
vif do cr motoru?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vif do cr motoru?
cus..davate vif aj do cr-ka?konkretne myslim 3,0 tdi 176kw..na obale to pise..ale pre istotu..predsa je to cr nachylnejsie na kvalitu a zlozenie nafty..vdaka.. 

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecal
Jakej názor na to máte vy?
Děkuji.

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel ,, tankovat tak v power alebu tu draksiu naftu sem tam vif a alo by byt vsetko v pohoThrashTheTrash píše:školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecalJakej názor na to máte vy?
Děkuji.
proboha, něco si o tom přečtiskopka píše: nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Myslis ty normy z roky 1990?Biimbo píše:podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Biimbo ma pravdu minimalne v tom ze velmi malo ludi vie (alebo si uvedomuje) ze existuje nieco ako preaditivovana nafta 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
VIF je doporučen kromě motorů s rotačními čerpadly právě i pro motory PD a CR - je to na něm napsáno poměrně velkým písmem.
Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.
Takže za sebe doporučuji přidávat do jakéhokoli vznětového motoru.
Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.
Takže za sebe doporučuji přidávat do jakéhokoli vznětového motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Aha, takze ty vies kolko povedzme 2-ethylhexyl nitratu uz v tej nafte je?? Poznam ludi co to leju v 2-3 nasobnom mnozstve do Diesel Verva (alebo inej uz na cetanove cislo aditivovanej nafty) - lebo vyrobca na balenie napise ze male predavkovanie nie je na skodu, pritom umelo zvysovat cetanove cislo sa da len o urcity pocet jednotiek, potom uz dochadza k opacnemu procesu - jeho degradacii, tym padom tie vlastnosti nafty nie zlepsujes ale zhorsujes...... ale co ti budem rozpravat, ja o tom nic neviem, ty to asi vies najlepsieMarek77 píše:Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.

P.S. Len aby bolo jasno - nemam nic proti VIF, sam ho v primeranom mnozstve pouzivam....
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 02 říj 2013, 08:14, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Prijde mi blbost lit neco, otec najezdi 80tis rocne a nikdy nic nelil. Zadny problem, nikdy. Nechapu ani, co maji vsichni s pancovanou naftou. Me se to nikdy nestalo (ale ja jsem jeste mladej), ani tatovi. A ten uz dobrej milion a pul-dva urcite ma. A to tankujeme od ONO po MaxxMotion.
Ojezdene dva Avensisy na 400kkm, Ceed 1.6crdi na 300 a ted CX5 uz 50tis a jezdi bez problemu.
Ted zrovna jsem si tu na foru ctl neco o Enviroxu. Jak je to zazracne, snizuje to spotrebu okolo 10%, jak je to uberhyper ucinne. Hned jsem zahooglil a plny internet pozitivnich reakci. A ted mi reknete, kdyz vam to zvysi naklady na litr nafty ani ne o korunu (cca 1400kc za pixlu na 2000l nafty), a je to takhle zazracne, proc to velke petrolejarske firmy neskupuji a neaditivuji tim? Kolem aditiv je podle me jen jeden velky hype. Je to stjny jak ucinnost homeopatik. Ukazte mi studii, ktera dokazuje, ze aditiva neco zlepsuji.
Ojezdene dva Avensisy na 400kkm, Ceed 1.6crdi na 300 a ted CX5 uz 50tis a jezdi bez problemu.
Ted zrovna jsem si tu na foru ctl neco o Enviroxu. Jak je to zazracne, snizuje to spotrebu okolo 10%, jak je to uberhyper ucinne. Hned jsem zahooglil a plny internet pozitivnich reakci. A ted mi reknete, kdyz vam to zvysi naklady na litr nafty ani ne o korunu (cca 1400kc za pixlu na 2000l nafty), a je to takhle zazracne, proc to velke petrolejarske firmy neskupuji a neaditivuji tim? Kolem aditiv je podle me jen jeden velky hype. Je to stjny jak ucinnost homeopatik. Ukazte mi studii, ktera dokazuje, ze aditiva neco zlepsuji.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Každej ví něco a mele si svý, kamoš vozí naftu v kamionu v cisterně a ten zas tvrdí, že vozí jen čistou naftu bez aditiv a až na benzince se to míchá
a prej je bez řepky 


VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
