumpu musis dat z Fabie rotacky SDI. Ale davat ASZ z fabie do octavie je blbost, hned na prvy pohlad vidno ze to tam nepatri
Vrch AFN na spodok ASZ nedas. Su to generacne ine motori a mechanicky su odlisne, nepasuje to na seba. Jedine ze by si preskladal creva z ASZ do spodku AFN, ale je to velmi pracne, pretoze bez uprav to tam nepasuje.
ma niekto skusenosti? : http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... :6240.html
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK

