kolko PS vdaka IC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
kolko PS vdaka IC
caute borci..
da sa len cistou vymenou IC dosiahnut vyssi vykon ci treba pridat naftu?
planujem do cordoby zabudovat nejaky IC z nakladaku pravdepodobne z avie ...
a ak prida.. kolko cca?
da sa len cistou vymenou IC dosiahnut vyssi vykon ci treba pridat naftu?
planujem do cordoby zabudovat nejaky IC z nakladaku pravdepodobne z avie ...
a ak prida.. kolko cca?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
to mam akoze zmerat, vymenit IC, zmerat a potoms arozhodnut ci ho namontujem?lt.kubosh píše:Zmer teplotu vzduchu pred IC a za IC. Pokud je podobna u stavajiho IC, tak menis zbytecne, pokud je rozdil velky, tak pak ma smysl o tom spekulvoat.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Nie, bolo to myslene tak, ze na stavajucom IC zmerias, aky je rozdiel teplot vzduchu pred a za intercoolerom. Do intercooletu ide horuci vzduch, ktory sa v intercooleru ochladi a ten ide o valcov. Pokial nameras minimalny teplotny spad, tak to znamena, ze sucasny IC Ti postacuje a vacsi nepotrebujes, bol by Ti zbytocny a zbytocne by Ti len zvacsil turbodieru.
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
aha a su nejake hodnoty alebo tabulky na to, aky horuci by mal byt ten vzduch ktory ide do motora ci je to ciste relativne?nexeo píše:Nie, bolo to myslene tak, ze na stavajucom IC zmerias, aky je rozdiel teplot vzduchu pred a za intercoolerom. Do intercooletu ide horuci vzduch, ktory sa v intercooleru ochladi a ten ide o valcov. Pokial nameras minimalny teplotny spad, tak to znamena, ze sucasny IC Ti postacuje a vacsi nepotrebujes, bol by Ti zbytocny a zbytocne by Ti len zvacsil turbodieru.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Praveze ak bude podobna tak to znamena ze ic moc nechladi ne? Podla mna chladi poriadne ak je na vystupe z ic vzduch chladnejsi ako na vstupe, a ak das lepsi ic tak bude este chladnejsi a potom mozes zdvihnut tlak turba a to ti uz prida pslt.kubosh píše:Zmer teplotu vzduchu pred IC a za IC. Pokud je podobna u stavajiho IC, tak menis zbytecne, pokud je rozdil velky, tak pak ma smysl o tom spekulvoat.
Jasne, napisal som to blbo, pokial je ten rozdiel mensi ako urcita hranica, znamena, ze IC slabo chladi. Jednoducho na vystupe z intercoolera nesmie ist prilis horuci vzduch. Horuceho vzduchu sa pri danom tlaku preplnovania do objemu valca zmesti menej nez chladnejsieho kvoli teplotnej rozpinavosti. Menej vzduchu = menej spalenej nafty = mensi vykon motora.