z 66kw na 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

z 66kw na 110kw

Příspěvek od johny »

Jelikož je toho tu napsáno hodně, ale nikdy kompletně.

Prosím o doplnění

trysky sprint 764
turbo 96kw
první díl výfuku z auto co má VNT turbo
ventil N 75
čip by Dieselpower ;)
setrvačník z 1Z
lamelu
přítlačák z VR6
v případě motoru 1Z vyměná pístů



Nevím jestli intercooler?
Naposledy upravil(a) johny dne 08 čer 2007, 20:43, celkem upraveno 1 x.
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

snad i jiný písty,jestli to je 1Z.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

ty písty rozhodně pokud máš 1Z. skoro bych i doporučoval sání 130ps. a od intercoleru zvětšit průměr trubek do sání.. a možná i něco udělat s výfukem. na sérii to bude dost brzdit tok plynů a bude to hrozně syčet.. s tím ventilkem N75 to budeš muset předělat komplet, tzn. i zpětnej ventilek a zásobník podtlaku.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“