kolko PS vdaka IC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

kolko PS vdaka IC

Příspěvek od netopier »

caute borci..
da sa len cistou vymenou IC dosiahnut vyssi vykon ci treba pridat naftu?
planujem do cordoby zabudovat nejaky IC z nakladaku pravdepodobne z avie ...
a ak prida.. kolko cca?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

no, cim lip chladis, tim vic kysliku na valce, tim by to melo lepe ject ne? ale necekal bych nejake velke cislo (hp). kazdpadne rozdil by mel byt ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Zmer teplotu vzduchu pred IC a za IC. Pokud je podobna u stavajiho IC, tak menis zbytecne, pokud je rozdil velky, tak pak ma smysl o tom spekulvoat.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

lt.kubosh píše:Zmer teplotu vzduchu pred IC a za IC. Pokud je podobna u stavajiho IC, tak menis zbytecne, pokud je rozdil velky, tak pak ma smysl o tom spekulvoat.
to mam akoze zmerat, vymenit IC, zmerat a potoms arozhodnut ci ho namontujem? :))
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
nexeo
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 úno 2007, 23:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nexeo »

Nie, bolo to myslene tak, ze na stavajucom IC zmerias, aky je rozdiel teplot vzduchu pred a za intercoolerom. Do intercooletu ide horuci vzduch, ktory sa v intercooleru ochladi a ten ide o valcov. Pokial nameras minimalny teplotny spad, tak to znamena, ze sucasny IC Ti postacuje a vacsi nepotrebujes, bol by Ti zbytocny a zbytocne by Ti len zvacsil turbodieru.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nexeo píše:Nie, bolo to myslene tak, ze na stavajucom IC zmerias, aky je rozdiel teplot vzduchu pred a za intercoolerom. Do intercooletu ide horuci vzduch, ktory sa v intercooleru ochladi a ten ide o valcov. Pokial nameras minimalny teplotny spad, tak to znamena, ze sucasny IC Ti postacuje a vacsi nepotrebujes, bol by Ti zbytocny a zbytocne by Ti len zvacsil turbodieru.
aha a su nejake hodnoty alebo tabulky na to, aky horuci by mal byt ten vzduch ktory ide do motora ci je to ciste relativne?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

lt.kubosh píše:Zmer teplotu vzduchu pred IC a za IC. Pokud je podobna u stavajiho IC, tak menis zbytecne, pokud je rozdil velky, tak pak ma smysl o tom spekulvoat.
Praveze ak bude podobna tak to znamena ze ic moc nechladi ne? Podla mna chladi poriadne ak je na vystupe z ic vzduch chladnejsi ako na vstupe, a ak das lepsi ic tak bude este chladnejsi a potom mozes zdvihnut tlak turba a to ti uz prida ps
nexeo
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 úno 2007, 23:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nexeo »

Jasne, napisal som to blbo, pokial je ten rozdiel mensi ako urcita hranica, znamena, ze IC slabo chladi. Jednoducho na vystupe z intercoolera nesmie ist prilis horuci vzduch. Horuceho vzduchu sa pri danom tlaku preplnovania do objemu valca zmesti menej nez chladnejsieho kvoli teplotnej rozpinavosti. Menej vzduchu = menej spalenej nafty = mensi vykon motora.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“