vif do cr motoru?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

vif do cr motoru?

Příspěvek od brankar30 »

cus..davate vif aj do cr-ka?konkretne myslim 3,0 tdi 176kw..na obale to pise..ale pre istotu..predsa je to cr nachylnejsie na kvalitu a zlozenie nafty..vdaka.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

myslim že uškodt nemože ked tak skor prečisti trisky a čerpadlo kedže vif je mastny inak davam to do rotačky afn asi tri roky tak raz za čas a v poho už 350000km
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

prave preto ze cr je nachylnejsie hlavne na mazacie schopnosti nafty (a samozrejme cistotu), odporucam davat
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecal :D Jakej názor na to máte vy?

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

ThrashTheTrash píše:školitel na renaulty mastery co maj common raily nám řekl, že aditiva i do motorů Pumpe Duse jsou na poškození vstřikovačů, proč to už neobkecal :D Jakej názor na to máte vy?

Děkuji.
nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel ,, tankovat tak v power alebu tu draksiu naftu sem tam vif a alo by byt vsetko v poho
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

skopka píše: nasim palivovým sustavam skodi nafna s obsahom siry kedže sir je pevna castica ako smirgel
proboha, něco si o tom přečti :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Biimbo píše:podle testu PHM všechny nafty splňovaly normu mazivosti a hodně s přehledem a ty s řepkou na tom byly líp než ty bez řepky. Mazivost řepky prý nedohoní žádný aditivum. Jen při delším stání zasírá palivovou soustavu.A jak už jsem psal několikrát, aditivovanou naftu z rafinerky může další aditivum zabít a bude na tom ještě hůř než před tím.
Já to nikdy nelil do ničeho a nikdy nebyl problém. A co na to bude časem říkat DPF nebo čidla, Bůh ví..
Myslis ty normy z roky 1990? :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Biimbo ma pravdu minimalne v tom ze velmi malo ludi vie (alebo si uvedomuje) ze existuje nieco ako preaditivovana nafta :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Takze asi bez vifu to bude u tohto motora lepsie.. :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

VIF je doporučen kromě motorů s rotačními čerpadly právě i pro motory PD a CR - je to na něm napsáno poměrně velkým písmem.

Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.

Takže za sebe doporučuji přidávat do jakéhokoli vznětového motoru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Marek77 píše:Pojem přeaditivovaná nafta neznám. Přeaditivovat (to je blbý slovo) naftu tím, že do ní přidám VIF v doporučeném poměru, není možné.
Aha, takze ty vies kolko povedzme 2-ethylhexyl nitratu uz v tej nafte je?? Poznam ludi co to leju v 2-3 nasobnom mnozstve do Diesel Verva (alebo inej uz na cetanove cislo aditivovanej nafty) - lebo vyrobca na balenie napise ze male predavkovanie nie je na skodu, pritom umelo zvysovat cetanove cislo sa da len o urcity pocet jednotiek, potom uz dochadza k opacnemu procesu - jeho degradacii, tym padom tie vlastnosti nafty nie zlepsujes ale zhorsujes...... ale co ti budem rozpravat, ja o tom nic neviem, ty to asi vies najlepsie :roll:
P.S. Len aby bolo jasno - nemam nic proti VIF, sam ho v primeranom mnozstve pouzivam....
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 02 říj 2013, 08:14, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
daniel.j
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 09 zář 2013, 08:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od daniel.j »

Prijde mi blbost lit neco, otec najezdi 80tis rocne a nikdy nic nelil. Zadny problem, nikdy. Nechapu ani, co maji vsichni s pancovanou naftou. Me se to nikdy nestalo (ale ja jsem jeste mladej), ani tatovi. A ten uz dobrej milion a pul-dva urcite ma. A to tankujeme od ONO po MaxxMotion.

Ojezdene dva Avensisy na 400kkm, Ceed 1.6crdi na 300 a ted CX5 uz 50tis a jezdi bez problemu.

Ted zrovna jsem si tu na foru ctl neco o Enviroxu. Jak je to zazracne, snizuje to spotrebu okolo 10%, jak je to uberhyper ucinne. Hned jsem zahooglil a plny internet pozitivnich reakci. A ted mi reknete, kdyz vam to zvysi naklady na litr nafty ani ne o korunu (cca 1400kc za pixlu na 2000l nafty), a je to takhle zazracne, proc to velke petrolejarske firmy neskupuji a neaditivuji tim? Kolem aditiv je podle me jen jeden velky hype. Je to stjny jak ucinnost homeopatik. Ukazte mi studii, ktera dokazuje, ze aditiva neco zlepsuji.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Každej ví něco a mele si svý, kamoš vozí naftu v kamionu v cisterně a ten zas tvrdí, že vozí jen čistou naftu bez aditiv a až na benzince se to míchá :D a prej je bez řepky :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Mně zase tvrdil šéf nový benzínky kousek od nás, že má naftu bez řepky. (prodává i biodiesel a všechno prý vytočí tam)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“