ASV nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

ASV nouzák

Příspěvek od crapper »

Ahoj,

mám problém na mém toledu ASV 81kw padá do nouzáku vždycky jen na 4.stupeň mezi 3500-4000ot. na 1,2,3 se mi to nikdy nestalo tam můžu točit jak chci.

Přikládám log - snad se mi to povedlo nevim jak se má správně dělat, asi ne tak jak sem to udělal že jsem se rozjížděl na trojku a jel do 3000 :-)
http://uloz.to/x6ipEXTd/log-01-011-010-xxx-csv - (nový)

plus tady přímo z vagu
Obrázek

Díky za pomoc
Naposledy upravil(a) crapper dne 27 zář 2013, 16:48, celkem upraveno 3 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

přefukuje buď zatuhlé ovládání VTG lopatek nebo ko dóza a nebo N75
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

log je teda total na pi*u :-D ...normalne dej trojku jed 1500 ot. pak zapni logovani a jed plnej kotel do 4000 nebo pokud to nepadne do nouzaku...a naloguj skupiny 10, 11, alah s tebou :-) ...takhle predbezne to ale vypada na zatuhlou regulaci ;) ;) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od crapper »

Jasný došlo mi to až když sem se rozjížděl na tu trojku že to asi nebude ono a pak ten log :-D , ale už jsem měl vybitou baterku v noťasu zejtra to lognu znovu. Na trojku to do nouzáku nepadne tak tam můžu dát čtyrku a nechat to padnout. Díky
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

tak jed na ctyrku od 1500 dokud to nepadne ;) ;)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

To jsou rady, jasně se to přefukujete, to nevidíte? Jeď dokud to nepadne...... :roll: oprava viz Ladas
:-@
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ty žlutý kopce asi nejsou vidět.....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
crapper
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14 srp 2013, 19:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od crapper »

Do prvního příspěvku jsem dal nový odkaz na log na 4st. s nouzákem.
Octaviamen
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 28 zář 2013, 07:36
Odpovědi: 1
Bydliště: Most

Příspěvek od Octaviamen »

Prosimtě vyndej turbo a vyčistiho a budeš mít pokoj,než bude zima pak uděláš pí.. a v zimě nebo po zimě ti to bude padat už na 3stupeň rychlosti do nouzáku,čím více ho budeš mít zasraný tím víc seti dřou (zasekávaj) lopatky a to neni dobré (LOL) potom turbičko taky může :rip:

je to tady 1000x řešené a stejně to dopadne že ho vyndáš a vyčistíš , tak to udělám jako první rovnou vyčisti sání od egru a zaslep

po té když ti to bude dělat furt tak to má cenu řešit jinak se zbytečně spamuje
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“