TDI 125Kw PD pozdě táhne - prosím o radu už nevím jak dál...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Takže dneska změřeno čerpadlo (tandem) a to tlačí dobrej tlak při 3000-4000 ot/min tam je cca 10-11Barů ,což je podle ELSY v pořádku.
Ještě jsme minulej tejden zkoušeli vypnout softwarově DPFko a beze změny, pak sme zkoušeli přidat naftu chipem a taky beze změny, nebo teda táhne to víc,ale pořád pozdě...
Takže poslední co zbejvá je asi turbo ale nevím no,moc se mi to nezdá,ale nic jinýho už tam není...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4877
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

a potenciometr plynového pedálu v měřených hodnotách chodí současně se sešlapáváním?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

Potenciometr taky OK...
vlin
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 čer 2008, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Německo

O2RS 125kw BMN 2007

Příspěvek od vlin »

prosím o radu nebo pomoc. Mám O2RS 125kw BMN 2007 100000km
-turbo vyčištěné, překontrolované
-sání vyčištěné
-egr funkční
-vyměněné čerpadlo v nádrži, pal. filter
-vyměněné 4x PD včetně kabeláže
-ŘJ hlásí neznámá závada 000000 - SAE - Reserved by Document ISO 15031-6 P0000 - 006 - 2005
- chip tuning
-PDF OFF

Závada: motor bez výkonu v celém rozsahu otáček, pomalu reaguje na plyn.Občas škubne, rozjede se, ale pak zas nejede. Omezuje cca v 3500ot
exSDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 18 říj 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od exSDI »

VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
Fabia ex SDI, powered by MotorTech
ARL+turbo GTB2260VK+vyfuk d70+FMIC S3 + nerez potrubie,sanie z SDI, 6q prevodovka
zatiaľ 207PS-450Nm
vlin
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 čer 2008, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Německo

Příspěvek od vlin »

exSDI píše:VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
Dekuji za radu, uz jsem vycerpal vsechno co me napadlo, budu se muset objednat u tech specialistu na tuning, co me ten soft nahrali.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
vlin
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 čer 2008, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Německo

Příspěvek od vlin »

geo píše:Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
turbo bylo na čištění a přezkoušení, to snad funguje, auto nejede už od spodu to ještě ani turbo neplní, na sešlápnutí plynu reaguje hrozně pomalu
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

reagoval jsem na mira250f
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

geo píše:reagoval jsem na mira250f
Turbo sem měl cca před týdnem taky na překontrolování a seřízení ale nic nepomohlo, ale pořád si taky myslím že to bude dělat to turbo.
A nebo by to mohlo dělat špatně nastavený kolo na výfukový vačce že by špatně ovládalo vstřiky,ale myslím že kdyby to tak bylo tak se ŘJ ozve že je něco špatně...
Takže nadále nevím, ale zítra jedu na přehrání SW do Audi, kvůli volnoběhu a zanášení DPF, tak třeba vyřeším i tohle :)
Uviídíme zítra :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

exSDI píše:VLIN : Presne túto závadu som riešil na svojej A4 125kW BRD. Stále neznáma závada, auto kúpené už s vykuchaným DPF a upraveným softom. Pol roka všetko OK a potom to autu došiel dych. Po dlhom laborovaní sa nahral späť origo soft a okamžite sa prišlo na závadu - bolo vadné nejaké čidlo teploty, ktoré je na turbe.
Takže najskôr bude problém v softe a zle vypnutom DPF, preto tá neznáma závada
uz jsem nekolik aut takhle resil. Hold dpf off za 3000,- tak vymazali celou oblast zavad a cus. Auto dokonce treba nepise vubec nic, spadne do nouzaku a nic. I freelandera jsem takoveho resil.. Dela to levnej cracklej soft co to vsechno vymaze v sw. Jo dpf uz to nehlasi ale nehlasi to ani nic dalsiho. (LOL)
Investovalo se temer 100 tis za korektni reseni, na bosch to funguje spickove. Siemens je problemovejsi.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
vlin
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 čer 2008, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Německo

Příspěvek od vlin »

já jsem pravě nevybíral to nejlevnější a vybral jsem, nevím jestli dobrě TDI-CHIP z Berouna, dělali i ten PDF. No uvidíme auto jim mám dovézt
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

mel jsem stejny problem jako pipisuje tdifun, po odstraneni filtru mi auto padalo do nouzaku, ale chybu nereklo zadnou
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Mira250f
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 05 čer 2008, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira250f »

geo píše:Mužou bejt zdeformovaný naklápěcí lopatky oni se časem teplotou přihnou a pak je to jako špunt brání to průtoku spalin.Někde to zde huml řešil stačilo zašroubovat o otáčku červíka na turbu.
Tak dneska sem byl na tom SW a nepřehráli mi to že prej tam je aktuální, ale vzali si za to celkem 700kč, necelejch 500 za načtení závad který sem ani nechtěl a 110kč za napojení na nabíječku, je mi líto lidí který tam jezdí běžně a pořád tohle platí, nechtěl bych to platit pokaždý a hlavně vlastně za nic :D , no ale nevadí dejme tomu že to teda softem není, a toho červa zkusím, dneska mi to vrtalo hlavou mohly by zlobit ty křivý lopatky ale uvidíme :)
exSDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 18 říj 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od exSDI »

Mira : Presne takúto odpoveď som dostal u nás v Audi servise, keď som tam bol s mojím problémom, napichli na diagnostiku, vraj všetko OK, ale je tam nejaká neznáma chyba, ale je sporadická a oni nevedia čo s tým, ešte som dal teda vymeniť vstreky na kulanciu a auto zobral k BH Motorsport, kde po nahratí origo softu bez jedinej úpravy sa zistila okamžite závada. Po odstránení chyby - vadné čidlo teploty na turbe - a poriadnej úprave softu na DPF OFF + miernej úprave mapy auto chodí nádherne.
Fabia ex SDI, powered by MotorTech
ARL+turbo GTB2260VK+vyfuk d70+FMIC S3 + nerez potrubie,sanie z SDI, 6q prevodovka
zatiaľ 207PS-450Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“